PDA

View Full Version : IJzerbroot heeft een Dean gekocht!



ijzerbroot1
12 november 2005, 07:38
Jippie, na enig wikken en wegen toch maar gedaan: een Dean ML Dimebag Darrell Tribute.
http://www.feedback.nl/images/cache/productafbeeldingen/dean-dimebag_tribute_350_fffef1_75.jpg

Is wel even wennen, wat een enorme gitaar. Zo, en nou lekker de buren gek maken :-D

Franc
12 november 2005, 07:48
Volgens mij past dat nooit in je achterbak :D ;)

Jax
12 november 2005, 08:04
Vette gitaar man, lijkt me idd wel even wennen. :)

ijzerbroot1
12 november 2005, 11:08
Volgens mij past dat nooit in je achterbak :D ;)

Hee da's een goed excuus om een nieuwe auto te kopen!

Maarre....geweldig ding zeg. De vorm is idd knap wennen maar hij is verbazingwekkend licht voor zo'n enorme plank. Basswood dacht ik.
En die stock pickups zijn helemaal niet verkeerd!

Jax
12 november 2005, 11:14
dubbel

Jax
12 november 2005, 11:15
Volgens mij past dat nooit in je achterbak :D ;)

Hee da's een goed excuus om een nieuwe auto te kopen!

Maarre....geweldig ding zeg. De vorm is idd knap wennen maar hij is verbazingwekkend licht voor zo'n enorme plank. Basswood dacht ik.
En die stock pickups zijn helemaal niet verkeerd!

Dit is toch een van de goedkopere sigs van dime? Zou je nog wat meer kunnen vertellen over hoe de hals voelt en of die goed op stemming blijft?

ijzerbroot1
12 november 2005, 22:04
Tuuuurlijk.....gaattie dan......

De hals voelt goed aan, de toets is vrij vlak en breed wat ik erg prettig vind.
Stemmingsproblemen heb ik nog niet ondervonden. Er zitten Grover stemmechanieken op.
Vandaag heb ik het fabriekssetje snaren eraf gehaald want het fretboard zat onder de witte uitslag dus daar ben ik maar eens flink met lemon oil op tekeer gegaan. Komt er zowaar toch een knap stukkie hout onder vandaan. Setje 0.10 erop en raggen maar.

Het is inderdaad de (volgens mij) goedkoopste dimebag signature die er is. Alhoewel.signature.........valt wel mee hoor. Het enige dat afwijkt van een normale ML zijn de traction knobs (duur woord voor wat rubberen nopjes op de tone pots) en twee stickers, 1 op de headstock en 1 op de body. O ja en DMDT op de trussrod plate. Nogal cheap maar ja wat boeit het. Die stickers zullen wel niet lang houden denk ik.


Al met al voor die 260 euri lang niet gek.

Anders Destium
12 november 2005, 22:36
Gefeliciteerd :)

Ik heb vandaag weer eens Vulgar display of power geluisterd, puur genieten 8-)

Paultje-k
12 november 2005, 23:15
Gefeliciteerd :)

Ik heb vandaag weer eens Vulgar display of power geluisterd, puur genieten 8-)

RE-SPECT...

WALK :evil:


@ijzerbroot! Kick aars gitaar man! veel plezier ermee! :D

ijzerbroot1
12 november 2005, 23:21
Thx :-D :-D :-D !!!!!!!

Sliver
13 november 2005, 00:33
Gefeliciteerd :)

Ik heb vandaag weer eens Vulgar display of power geluisterd, puur genieten 8-)

+1
en
+1

gerrekat
13 november 2005, 07:58
Gefeliciteerd man!

Bins
13 november 2005, 10:25
Hoe langer ik op dit forum kom, hoe meer ik de Deans kan waarderen. Dit vind ik best een mooie.
Gefeliciteerd! (ik zit al een heeeeeele tijd te wachten op mijn nieuwe gitaar, dus ik ben een beetje jaloers)

ijzerbroot1
3 december 2005, 07:34
:-D :-D :-D :-D

ijzerbroot1
3 december 2005, 07:35
:-D :-D :-D :-D