PDA

View Full Version : RockGitarist in de aanbieding.



Guinness
11 november 2005, 21:14
Ik ben 33 jr. en gitarist. Momenteel loopt mijn huidigeband niet zo best met de voornaamste reden eigenlijk dat bij mijn medemuzikanten de motivatie ver te zoeken is. We hebben veel gespeeld in Nederland, Duitsland en Belgie en 3 cd's opgenomen. Kappen ermee dus. Maar ik wil eigenlijk verder.

Ik ben een rockgitarist en ik schrijf mijn eigen songs en ideeen en het lijkt me leuk om deze met andere mensen verder uit te werken. Ik speel op een Gibson Les Paul Standard en mijn versterker is een JCM800 en verder gebruik ik eigenlijk ook geen effecten. Ja, de muziek die ik voor ogen heb (het is moeilijk om ergens een labeltje aan te plakken) is een mix van AC/DC, Velvet Revolver, GNR, Danzig, Ozzy enz. Het stevige dampende rockwerk dus. Ik vind het te gek als je interesse hebt om eens iets te proberen. Ik zoek dus een band of medemuzikanten om iets goeds op te zetten. In limburgs (mestreechter) taal feest(rock)band mag ook of mensen die dit willen maken. Het hoeft allemaal niet te serieus (ik ben het wel als het muziek maken op aankomt). Mail me op spammehere*nutsonline.nl als je wilt reageren op de ad. Mag me ook mailen voor elk ander ding wat je dwarszit :-D