PDA

View Full Version : FAUVISTISCH GERIEDEL--> EIST RATIFICATIE



IWCportugeser
12 november 2005, 02:08
IK EIS ratificatie van de door guitarpimp gedane uitlatingen. Ik wil het zien! Het verrijkt vast m'n leven en hij heeft vast goed commentaar gegeven.

HAHA yeah right, anyway plaats het nou maar gewoon laat het grondrecht van vrije meningsuiting nu eens in horizontaal werken!

http://www.student.kun.nl/s.bothof/MOVIE0001.mpg


[MOD misschien nieuwe voor in de gedragsregels:
- op negatieve manier aandacht vragen door onder andere naam op jezelf te reageren? MOD]

Luc-O
12 november 2005, 10:35
Tja, ten eerste mag dit de naam 'shred' absoluut niet hebben, ten tweede zou ik je aanraden opnieuw te beginnen met je techniek, want de houding van je frethand is echt helemaal verkeerd. Je moet je duim achter op de hals zetten, want zoals jij het doet beperk je jezelf enorm. Verder vond ik het best aardig klinken, maar je speelt nog niet zo lang denk ik?

koella
12 november 2005, 11:03
Tis idd geen shred maar ik vind het goed klinken. Mooi geluid ook.
En lekker pittig gespeeld. De bewegingen van je l.hand zijn wat groot, maar ja dat zul je zelf ook wel weten. :wink:

guitarpimp
12 november 2005, 12:43
verder denk ik dat ik wel de beste gitarist ooit ben en er zullen filmpjes volgen

Negative K3 fan
12 november 2005, 13:05
HAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAa

GENIAAL!!!!1111

Roy K.
12 november 2005, 13:55
CENSUUR!!! :-D

IWCportugeser
12 november 2005, 18:10
Tja, ten eerste mag dit de naam 'shred' absoluut niet hebben, ten tweede zou ik je aanraden opnieuw te beginnen met je techniek, want de houding van je frethand is echt helemaal verkeerd. Je moet je duim achter op de hals zetten, want zoals jij het doet beperk je jezelf enorm. Verder vond ik het best aardig klinken, maar je speelt nog niet zo lang denk ik?

ik speel voornamelijk akoestisch, electrisch is niet echt mn ding. binnenkort komt Asturias op de site!

Negative K3 fan
12 november 2005, 19:17
CENSUUR!!! :-D

jahoor wat een #@$@# honden!!11

die post was ronduit geniaal!

IWCportugeser
12 november 2005, 20:26
censuur is VOORAF controleren.

wat stond er??? ik wil het weten het was vast net zo hilarisch als mn geriedel

Bl44t44p
12 november 2005, 23:14
Aaaah ik mis iets :-( Kan iemand die het wel heeft gehoord niet even uit zijn history/cache vissen? Please :D

Negative K3 fan
12 november 2005, 23:47
ik heb het thuis op mn computer in chat logs staa, ik zal het wel pm-en naar degenen die het willen weten :D

AlterEgo
13 november 2005, 10:50
Me! Me!

AlterEgo
13 november 2005, 10:51
Me! Me!