PDA

View Full Version : CAE stuff?



robert-gitarist
10 november 2005, 21:53
Hallo
Ik heb een vraagje,
Ik zoek iemand of een adresje die aan spul kan komen van Custom Audio Electronics.
In een gewone muziekwinkel kan ik het wel shaken vrees ik want het is nogal vrij exclusief.Ik zag op de site wat patchkabels staan voor 5 dollar en een footswitch die ik graag wil hebben.
maar waar kan ik het ergens krijgen?bestellen via internet lukt niet want heb niet zo rekenig of wat er voor..visa ofzo...
Wie weet iets?
Vast bedankt ;)

dickie
10 november 2005, 21:59
Hallo
Ik heb een vraagje,
Ik zoek iemand of een adresje die aan spul kan komen van Custom Audio Electronics.
In een gewone muziekwinkel kan ik het wel shaken vrees ik want het is nogal vrij exclusief.Ik zag op de site wat patchkabels staan voor 5 dollar en een footswitch die ik graag wil hebben.
maar waar kan ik het ergens krijgen?bestellen via internet lukt niet want heb niet zo rekenig of wat er voor..visa ofzo...
Wie weet iets?
Vast bedankt ;)

Wat zoek je?

robert-gitarist
10 november 2005, 22:37
Footswtich en die AC/DC kabels,die 2 wil ik hebben
Duz zoek ik een adresje of iemand in NL die aan dat spul ken komen..

dickie
10 november 2005, 22:56
Footswtich en die AC/DC kabels,die 2 wil ik hebben
Duz zoek ik een adresje of iemand in NL die aan dat spul ken komen..

Ik weet wel iemand: www.paullenders.com kijk dan onder "Used Gear" en voila!

tnijland
13 november 2005, 22:09
Hoi,

Je zou het eens kunnen proberen bij Ter Haar Guitars:

http://www.haarguitars.nl/

succes,
Theo

ieme
15 november 2005, 11:54
Ter Haar Guitars



Van de Haar Guitars!

kokeleko
15 november 2005, 12:26
Van de Haar Guitars!

Lekker belangrijk!

ieme
15 november 2005, 12:32
Van de Haar Guitars!

Lekker belangrijk!

zeker

kokeleko
15 november 2005, 12:39
Van de Haar Guitars!

Lekker belangrijk!

zeker

Ik ruik aars-vet :D

ieme
15 november 2005, 12:40
Van de Haar Guitars!

Lekker belangrijk!

zeker

Ik ruik aars-vet :D

moet je vaker gaan douchen ko!

LordRiffenstein
15 november 2005, 13:01
Gewoon ff checken bij Bruno Durand in Frankrijk!!

http://www.bdguitars.com/

tnijland
15 november 2005, 21:09
Er staat er nu eentje te koop op marktplaats en die is in zeer goede conditie (als nieuw). Ook heeft gitaarzaak Dick Dijkman in Rijssen er eentje maar dat is de oude CAE versie. Ik wilde gewoon een keertje een CAE hebben en heb toen beide uitgeprobeerd. Uiteindelijk vond ik die CAE van Dijkman iets beter klinken maar dat komt waarschijnlijk omdat ik niet zoveel high gain speel maar meer een blues/rock gitarist ben. Uiteindelijk heb ik toch maar een Ernst Rover in jawel Limburg (ahum) gekocht. :lol: Tot nog toe ben ik spinnend tevreden met de 1e drie kanalen van de Rover maar het kanaal D :o van de Rover is echt minder als die CAE. Zo zie je maar, er is altijd wat aan te merken op die gitaarzooi......

Die CAE3+ SE was in Enschede te koop en was een echte aanrader. Er werd 1650 Euri voor gevraagd.