PDA

View Full Version : Welke winkels hebben veel fender custom shop gitaren hangen?



SteavisSmokin
12 november 2005, 14:13
Eigenlijk zegt het onderwerp alles al. Ik ben van plan een fender custom shop strat aan te gaan schaffen mits ik er 1 vind die ik ehct helemaal te gek vind. Daarom wil ik binnenkort even langs wat winkels die er meerdere hebben hangen. Nadeel is dat ik eigenlijk nooit in gitaarwinkels meer kom, weten jullie welke winkels veel custom shop gitaren hebben hangen?

thx,
Steven

rscalex
12 november 2005, 14:23
music store in keulen is de grootste van europa (staat toch in hun catalogus)

Les Paul
12 november 2005, 14:41
Kees Dee in Amersfoort heeft er erg veel hangen.
Er zijn ook mogelijkheden om met een dealer naar dusseldorf te gaan. Daar is een speciale Fender CS demo ruimte. Daar hebben ze echt veel gitaren.

Punt
12 november 2005, 15:21
Bij Feedback in Rotterdam hangt ook een rijtje.

Veekeren
12 november 2005, 17:23
Feedback Rotterdam heeft er inderdaad een aantal. Kan je ze rustig in het "dure-gitaren-hok" uitproberen.

evilpompie
12 november 2005, 21:38
Fender heeft sinds kort een eigen custom shop winkel in Duitsland, effe googlen dus zou ik zeggen

robert-gitarist
12 november 2005, 22:05
Klopt ik dacht in Koln of dusseldorf ofzo..Heb er een advertentie van gezien.
Ik was vandaag bij Dirk Witte in A'Dam en hangen ook 2/3 custom Fenders..maar hij heeft een hele rij Fenders daar hangen alleen zijn dan geen customs maar hij heeft er 2/3

sjaakies
13 november 2005, 13:08
ben dit weekend even bij keesdee in amersfoort geweest die heeft er een stuk of 25 op voorraad heeft ook die nw mary kay.
en hij heeft deze week 18% korting omdat ze 18 jaar bestaan
succes met je zoek tocht

SteavisSmokin
13 november 2005, 13:16
hey mensen, bedankt voor de reacties. Denk dat ik deze week zo ie zo maar even langs kees dee moet gaan, en misschien ook een ritje naar dirk witte. 8-)

sjaakies
13 november 2005, 13:21
in amerfoort zijn ook een aantal masterbuild strats
ik weet niet wat je precies zoekt anders moet je ze ff bellen weet je meteen wat ze hebben staan

Aca Ilic
13 november 2005, 15:48
Dat klopt , er is eentje in Dusseldorf en die heet Custom shop Lounge

Outrage
13 november 2005, 20:15
http://www.gitaar.nl

als je het daar niet vindt 8-)

jero
14 november 2005, 21:51
Steven, niet zomaar een Fender CS arresteren zonder in ieder geval 1 keer op een Suhr te spelen! :wink: