PDA

View Full Version : Gevorderde christenbassist zoekt christenmuzikanten



MetalMonster
9 november 2005, 18:28
Hai daar voor een nieuw op te richten christelijke heavy metalband zoek ik:
- Drummer die ook met dubb bass. overweg kan, :soul:
- Gitaristen die in staat zijn eigen nrs te maken,
:metal: :metal:
- Zanger die duidelijk de boodschap kan brengen. :lol:

Andere mensen die geen affiniteit hebben met deze muziekstijl niet reageren. :seriousf:

Leeftijd: 25-43 jaar liefst mensen die uit deze scene tot bekering zijn gekomen.

Nou tot horens dan maar.

Ron

Embryoyo
18 november 2005, 13:43
Is 1 topic niet genoeg? :???:

SATAN
18 november 2005, 14:19
hallo

ik stop binnenkort met mijn metalband,
dus ik heb wel tijd en zin ......lijkt me een interessant project



:-D

MetalMonster
18 november 2005, 20:48
Geweldig alle respons, maar ik krijg toch het idee dat jullie niet kunnen lezen.
Analfabetisme is toch nog een ondergeschoven kindje in NL.

MetalMonster
18 november 2005, 20:49
:seriousf:

FNaRK
18 november 2005, 22:11
het is allemaal de schuld van God :evil:

MetalMonster
19 november 2005, 12:46
Als je de rest ook had gelezen dan had je ook gelezen dat er stond:
Hoe durf je/kun je iemand veroordelen die je niet kent???

Aangezien je God niet kent................en de rest over Hem dan ook niet kunt weten.......
Zie dat er dingen in je leven hebt meegemaakt, ok, maar hoe je er veerder mee omgaat is weer jouw verantwoordelijkheid.

Maar ik zoek nog steeds christenmuzikanten...............dus.

Embryoyo
19 november 2005, 13:22
hallo

ik stop binnenkort met mijn metalband,
dus ik heb wel tijd en zin ......lijkt me een interessant project



:-DHehehe... :-D

http://www.rossetta.com/satan-wa.jpg

MetalMonster
19 november 2005, 22:30
Oooh.........vandaar die stank!!!

Embryoyo
19 november 2005, 22:55
Welke stank? :???:

Ic3gl0vE
20 november 2005, 00:03
Als je de rest ook had gelezen dan had je ook gelezen dat er stond:
Hoe durf je/kun je iemand veroordelen die je niet kent???



Verwijt jij mensen hier geen analfabetische dan?



Aangezien je God niet kent................en de rest over Hem dan ook niet kunt weten.......
Hè.. oordeel je weer over iemand die je niet kent.
Zie dat er dingen in je leven hebt meegemaakt, ok, maar hoe je er veerder mee omgaat is weer jouw verantwoordelijkheid.

Maar ik zoek nog steeds christenmuzikanten...............dus.[/quote]

Succes met zoeken dan.

wytz
21 november 2005, 13:53
Als je de rest ook had gelezen dan had je ook gelezen dat er stond:
Hoe durf je/kun je iemand veroordelen die je niet kent???

Aangezien je God niet kent................en de rest over Hem dan ook niet kunt weten.......
Zie dat er dingen in je leven hebt meegemaakt, ok, maar hoe je er veerder mee omgaat is weer jouw verantwoordelijkheid.

Maar ik zoek nog steeds christenmuzikanten...............dus.

alsof jij god wel kent.... :) lijkt me persoonlijk nog al lastig....

MetalMonster
21 november 2005, 17:13
Yep heb Hem zo`n 16 jaar terug ontmoet en dat was een omkeer in mijn leven, anders was ik boegbeeld geweest op de wadloper tussen Leeuwarden en Groningen, zeg maar een laatste strohalm voor ik uit het leven zou stappen.

Roy K.
22 november 2005, 11:18
Yep heb Hem zo`n 16 jaar terug ontmoet en dat was een omkeer in mijn leven

Hoe zag hij er uit? :)

MetalMonster
22 november 2005, 14:35
De overtuiging in je hart dat Hij het is, vreemd is het wel en niet met woorden te beschrijven. Maar je weet dan ook dat Hij het is en niemand anders, dus niet een vaag stemmetje of een vage indruk of vaag gevoel.
Je merkt dan ook een hele vrede in je die je niet gewend bent, niets anders is dan belangrijker en je wilt het vasthouden zodat je het altijd blijft ervaren.

Het gaat heel diep, dieper dan de diepste gesprek die je ooit met iemand hebt gevoerd en Hij laat zien wie je bent, waardoor je zwakheid boven komt en je niet zonder Hem kan leven.
Dit is tenminste wat ik heb ervaren, maar tegelijkertijd ook dat je begrepen bent en voelt en geaccepteerd om wie je bent, zonder vooroordeel.
Man, oh man, het welkome gevoel dat je thuis komt en ook op je plaats bent.
Ik zocht het o.a. in pendelen, waarzeggerij, mensen manipuleren, in de muziek van New Wave- deathmetal, satanisme( hoorde zelfs de stem van satan zelf), occulte, maar vond het daar niet wat mij bevrediging gaf.

Daarom weet ik dat dit realiteit is en zkrs omdat ik ook echte demonen op bezoek heb gehad die mij probeerden te vernietigen om dat ik de keus voor Jezus Christus had gemaakt.
Niets maar dan ook niets kan hier boven staan.
Mensen kunnen dit niet afnemen ook niet door hun opmerkingen, filosofiën, fabeltjes e.d.

En dan te bedenken dat ik niet christelijk ben opgevoed maar juist uit het occulte kom. Ben opgegroeid met het bovennatuurlijke, maar heb nog nooit zoiets groters gezien dan wie Jezus Christus is.
Mijn ouders kwamen uit Indonesië met alle geestelijk bagage aan geesten e.d.
Dit zegt toch wel wat denk je niet???

Zie dat mensen er de spot meedrijven, laat mij al zien dat ze God niet ontmoet hebben in hun binnenste, maar dat is niet mijn zorg.
Het is alleen jammer dat mensen niet verder kijken dan hun neus lang is en dan zien ze nog niet dat ze in een leugen leven en dat er ook een ander mogelijkheid is dat hun leven kan veranderen.

MetalMonster
22 november 2005, 14:35
De overtuiging in je hart dat Hij het is, vreemd is het wel en niet met woorden te beschrijven. Maar je weet dan ook dat Hij het is en niemand anders, dus niet een vaag stemmetje of een vage indruk of vaag gevoel.
Je merkt dan ook een hele vrede in je die je niet gewend bent, niets anders is dan belangrijker en je wilt het vasthouden zodat je het altijd blijft ervaren.

Het gaat heel diep, dieper dan de diepste gesprek die je ooit met iemand hebt gevoerd en Hij laat zien wie je bent, waardoor je zwakheid boven komt en je niet zonder Hem kan leven.
Dit is tenminste wat ik heb ervaren, maar tegelijkertijd ook dat je begrepen bent en voelt en geaccepteerd om wie je bent, zonder vooroordeel.
Man, oh man, het welkome gevoel dat je thuis komt en ook op je plaats bent.
Ik zocht het o.a. in pendelen, waarzeggerij, mensen manipuleren, in de muziek van New Wave- deathmetal, satanisme( hoorde zelfs de stem van satan zelf), occulte, maar vond het daar niet wat mij bevrediging gaf.

Daarom weet ik dat dit realiteit is en zkrs omdat ik ook echte demonen op bezoek heb gehad die mij probeerden te vernietigen om dat ik de keus voor Jezus Christus had gemaakt.
Niets maar dan ook niets kan hier boven staan.
Mensen kunnen dit niet afnemen ook niet door hun opmerkingen, filosofiën, fabeltjes e.d.

En dan te bedenken dat ik niet christelijk ben opgevoed maar juist uit het occulte kom. Ben opgegroeid met het bovennatuurlijke, maar heb nog nooit zoiets groters gezien dan wie Jezus Christus is.
Mijn ouders kwamen uit Indonesië met alle geestelijk bagage aan geesten e.d.
Dit zegt toch wel wat denk je niet???

Zie dat mensen er de spot meedrijven, laat mij al zien dat ze God niet ontmoet hebben in hun binnenste, maar dat is niet mijn zorg.
Het is alleen jammer dat mensen niet verder kijken dan hun neus lang is en dan zien ze nog niet dat ze in een leugen leven en dat er ook een ander mogelijkheid is dat hun leven kan veranderen.

Swan
22 november 2005, 15:12
Hai Swan met MetalMonster kun je wat meer over jezelf vertellen?Leeftijd???
Uit welke kerk je komt en nog steeds gaat??
Wat zijn je muzikale achtergrond(en)??
Waar woon je??

Je bent lekker experimenteel bezig en daar houd ik wel van, ik zou er zelf nog meer ritme aan toevoegen om het completer te maken.

Hoe kom je op deze site?? En wat is jou verhaal op al die reactie`s die er tot nu toe geweest zijn???

Groetjes

dude, t was n grap...

Roy K.
22 november 2005, 15:26
Dat had je toch ook terug kunnen PM-en?

Swan
23 november 2005, 16:07
k vond t nog wel n leuke grap :p

Embryoyo
23 november 2005, 17:53
:-D

wytz
23 november 2005, 18:22
De overtuiging in je hart dat Hij het is, vreemd is het wel en niet met woorden te beschrijven. Maar je weet dan ook dat Hij het is en niemand anders, dus niet een vaag stemmetje of een vage indruk of vaag gevoel.
Je merkt dan ook een hele vrede in je die je niet gewend bent, niets anders is dan belangrijker en je wilt het vasthouden zodat je het altijd blijft ervaren.

Het gaat heel diep, dieper dan de diepste gesprek die je ooit met iemand hebt gevoerd en Hij laat zien wie je bent, waardoor je zwakheid boven komt en je niet zonder Hem kan leven.
Dit is tenminste wat ik heb ervaren, maar tegelijkertijd ook dat je begrepen bent en voelt en geaccepteerd om wie je bent, zonder vooroordeel.
Man, oh man, het welkome gevoel dat je thuis komt en ook op je plaats bent.
Ik zocht het o.a. in pendelen, waarzeggerij, mensen manipuleren, in de muziek van New Wave- deathmetal, satanisme( hoorde zelfs de stem van satan zelf), occulte, maar vond het daar niet wat mij bevrediging gaf.

Daarom weet ik dat dit realiteit is en zkrs omdat ik ook echte demonen op bezoek heb gehad die mij probeerden te vernietigen om dat ik de keus voor Jezus Christus had gemaakt.
Niets maar dan ook niets kan hier boven staan.
Mensen kunnen dit niet afnemen ook niet door hun opmerkingen, filosofiën, fabeltjes e.d.

En dan te bedenken dat ik niet christelijk ben opgevoed maar juist uit het occulte kom. Ben opgegroeid met het bovennatuurlijke, maar heb nog nooit zoiets groters gezien dan wie Jezus Christus is.
Mijn ouders kwamen uit Indonesië met alle geestelijk bagage aan geesten e.d.
Dit zegt toch wel wat denk je niet???

Zie dat mensen er de spot meedrijven, laat mij al zien dat ze God niet ontmoet hebben in hun binnenste, maar dat is niet mijn zorg.
Het is alleen jammer dat mensen niet verder kijken dan hun neus lang is en dan zien ze nog niet dat ze in een leugen leven en dat er ook een ander mogelijkheid is dat hun leven kan veranderen.

leuk voor je hoor, dat je gelooft. Maar dat hoef je toch niet allemaal aan ons op te leggen ?
je houdt het trouwens wel vaag allemaal hoor. Als er nou een keer 1 concreet bewijs was.......maar er is geen enkele reden om te geloven ! :S
door vragen te beantwoorden met 'daar zorgt god voor' roep je toch alleen meer vragen op?

wytz
23 november 2005, 18:23
De overtuiging in je hart dat Hij het is, vreemd is het wel en niet met woorden te beschrijven. Maar je weet dan ook dat Hij het is en niemand anders, dus niet een vaag stemmetje of een vage indruk of vaag gevoel.
Je merkt dan ook een hele vrede in je die je niet gewend bent, niets anders is dan belangrijker en je wilt het vasthouden zodat je het altijd blijft ervaren.

Het gaat heel diep, dieper dan de diepste gesprek die je ooit met iemand hebt gevoerd en Hij laat zien wie je bent, waardoor je zwakheid boven komt en je niet zonder Hem kan leven.
Dit is tenminste wat ik heb ervaren, maar tegelijkertijd ook dat je begrepen bent en voelt en geaccepteerd om wie je bent, zonder vooroordeel.
Man, oh man, het welkome gevoel dat je thuis komt en ook op je plaats bent.
Ik zocht het o.a. in pendelen, waarzeggerij, mensen manipuleren, in de muziek van New Wave- deathmetal, satanisme( hoorde zelfs de stem van satan zelf), occulte, maar vond het daar niet wat mij bevrediging gaf.

Daarom weet ik dat dit realiteit is en zkrs omdat ik ook echte demonen op bezoek heb gehad die mij probeerden te vernietigen om dat ik de keus voor Jezus Christus had gemaakt.
Niets maar dan ook niets kan hier boven staan.
Mensen kunnen dit niet afnemen ook niet door hun opmerkingen, filosofiën, fabeltjes e.d.

En dan te bedenken dat ik niet christelijk ben opgevoed maar juist uit het occulte kom. Ben opgegroeid met het bovennatuurlijke, maar heb nog nooit zoiets groters gezien dan wie Jezus Christus is.
Mijn ouders kwamen uit Indonesië met alle geestelijk bagage aan geesten e.d.
Dit zegt toch wel wat denk je niet???

Zie dat mensen er de spot meedrijven, laat mij al zien dat ze God niet ontmoet hebben in hun binnenste, maar dat is niet mijn zorg.
Het is alleen jammer dat mensen niet verder kijken dan hun neus lang is en dan zien ze nog niet dat ze in een leugen leven en dat er ook een ander mogelijkheid is dat hun leven kan veranderen.

leuk voor je hoor, dat je gelooft. Maar dat hoef je toch niet allemaal aan ons op te leggen ?
je houdt het trouwens wel vaag allemaal hoor. Als er nou een keer 1 concreet bewijs was.......maar er is geen enkele reden om te geloven ! :S
door vragen te beantwoorden met 'daar zorgt god voor' roep je toch alleen meer vragen op?

maar goed, als je wilt geloven, moet je dat maar lekker doen....

AART
25 november 2005, 13:59
Ik ben God.

Swan
25 november 2005, 14:17
Ik ben God.



Aart uit Didam
HAHAHAHAHAH

MetalMonster
25 november 2005, 22:27
HAHAHAHAHAHAHA, JULLIE ZIJN ER MET JE OPEN OGEN INGETRAPT!!!!!
Dachten alles al door te hebben, maar helaas de magnetron gaat naar de assistent van Dr. Quin. :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz:

De blinde die de andere blinde voorgaat naar zijn ondergang.
Trouwens de film gezien van Hitler??? Daar zijn jullie ook mee bezig, nou jongens heel veel succes, he???!!!

Embryoyo
26 november 2005, 13:32
Wat een mafkees. :lol:

wytz
26 november 2005, 14:07
HAHAHAHAHAHAHA, JULLIE ZIJN ER MET JE OPEN OGEN INGETRAPT!!!!!
Dachten alles al door te hebben, maar helaas de magnetron gaat naar de assistent van Dr. Quin. :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz:

De blinde die de andere blinde voorgaat naar zijn ondergang.
Trouwens de film gezien van Hitler??? Daar zijn jullie ook mee bezig, nou jongens heel veel succes, he???!!!

jezus....
wat is jouw probleem dude ?

andy
26 november 2005, 20:11
Gewoon weer iemand die de boel hier loopt op te leuken en niet is wat hij zegt te zijn. :wink:
Als hij zich nou uitgegeven had voor geil wijf waar iedereen ingetrapt zou zijn, was het pas echt vermakelijk geweest. :D

Bram+
26 november 2005, 21:21
Lichtelijk gefrustreerd. Ik wist niet dat Hitler films maakte trouwens.

MetalMonster
27 november 2005, 13:40
Nee hoor ik ben wie ik ben zoals ik heb be/geschreven.
Maar ik ben die valse aantijgingen jegens het christen zijn beu.
Altijd wordt daar maar op afgegeven.

Hebben jullie wel eens nagedacht dat de naam van God altijd wordt misbruikt en dat mensen nooit zeggen i.p.v. gvd bv stomme allah of klote boedha???

Nadenkertje misschien of kan ik dat niet verwachten van jullie die op mijn topic reageren??

Bram+
27 november 2005, 14:56
Laten we zeggen dat jij wel heel snel op je achterste poten staat (figuurlijk bedoeld natuurlijk) als ik kijk naar deze thread. Als je zo gefrustreerd bent over al die valse aantijgingen, moet je misschien zoeken op een forum waarbij er minder 'vrijheid' van levensovertuiging is, of toch maar leren de 'grapjes' van sommigen voor lief te nemen.

Volgens mij krijgt Allah en vooral zijn profeet Mohammed het er ook wel eens van langs, en daarbij is het maar een naam die je het 'beestje' geeft: God, Allah, Jahweh..

wytz
27 november 2005, 16:13
Nee hoor ik ben wie ik ben zoals ik heb be/geschreven.
Maar ik ben die valse aantijgingen jegens het christen zijn beu.
Altijd wordt daar maar op afgegeven.

Hebben jullie wel eens nagedacht dat de naam van God altijd wordt misbruikt en dat mensen nooit zeggen i.p.v. gvd bv stomme allah of klote boedha???

Nadenkertje misschien of kan ik dat niet verwachten van jullie die op mijn topic reageren??

godverdomme is geen nieuw woord....en onze cultuur is nog niet zo heel lang verwoven met de islam en het boeddhisme. Vandaar ook is het niet onlogisch dat we god en jezus gebruiken om te vloeken.

Verder, ons verwijten niet na te denken is niet heel slim. Ik denk dat ik meer stil heb gestaan bij religies, de zin van het leven, etc dan jij denkt, en misschien ook wel meer dan jij. Sowieso, naar mijn weten zitten hier een hoop mensen die op de universiteit zitten (zoals ik) of hem al achter de rug hebben. Die denken heus wel na hoor....

MetalMonster
27 november 2005, 21:52
Nou aan de reactie`s te zien hebben die er dan weinig tot geen kaas van gegeten, ondanks de hoge opleiding, want dan had ik wel andere reactie`s mogen krijgen of niet??

Hoge opleiding zegt nog niks over mensenkennis of omgaan met mensen.
Sterker nog, als er echt mensen zijn die op de universiteit hebben gezeten dan hebben die zich niet voorbeeldig gedragen naar hun niveau.
(zie de reactie`s) lullig maar waar!!! Want respect voor anderen is ver te zoeken!!!

Maar ok ik ben op zoek naar christenmuzikanten en dat geldt nog steeds!!!

Dus mensen als jullie met respect behandeld willen worden ga dan je eigen topic openen!!!

Ik groet u allen.

TB
27 november 2005, 23:02
Nou aan de reactie`s te zien hebben die er dan weinig tot geen kaas van gegeten, ondanks de hoge opleiding, want dan had ik wel andere reactie`s mogen krijgen of niet??

Hoge opleiding zegt nog niks over mensenkennis of omgaan met mensen.
Sterker nog, als er echt mensen zijn die op de universiteit hebben gezeten dan hebben die zich niet voorbeeldig gedragen naar hun niveau.
(zie de reactie`s) lullig maar waar!!! Want respect voor anderen is ver te zoeken!!!

Maar ok ik ben op zoek naar christenmuzikanten en dat geldt nog steeds!!!

Dus mensen als jullie met respect behandeld willen worden ga dan je eigen topic openen!!!

Ik groet u allen.

precies!

ik loop zelf lang genoeg rond op de tu in delft, om te weten dat de moeilijkheidsgraad van een studie niks te maken hoeft te hebben met echte intelligentie. Het is echt superzielig van jullie dat jullie vaak zo respectloos reageren (zie alleen al bijvoorbeeld de eerste reply bij metalmonsters vorige topic). Als je niks beters weet dan een of andere afzeikreactie of flauwe grap, schrijf dan niets! Ik heb zelf soms ook discussies met andere mensen (die niet geloven) over het geloof en gelukkig reageren die niet zo achterlijk als hier op internet.
Ik maak trouwens zelf ook christelijke muziek met 2 bandjes, maar ben geen metalgitarist en woon ook niet in de buurt van Zeist en nog maar 19 jaar :)

mijn advies voor metalmonster : probeer het eens op een christelijk muzikantenforum, dat werkt vast beter dan hier. :cool:

succes!!

groeten,

Tim

MetalMonster
28 november 2005, 12:49
Nou hartstikke bedankt voor je reactie!!!
Op christelijke sites reageren de mensen niet, waarschijnlijk de muziekstijl die ze tegen staat.

Gast
29 november 2005, 03:54
Nou hartstikke bedankt voor je reactie!!!
Op christelijke sites reageren de mensen niet, waarschijnlijk de muziekstijl die ze tegen staat.
Op christelijke sites reageren de mensen niet, waarschijnlijk staat de toon die jij aanslaat hen niet aan. Christelijke muzikanten zijn ook muzikanten!

Allereerst, ik ben geen christen. Verder; ik geloof in 'ons/de natuur', ik ben dus, in tegenstelling tot MetalMonster, niet een enorme egoist. Met je bla bla ik heb 'het' ervaren, heel speciaal!, "dus niet een vaag stemmetje of een vage indruk of vaag gevoel", nee, die zaken kan ik prima scheiden, Ik(MetalMonster) dan he? 8-) :o :???:



Het gaat heel diep, dieper dan de diepste gesprek die je ooit met iemand hebt gevoerd en Hij laat zien wie je bent, waardoor je zwakheid boven komt en je niet zonder Hem kan leven.
Dit is tenminste wat ik heb ervaren, maar tegelijkertijd ook dat je begrepen bent en voelt en geaccepteerd om wie je bent, zonder vooroordeel.
Man, oh man, het welkome gevoel dat je thuis komt en ook op je plaats bent.
Ik zocht het o.a. in pendelen, waarzeggerij, mensen manipuleren, in de muziek van New Wave- deathmetal, satanisme( hoorde zelfs de stem van satan zelf), occulte, maar vond het daar niet wat mij bevrediging gaf.

het diepste gesprek dat....
Misschien lag het wel aan je gesprekpartners, of aan jou?
Als je alleen verwijzingen naar je zwakheid ziet, en daarom niet zonder Hem kan, kom je tijd tekort voor zelfontplooiing.
Begrepen en geaccepteerd worden om wie ik ben is bij mij, als niet-christen, ook aan de orde. Het feit dat je 'het'Ik zocht het o.a. in pendelen, waarzeggerij, mensen manipuleren, in de muziek van New Wave- deathmetal, satanisme( hoorde zelfs de stem van satan zelf), occulte, maar vond het daar niet wat mij bevrediging gaf.zocht bij anderen, ipv bij jezelf pleit niet voor je, mijns inziens(ik ben gvd hoe ik ben, en daar passen 'anderen' maar een mouw aan).


Daarom weet ik dat dit realiteit is en zkrs omdat ik ook echte demonen op bezoek heb gehad die mij probeerden te vernietigen om dat ik de keus voor Jezus Christus had gemaakt.

Waarom weet jij?


Niets maar dan ook niets kan hier boven staan.
Mensen kunnen dit niet afnemen ook niet door hun opmerkingen, filosofiën, fabeltjes e.d.

Ok, dan houd ik op.


En dan te bedenken dat ik niet christelijk ben opgevoed maar juist uit het occulte kom. Ben opgegroeid met het bovennatuurlijke, maar heb nog nooit zoiets groters gezien dan wie Jezus Christus is.
Mijn ouders kwamen uit Indonesië met alle geestelijk bagage aan geesten e.d.
Dit zegt toch wel wat denk je niet???

Ik denk het niet. Dit zegt geen ene fuck. Er zijn onnoemlijk veel zienswijzen, zie dat toch!
Religieus autisme..?


Zie dat mensen er de spot meedrijven, laat mij al zien dat ze God niet ontmoet hebben in hun binnenste, maar dat is niet mijn zorg.
Het is alleen jammer dat mensen niet verder kijken dan hun neus lang is en dan zien ze nog niet dat ze in een leugen leven en dat er ook een ander mogelijkheid is dat hun leven kan veranderen.
Misschien heb ik nog wel iets groters dan jouw God in mijn binnenste ervaren. Ik wijs je hierop, omdat ik wel mijn naasten lief heb, en het dus wel tot mijn zorg beschouw.
Wie heeft hier nou een lange neus?

MetalMonster
29 november 2005, 10:41
Dit laat mij al zien dat jij er helemaal geen bal van snapt van zowel het verhaal als wie ik zoek ga ff ergens anders klagen..................
LEZEN IS MOEILIJK HE???

Als jij geloofd wat jij geloofd vind ik dat prima, maar val mij niet aan op mij ervaringen die ik heb meegemaakt in mijn leven en waarvan ik zeker weet dat het voor mij goed is geweest.
Wie ben jij!!!! Om te zeggen dat ik alles bij het verkeerde eind heb, heb jij de veranderingen in mijn leven meegemaakt????

Ik dacht het niet, ga toch wat nuttigs doen i.p.v. anderen lastig te vallen met je natuurtheorie, ok??
EN DAN NOG WAT DEZE TOPIC IS VOOR CHRISTENMUZIKANTEN DIE IK ZOEK EN AANGEZIEN JIJ DAT NIET BENT, ZWIJG DAN ALS HET GRAF EN BEGIN JE EIGEN TOPIC!!!!!!

Gast
29 november 2005, 11:59
Als jij geloofd wat jij geloofd vind ik dat prima, maar val mij niet aan op mij ervaringen die ik heb meegemaakt in mijn leven en waarvan ik zeker weet dat het voor mij goed is geweest.
Wie ben jij!!!! Om te zeggen dat ik alles bij het verkeerde eind heb, heb jij de veranderingen in mijn leven meegemaakt????

Deze zinnen zouden zo in mijn vorige post kunnen, bravo! Goed dat je dit uiteindelijk toch uitspreekt.
Dat je mijn post zag als een aanval ligt aan jou, zo was ie iig niet bedoed.
Als jij het noemen van een theorie al als lastigvallen ervaart, wens ik je het beste.

Succes met je zoektocht naar geschikte muzikanten!

Harry
29 november 2005, 12:43
laten we elkaar niet proberen te bekeren, en gebruik dit topic waar het voor is. Iemand zoekt medemuzikanten, en wie niet in zijn band wil hoeft niet te reageren.



N.B. dit is geen sollicitatie naar een mod-functie