PDA

View Full Version : Explorer



habberdoedas
24 september 2002, 09:57
Bezit ook een explorer. Het is een blonde van het merk Epiphone. Prima gitaar en speelt erg goed. Echter de electronica is kut. Ik heb de potmeters, de toggleswitch, de elementen en de bedrading vervangen. Door goed spul. De elementen die er in zitten is:
In de hals positie een ouwe PAF 59 van Seymour Duncan en in de brug positie momenteel een Dimarzio Super Evolution (Meen ik) deze elementen zitten geloof ik ook in de Steve Vai of Joe Satriani gitaren van Ibanez. Klink als een dijk deze gitaar. En clean ook heel mooi. Dus misschien een tip neem een Epiphone en knap hem goed op. Ps Gibson is wel erg duur........

guvnor
24 september 2002, 10:02
Laat Anders Destium het maar niet horen. Die heeft momenteel zoveel last van epi-allergie... :grin:

bobby
24 september 2002, 15:51
Ik heb enkele weken geleden de gothic explorer van Gibson aangeschaft..
en tja.. wat kan ik zeggen.. het is een moord machine.. speelt als boter.. mooi geluidje.. mooie afwerking.. de gitaar is echt aan te raden vergeleken met epiphone.. ik speelde hiervoor alleen maar epiphones.. maar dat is nu wel voorbij.. (epiphone is wel wat goedkoper, maar dat merk je ook wel).

Cloud Strife
24 september 2002, 16:17
Epiphone...
hou er is over op :evil: !!!!

Fenisi
24 september 2002, 16:54
is goedkoper jah maar voor beginners.. :grin:

Sandman
24 september 2002, 16:59
Zelfs voor niet beginners kan het opknappen van een epi een leerzame bezigheid zijn.

Ibanez
24 september 2002, 17:56
Op 2002-09-24 09:57, schreef habberdoedas:
en in de brug positie momenteel een Dimarzio Super Evolution (Meen ik) deze elementen zitten geloof ik ook in de Steve Vai of Joe Satriani gitaren van Ibanez. Klink als een dijk deze gitaar. En clean ook heel mooi. Ik denk dat je super distortion bedoelt of gewoon evolution. Steve vai speelt op de evolution (en andere) en joe satriani op FRED en PAF pro.

Ic3gl0vE
24 september 2002, 17:58
LUISTER NAAR CLOUD STRIFE!

dan stop ik met schreeuwen :smile:

Phizer
25 september 2002, 16:57
idd super evolution bestaat niet :smile: