PDA

View Full Version : jmp-1 probleem help



jw009
12 november 2005, 15:12
heb het al in het moderne versterkers gedeelte gevraagd maar het leek me wel handig om hier te posten.

de lead gitarist van onze band heeft een jmp-1 voorversterker van marshall. Nu kreeg hij gister geen goede distortion eruit, terwijl de marshall voorheen wel altijd deed. We hebben alles getest, we dachten eerst dat het de eindversterker was maar met die van mij hadden we nog steeds het zelfde probleem. Nu hebben we over 2 weken een optreden en het klinkt echt gewoon kut, alleen maar beetje een crunch sound terwijl de gain helemaal open staat. Weet iemand wat er mis kan zijn??

Een ander raar iets is dat die jmp-1 heel weinig output heeft, als hij zijn mesa 50/50 op 12 uur zet is het niet eens heel hard. Als ik met mijn quad over die 50/50 speelt is 12uur echt flink hard. Ik weet niet of dit normaal is maar misschien helpt het om het probleem te vinden. Iemand een idee?
Daarnaast zijn we opzoek naar een goede reparateur in de buurt van R'dam, dr. Tube leek me wel prima zijn er nog meer in de regio?
alvast bedankt!!