PDA

View Full Version : Skreddy Screwdriver



Quink
9 november 2005, 12:32
Gisteren geland:

http://img.photobucket.com/albums/v396/Puddingcaster/Guitar%20stuff/Screwdriverklein.jpg

Nog maar heel kort uit kunnen proberen, dus kan er nog weinig zinnigs over zeggen. Heeft redelijk wat gain. Het rechtse knopje is voor "Sharpness". Hiermee kun je de hoeveelheid bas controleren. Maar i.c.m. Tele en Deluxe Reverb werd het geluid érg dun als je deze verder opendraaide. Er zit ook nog een "Brilliance control" aan de onderkant. Nog niet uitgeprobeerd. Qua afwerking ook netjes. Kortom, so far, so good. http://www.clicksmilies.com/sammlung0304/cool/cool-smiley-024.gif

H.Manback
9 november 2005, 13:16
Hee die knoppen heb ik ook! :lol:

Skreddy is neem ik aan een 'boutique' bouwer? Oh als je zo'n knop kwijtraakt, je kan ze bestellen bij smallbear :razz:

Maar ziet er in ieder geval vet uit! Is het een boost pedaal? En wanneer kunnen we sound samples verwachten?

Quink
9 november 2005, 14:25
Ja, die knoppen. De knoppen die het pedaal op de website heeft zijn zwart, dus ik Mr. Skreddy mailen of er ook zilverkleurige opkonden. Kreeg ik een mailtje terug: "Dat komt goed uit, want de zwarte knoppen zijn op, en hij had nog wel zilveren". :D

Het is iig een boost/overdrive/distortion combi. Soundsamples zit er (nog) niet in, heb (nog) geen mogelijkheid om op te nemen.

Mitch
9 november 2005, 15:44
Hé, toch gedaan ? Cool !
Soundclips staan genoeg op de Skreddy site overigens.

Het mooie van het apparaat vind ik dat het in feite een zwaar gepimpte fuzzface is, gekruist met een mosFET boost, waardoor er sounds in zitten van boost tot fuzz. Hij spreekt mij erg aan en bij deze is Quink dus verplicht om op Pedalendag 5 te komen :D

Quink
9 november 2005, 21:35
waardoor er sounds in zitten van boost tot fuzz.

Je vergeet de Twang & Jangle :-D


Hij spreekt mij erg aan en bij deze is Quink dus verplicht om op Pedalendag 5 te komen :D

Mits je dan de boekjes die je bij je prijs kreeg meeneemt: "Wat de Here Jezus voor jou kan betekenen", en "1001 moeilijke vragen over Jezus rol in de moderne wereld". Of verstrekt de EO die tegenwoordig niet meer? :???:

:-D :-D