PDA

View Full Version : Originele Songwriter/Gitarist gezocht (Britpop/Radiohead)



Liam Gallagher
11 november 2005, 02:19
Ik ben op zoek naar een muzikale wederhelft.
Zoals je weet had Lennon zijn McCartney en Thom Yorke heeft Jonny Greenwood.
Iemand die inspireert, zelf veel ideeën heeft en goed gitaar speelt.
Het zou cool zijn als je ook 2e stem kan zingen en toetsen zou kunnen spelen, maar is niet noodzakelijk.

Ik zing zelf en speel gitaar en piano en produceer ook het een en ander aan beats.
Ben 19 jaar en maak zo'n 5 jaar muziek. Heb behoorlijk wat podiumervaring en in een aantal goedlopende bandjes gespeeld.
Net gevraagd voor een nieuwe band.

Stijl: Radiohead, Beatles, Kula Shaker, Kasabian, Bloc Party, Strokes, Stone Roses, The Verve.

Ik zit zoals gezegd in een band, met een uitstekende bassist en drummer (allebei veel podium/bandervaring), waar je ook eventueel plaats in zou kunnen nemen.

Als t je wat lijkt mail dan ff. Woonplaats maakt niet zoveel uit als t maar Regio Den Haag, Rotterdam of Utrecht is en alles wat daar tussenin ligt.

Das Schaap
14 november 2005, 00:15
Nou laat eens wat horen dan. :cool:

Liam Gallagher
14 november 2005, 02:41
Heb helaas niet de mogelijkheid om wat op te nemen. Maar heb je interesse? Misschien kunnen we dan n keertje beetje "jammen" (akoestische gitaartjes/zingen)

Das Schaap
14 november 2005, 15:14
Jammen is altijd lachen toch. 8-)
Kan me alleen dus niet echt veel voorstellen bij wat je echt zoekt, gezien het niet echt 1 type muziek is als ik kijk naar je voorbeelden.
Maar euh, waar ligt Moordrecht in hemelsnaam. :D

polysix
25 december 2005, 22:12
Ik ben nog op zoek naar mensen om muziek mee te maken. Ik speel drums en bas. Ik hou van 70s punk, new wave, 80s goth en heb een zwak voor Syd Barrett (met en zonder Pink Floyd.) Ik woon in Maarssen, dat ligt naast Utrecht. Stuur maar een PB ofzo als je interesse hebt.

polysix
25 december 2005, 22:16
Ik ben nog op zoek naar mensen om muziek mee te maken. Ik speel drums en bas. Ik hou van 70s punk, new wave, 80s goth en heb een zwak voor Syd Barrett (met en zonder Pink Floyd.) Ik woon in Maarssen, dat ligt naast Utrecht. Stuur maar een PB ofzo als je interesse hebt.

polysix
25 december 2005, 22:19
Ik ben nog op zoek naar mensen om muziek mee te maken. Ik speel drums en bas. Ik hou van 70s punk, new wave, 80s goth en heb een zwak voor Syd Barrett (met en zonder Pink Floyd.) Ik woon in Maarssen, dat ligt naast Utrecht. Stuur maar een PB ofzo als je interesse hebt.

polysix
25 december 2005, 22:21
Oeps, daar ging wat mis... Kan een modereter deze en die dubbele posts even verwijderen?