PDA

View Full Version : Gezocht: Cabinet+Top of Combo



muse12
10 november 2005, 12:08
Hallo,

Ik ben opzoek naar een 2e hands Cabinet + Top of buizencombo van redelijke kwaliteit voor een niet al te hoge prijs.

Heb zelf voorkeur voor Orange maar die zijn zelfs tweede hands niet te betalen. De enige eis die ik heb is dat het niet enorm veel mag kosten en er moet een FX Loop op het apparaat zitten.

Hebben jullie aardige aanbiedingen?

PeteRS
10 november 2005, 12:37
Define "niet ernorm veel".
:wink:

muse12
10 november 2005, 13:14
nou, ik denk dat je voor 500 euro wel goede spullen kunt vinden. Dus denk totaan 500 euro als budget.

ropp
10 november 2005, 14:37
Hohoi,

Voor 500 euro zou ik naar een buizencombo gaan zoeken denk, maar het ligt er ook aan wat je ermee wil gaan doen/wat voor muziek je erop gaat spelen.

Een jcm800 combo(of 900 ligt er weer aan wat je zoekt) is meestal wel 2ehands voor onder de 500eu te vinden...

Rollators

Nocki
11 november 2005, 12:44
mijn bedrock top en cab. heeft een leuke fx loop klinkt super en is niet al te duur... :-)

Nocki

muse12
11 november 2005, 17:53
London City een goed merk voor speakerkast met top?

En Nocki, hoeveel vraag je er voor en heb je ook foto's van het geheel?

andy
11 november 2005, 20:31
Die nieuwe London City is een heel behoorlijke amp in de prijs/kwaliteit verhouding.

De prijzen van de oudjes varieren nog wel eens, zowel in prijs (vaak veel te duur) als in kwaliteit. Maar heb je een goeie te pakken, dan klinkt die amp als een beest.

muse12
12 november 2005, 18:44
welke soort speakerkast zal het goed doen voor een aardige rocksound? Eentje die dus veel distortion aan kan maar ook goed klinkt als er wat slight distortion door heen moet glijden?

Qua rock sound denk dan maar aan Muse, Radiohead, Audioslave/Rage Against The Machine, Face Tomorrow (voor de Rotterdammers onder ons).