PDA

View Full Version : Conn Strobotuner ST-11 Strobe Tuner



ieme
11 november 2005, 12:04
Laatst kwam ik er achter dat vele grote heren zoals Brian May, Jimmy Page en Clapton in de jaren 70 gebruik maakten van een Conn Strobotuner ST-11 echter zijn deze bijna nergens te vinden maar zijn er mensen die er zo 1 hebben? Dit topic staat los van mn vorige topic dat ik er naar 1 zocht, die zoektocht vervolg ik wel via ebay en marktplaats. Dit topic is ervoor om te kijken of hier mensen zijn die ervaringen met dit soort dingen hebben...

groet,
ieme

http://groups.msn.com/_Secure/0PADxAnwRtglpdTbOOK0TtK6w0pYOEVgSxWOGn8ep1Un21rWgH syJZfC4mysInlh1tAqw5!2MjS!c97zwVkNR!sKNhCiJT4y7/conn.jpg?dc=4675547109011670829

Dirk_Hendrik
11 november 2005, 12:28
Goed zo Ieme.

Als je nou ook gewoon zou toegeven dat je in je vorige topic fout zat in plaats van via PM te suggereren dat dat topic getolereerd zou moeten worden omdat het om iets zeldzaams gaat zou je helemaal goed bezig zijn.

Wilbert
11 november 2005, 14:16
Even noob-question: hoe lees je zo'n ding nou eigenlijk af? Wat doen al die vlakjes?

ieme
11 november 2005, 14:20
Even noob-question: hoe lees je zo'n ding nou eigenlijk af? Wat doen al die vlakjes?

je zet de draaiknop op de noot die je wil, en dan draait de grote schijf naar links of rechts, tot ie stil staat dan is ie gestemt...

robzilla
11 november 2005, 15:03
En wat is hier het nut van als je al een strobostomp hebt?

ieme
11 november 2005, 15:04
En wat is hier het nut van als je al een strobostomp hebt?

omdat ie oud is en ik graag zo'n ding wil hebben, niet voor live te gebruiken...

Nielsje
11 november 2005, 15:06
En wat is hier het nut van als je al een strobostomp hebt?

omdat ie oud is en ik graag zo'n ding wil hebben, niet voor live te gebruiken...

hebben of verkopen? :razz:

ieme
11 november 2005, 15:07
En wat is hier het nut van als je al een strobostomp hebt?

omdat ie oud is en ik graag zo'n ding wil hebben, niet voor live te gebruiken...

hebben of verkopen? :razz:

hebben

Speeddemon
11 november 2005, 15:12
En wat is hier het nut van als je al een strobostomp hebt?

omdat ie oud is en ik graag zo'n ding wil hebben, niet voor live te gebruiken...

hebben of verkopen? :razz:

hebben
hebben of HOUDEN? :cool: