PDA

View Full Version : Kitty Hawk Looper



Chroxy
11 november 2005, 21:07
Sinds kort ben ik overgestapt op een rackje (zie een topic een tijdje terug)
Nu zit erin: een Boss GX-700 tussen de gitaar/versterker.
Een Lexicon MPX-100 voor de delays en soms een ander effectje in mn fxloop.. (weet iemand trouwens hoe ik van die vervelende lange laadtijden kan afkomen..?? gaat niet natuurlijk..??)

Nu wil ik toch weer hier en daar een pedaaltje kunnen gebruiken dus was ik aan het kijken voor een niet al te dure looper... ik snap dat als ik een mindere pak de kwaliteit natuulrijk ook wat minder is.. naja liever de mogelijkheid om pedaaltjes toe te voegen en ene beetje toonverlies/ruis..

Nu kan ik aan een Kitty Hawk looper komen (6 loops + 2 switchers, wat ook nog eens handig is voor mijn versterker :))

Kent iemand dit apparaat? Is het wat..? Wat zijn de slechte/goede kanten? en zit er een laadtijd in..? En hoeveel zou hij mogen kosten in goede staat?

srv-man
13 november 2005, 21:35
De KH is niet de beste looper die er bestaat. Ik zou voor een Axess GRX4 gaan.

Chroxy
13 november 2005, 22:18
ik weet dat de KH niet de beste looper is, maar heeft deze niet een betere prijs/kwaliteit verhouding: je kan er 6 pedalen mee schakelen en je amp..?

Of is de GRX niet zoveel duurder?

srv-man
13 november 2005, 22:39
De GRX4 kost 2ehands zo'n 175-200 euro, dan kun je max. 4 pedalen schakelen (of 3 pedalen en 1 ampswitch).

Ik weet niet wat je voor de KH moet betalen, maar het ding zit natuurlijk wel continu in je signaal, dus als het toon vreet heb je daar altijd last van. Het is maar wat je prioriteit is.

Chroxy
13 november 2005, 23:03
dat het toon vreet wist ik idd, maar ik heb er sowiesow al apparaten inzitten die dit ook doen.. (boss GX-700)..

6 pedalen bij de kitty hawk + 2 ampswitchers is fijn..
maar er kunnen toch maar een 3/4 tal pedalen op een lade..

voor de kitty hawk zou ik evenveel moeten betalen als je een 2ehands GRX4 .. dan ga ik inderdaad liever voor de GRX4.. bedankt!

Alleen zijn ze niet zo makkelijk 2ehands te vinden :(

srv-man
13 november 2005, 23:37
dat het toon vreet wist ik idd, maar ik heb er sowiesow al apparaten inzitten die dit ook doen.. (boss GX-700)..

maar 2 vreten meer toon dan 1 :wink:


voor de kitty hawk zou ik evenveel moeten betalen als je een 2ehands GRX4 .. dan ga ik inderdaad liever voor de GRX4.. bedankt!

Alleen zijn ze niet zo makkelijk 2ehands te vinden

Wijs besluit, en heb wat geduld, er duikt altijd weer wat op.

Chroxy
14 november 2005, 11:09
dat het toon vreet wist ik idd, maar ik heb er sowiesow al apparaten inzitten die dit ook doen.. (boss GX-700)..

maar 2 vreten meer toon dan 1 :wink:


voor de kitty hawk zou ik evenveel moeten betalen als je een 2ehands GRX4 .. dan ga ik inderdaad liever voor de GRX4.. bedankt!

Alleen zijn ze niet zo makkelijk 2ehands te vinden

Wijs besluit, en heb wat geduld, er duikt altijd weer wat op.

:-D, gelijk heb je!

Ik heb toch maar een advertentie op gitaarmarkt gezet, misschien heltp het :) Hoe lost iedereen dat eigenlijk op met de GRX..? Ik zag dat ie niet vast te schroeven is in een rack..? Of zag ik dat verkeerd..?

Chiel
14 november 2005, 12:24
maybe kun je ook nog ff je ogen openhouden voor een GCX. Ook best een puik dingetje en sowieso een veeeeeeeel betere keuze als de KH looper.

srv-man
14 november 2005, 22:53
Ja, da's natuurlijk ook een fijn ding, biedt ook meer functionaliteit dan de GRX4. Kost daarom ook wat meer :wink:

ieme
15 november 2005, 11:53
yoeri heeft zo'n ding gehad!

LordRiffenstein
15 november 2005, 12:43
yoeri heeft zo'n ding gehad!

Nadruk op gehad. Niet slecht maar een grotere tonesucker dan mijn gx700 :-?