PDA

View Full Version : ruilen? of wordt dat huilen...



Orpheo
7 november 2005, 23:41
Ik heb dus een les paul custom, zoals menigeen wel weet. maar die kleur begint me echt danig tegen te staan. een maatje van me " spaart" les paul customs uit '76, en tussen neus en lippen door komt het wel eens ter sprake, dat hij zijn zakk wylde les paul (gibson, duh) wel kwijt wil. en ik wil die liever, vanwege looks, en sound. zouden jullie ruilen? of is dat eigenlijk doodzonde op de lange termijn? immers; de kleur van deze LP laat mijn maag omdraaien....

Damage Inc.
7 november 2005, 23:50
Persoonlijk ben ik niet zo'n liefhebben om signature gitaren te kopen van een beroemd artiest, ik ben liever origineel en natuurlijk gaat het mij ook om de kwaliteit en wel looks.

Het is maar net wat je wil, wil je nú een goede sound en look, of wil je later een hele waardevolle Gibson hebben (als je dat bedoelde) ?

Ik zelf kan niet echt kiezen... ik ben ook best een verzamelaar of "spaar-persoon" met zeldzame dingen enzo, maar misschien zou ik tóch wel, sinds ik later mijn geld uit de muziek-bizz moet halen, de goeie sound (en look) een hoger prioriteit geven.

Het is maar net wat je wil en wat belangrijk voor je is.
Óf is het niet een idee, om er geld bij te vragen, ik bedoel de hele prijs van jou Les Paul, min de prijs van de ZW-LP, en zo ruilen?
Omdat die later tóch veel geld op zou leveren en jij dat mis zou lopen en hij zou het tóch terug verdienen, zelfs meer.

GreetingZ
- Damage Inc.

Helter Skelter
7 november 2005, 23:50
zo'n schietschijf op een Gib. ziet er niet uit, misschien ruilen voor een andere LP?

Orpheo
7 november 2005, 23:56
neej, tis of de schietschijf, of houden.

ik gebruik de les paul, tis niet een verzamelobject. maar die kleur gaat me zo godsgruwelijk tegenstaan....

edit: ik weet niet, zouden de jaren 70 les pauls echt meer worden? ik weet t niet.

Damage Inc.
7 november 2005, 23:59
neej, tis of de schietschijf, of houden.

ik gebruik de les paul, tis niet een verzamelobject. maar die kleur gaat me zo godsgruwelijk tegenstaan....

Nou, dan zou ik zeggen nieuwe kleur (laten maken of zelf doen) of meteen ruilen, als dat echt het enigste is.
Of... verkopen en een andere kopen, maar dat heeft niks met deze ruiling te maken.

- Damage Inc.

BramVersteeg
8 november 2005, 00:03
Gloep!
met het idee spelen om de mooiste gitaar aller tijden te ruilen tegen de lelijkste gibson (of gitaar) aller tijden......................... :o :-(

Orpheo
8 november 2005, 00:03
neej, tis of de schietschijf, of houden.

ik gebruik de les paul, tis niet een verzamelobject. maar die kleur gaat me zo godsgruwelijk tegenstaan....

Nou, dan zou ik zeggen nieuwe kleur (laten maken of zelf doen) of meteen ruilen, als dat echt het enigste is.
Of... verkopen en een andere kopen, maar dat heeft niks met deze ruiling te maken.

- Damage Inc.

ok.. ik wacht nog even op posts van doorgewinterde forummers/spelers, maar ik denk dat ik er al uit ben .

Damage Inc.
8 november 2005, 00:05
neej, tis of de schietschijf, of houden.

ik gebruik de les paul, tis niet een verzamelobject. maar die kleur gaat me zo godsgruwelijk tegenstaan....

Nou, dan zou ik zeggen nieuwe kleur (laten maken of zelf doen) of meteen ruilen, als dat echt het enigste is.
Of... verkopen en een andere kopen, maar dat heeft niks met deze ruiling te maken.

- Damage Inc.

ok.. ik wacht nog even op posts van doorgewinterde forummers/spelers, maar ik denk dat ik er al uit ben .

Oke, ik weet dat ik misschien wat simpel/dom overkom, maar veel meer is er toch ook niet te doen.
Ik weet wel dat bijv. nieuwe kleur op de gitaar DUUR is enzo, maarja ik zeg al niks meer...

- Damage Inc.

Orpheo
8 november 2005, 00:16
neej, tis of de schietschijf, of houden.

ik gebruik de les paul, tis niet een verzamelobject. maar die kleur gaat me zo godsgruwelijk tegenstaan....

Nou, dan zou ik zeggen nieuwe kleur (laten maken of zelf doen) of meteen ruilen, als dat echt het enigste is.
Of... verkopen en een andere kopen, maar dat heeft niks met deze ruiling te maken.

- Damage Inc.

ok.. ik wacht nog even op posts van doorgewinterde forummers/spelers, maar ik denk dat ik er al uit ben .

Oke, ik weet dat ik misschien wat simpel/dom overkom, maar veel meer is er toch ook niet te doen.
Ik weet wel dat bijv. nieuwe kleur op de gitaar DUUR is enzo, maarja ik zeg al niks meer...

- Damage Inc.

neej, ik bedoelde dat niet ten nadele van jou, zeker niet. maar eerder als, even kijken of meer mensen t met je eens zijn. :)

Damage Inc.
8 november 2005, 00:18
neej, tis of de schietschijf, of houden.

ik gebruik de les paul, tis niet een verzamelobject. maar die kleur gaat me zo godsgruwelijk tegenstaan....

Nou, dan zou ik zeggen nieuwe kleur (laten maken of zelf doen) of meteen ruilen, als dat echt het enigste is.
Of... verkopen en een andere kopen, maar dat heeft niks met deze ruiling te maken.

- Damage Inc.

ok.. ik wacht nog even op posts van doorgewinterde forummers/spelers, maar ik denk dat ik er al uit ben .

Oke, ik weet dat ik misschien wat simpel/dom overkom, maar veel meer is er toch ook niet te doen.
Ik weet wel dat bijv. nieuwe kleur op de gitaar DUUR is enzo, maarja ik zeg al niks meer...

- Damage Inc.

neej, ik bedoelde dat niet ten nadele van jou, zeker niet. maar eerder als, even kijken of meer mensen t met je eens zijn. :)

Ooookej.

- Damage Inc.

Mitch
8 november 2005, 00:19
Sorry, maar je bent echt niet goed bij je hoofd als je een originele Custom wil ruilen tegen een Zakk Wylde :o
Re-finishen is vanuit het oogpunt van de latere verkoopwaarde ook niet echt aan te raden.

Remedie: zet je over de kleur heen of ga sparen voor een andere LP als je deze wil houden.

vester86
8 november 2005, 00:23
mee eens, van ruilen komt in dit geval ZEKER WETEN huilen....

waarom koop je geen epi Zakk en bouw je die om.....??dat was toch al je plan tijden geleden??

Harry
8 november 2005, 00:31
die Zakk gitaar gaat je ook tegenstaan, en ik weet niet wat voor een je nu hebt, maar die is allicht neutraler dan deze. Misschien wen je er weer aan. Zo'n uitgesproken model moet je wel heel erg speciaal vinden om er van te blijven houden.....
(ik hou ook niet van die schietschijf)

Orpheo
8 november 2005, 00:32
mee eens, van ruilen komt in dit geval ZEKER WETEN huilen....

waarom koop je geen epi Zakk en bouw je die om.....??dat was toch al je plan tijden geleden??

true, true. maar ik heb op een paar gespeeld, en die waren echt je reinste bagger vergeleken met mijn les paul....

@ seymour paul:

originele custom is t niet, tis er eentje uit '76. maar wel t eerste jaar waarin winered customs gemaakt werden. (in ieder geval voor het eerst sinds 1968, maar zover ik weet maakte gibson in de periode '57/60 alleen maar zwarte customs, dus is '76 t eerste jaar waarin je winered had).

Tupelo
8 november 2005, 00:36
Niet doen!!! :o

Izegrim
8 november 2005, 00:44
Gewoon gaan sparen voor een nieuwe gitaar. Jouw smaak veranderd met de jaren en het kan maar zo dat je Custom over een tijdje je droomgitaar wordt. Blijf er lekker op spelen terwijl je voor een nieuwe spaart en geef haar een tijdje rust. Uiteindelijk pak je haar toch weer op. ;)

Orpheo
8 november 2005, 00:47
Gewoon gaan sparen voor een nieuwe gitaar. Jouw smaak veranderd met de jaren en het kan maar zo dat je Custom over een tijdje je droomgitaar wordt. Blijf er lekker op spelen terwijl je voor een nieuwe spaart en geef haar een tijdje rust. Uiteindelijk pak je haar toch weer op. ;)

ik heb tijdens de periode dat ik de custom heb, onderhand al dit gehad;

gretsch semi
jackson
charvel
fender strat

en al die shit is de deur uit gegaan omdat ik de LP constant oppak. maar de kleur is zo ranzig, niet NORMAAL meer.

Damage Inc.
8 november 2005, 00:48
Gewoon gaan sparen voor een nieuwe gitaar. Jouw smaak veranderd met de jaren en het kan maar zo dat je Custom over een tijdje je droomgitaar wordt. Blijf er lekker op spelen terwijl je voor een nieuwe spaart en geef haar een tijdje rust. Uiteindelijk pak je haar toch weer op. ;)

ik heb tijdens de periode dat ik de custom heb, onderhand al dit gehad;

gretsch semi
jackson
charvel
fender strat

en al die shit is de deur uit gegaan omdat ik de LP constant oppak. maar de kleur is zo ranzig, niet NORMAAL meer.

Heb je ZO'n erge zure zweet dan :razz: ?

- Damage Inc.

Orpheo
8 november 2005, 00:50
Gewoon gaan sparen voor een nieuwe gitaar. Jouw smaak veranderd met de jaren en het kan maar zo dat je Custom over een tijdje je droomgitaar wordt. Blijf er lekker op spelen terwijl je voor een nieuwe spaart en geef haar een tijdje rust. Uiteindelijk pak je haar toch weer op. ;)

ik heb tijdens de periode dat ik de custom heb, onderhand al dit gehad;

gretsch semi
jackson
charvel
fender strat

en al die shit is de deur uit gegaan omdat ik de LP constant oppak. maar de kleur is zo ranzig, niet NORMAAL meer.

Heb je ZO'n erge zure zweet dan :razz: ?

- Damage Inc.

dat niet. maar ik vind die kleur gewoon lelijk, ik vind kersenrood an sich gewoon godsgruwelijk lelijk. toen ik m kocht, was ie a: heel goedkoop, en b: hij speelde en klonk als een KLOK.

Damage Inc.
8 november 2005, 00:52
Gewoon gaan sparen voor een nieuwe gitaar. Jouw smaak veranderd met de jaren en het kan maar zo dat je Custom over een tijdje je droomgitaar wordt. Blijf er lekker op spelen terwijl je voor een nieuwe spaart en geef haar een tijdje rust. Uiteindelijk pak je haar toch weer op. ;)

ik heb tijdens de periode dat ik de custom heb, onderhand al dit gehad;

gretsch semi
jackson
charvel
fender strat

en al die shit is de deur uit gegaan omdat ik de LP constant oppak. maar de kleur is zo ranzig, niet NORMAAL meer.

Heb je ZO'n erge zure zweet dan :razz: ?

- Damage Inc.

dat niet. maar ik vind die kleur gewoon lelijk, ik vind kersenrood an sich gewoon godsgruwelijk lelijk. toen ik m kocht, was ie a: heel goedkoop, en b: hij speelde en klonk als een KLOK.

Er tijdelijk hele (vinyle) body-stickers op plakken die alles of bijna alles bedekken :-? ?

- Damage Inc.

Izegrim
8 november 2005, 00:53
Wine red? Even opgegoogled en het is natuurlijk een kwestie van smaak maar ik vind het een mooi kleurtje! :oops:

Orpheo
8 november 2005, 00:54
Wine red? Even opgegoogled en het is natuurlijk een kwestie van smaak maar ik vind het een mooi kleurtje! :oops:

in dat topic, post je gear, op pag. 45, ergens onderaan, daar zie je mijn les paul.

edit: deze dus

http://photobucket.com/albums/a61/GuitarOrpheo/?action=view&current=3add7ef6.jpg

Orpheo
8 november 2005, 00:54
Wine red? Even opgegoogled en het is natuurlijk een kwestie van smaak maar ik vind het een mooi kleurtje! :oops:

in dat topic, post je gear, op pag. 45, ergens onderaan, daar zie je mijn les paul.

edit: deze dus

http://photobucket.com/albums/a61/GuitarOrpheo/?action=view&current=3add7ef6.jpg

Damage Inc.
8 november 2005, 01:01
Wine red? Even opgegoogled en het is natuurlijk een kwestie van smaak maar ik vind het een mooi kleurtje! :oops:

in dat topic, post je gear, op pag. 45, ergens onderaan, daar zie je mijn les paul.

edit: deze dus

http://photobucket.com/albums/a61/GuitarOrpheo/?action=view¤t=3add7ef6.jpg

Hm, ik vind het meer komen door de bindings en dat goud enzo dat het rood niet zo mooi is idd.
Als die body binding nou wit of zilver was en alle hardware chroom, dan is het vast wel mooi.

- Damage Inc.

Izegrim
8 november 2005, 01:02
Zeg...
Waarom zou je hem niet ruilen tegen een andere Custom? Die maat van jou heeft er niets op te verliezen en jij krijgt een andere kleur! Desnoods doe je er een pedaaltje bij om hem om te krijgen. Whaddaya say, huh?

Orpheo
8 november 2005, 01:10
@ damage inc: juist door die features vind ik m nog enigszins te pruimen:

@ izigrim; ik wil m dolgraag ruilen tegen bv zijn zwarte ace frehley sig, of de andere zwarte, maar helaas wil hij dat niet. of de zakk, of niets....

Damage Inc.
8 november 2005, 01:36
@ damage inc: juist door die features vind ik m nog enigszins te pruimen:

Uhu, maar niet met dat rood.
Of het is dat goud met zwart ofzo, of het is zilver met rood, dat zijn toch de 2 beste combinaties...

- Damage Inc.

1959SLP
8 november 2005, 04:57
Die winered is toch fantastisch mooi? Als ie van mij was zou ik alleen de pu-ringen en toggleswitchplaatje in creme er op zetten. oogt iets levendiger. Maar idd, in dit geval komt van ruilen ZEKER huilen.

no 1 hops
8 november 2005, 05:39
zeg Orpheo.
wat me op de foto opvalt is dat je de snaren over de stop tailpiece haalt.
hoort dat zo?

wat me verder opvalt is dat als je toch steeds weer op deze gitaar terugvalt vanwege speelplezier en geluid en je hebt er geen vintage waarde aan waarom hem dan niet geschuurd en opnieuw kleuren en lakken?

laat het evt doen door een pro inde door jouw favoriete kleur maar maaker geen artiesten plank van want als je later met je muziek eenandere kant op gaat danzit je met hetzelfde probleem als eddie vanhalen.

speelde met groot plezier op een gibson 335 of zoiets, maar dat stond niet bij iemand die in een rock groep speelde, les paul beviel hem niet en dus werd het een plank met gat ergens uit een winkel die hijzelf versierde met tape.

zou hem houden, opbergen, een tijd niet meer op spelen.
koop een keiper en dan komt dat liedje weer
je weet niet eerder wat je mist, als ze er niet (meer) is.

imlikeajungle
8 november 2005, 07:10
Ik neem je LP met plezier over voor die goedkope prijs van je :)

Joop M
8 november 2005, 07:22
Die winered is toch fantastisch mooi? Als ie van mij was zou ik alleen de pu-ringen en toggleswitchplaatje in creme er op zetten. oogt iets levendiger. Maar idd, in dit geval komt van ruilen ZEKER huilen.

+1
Grz Joop

Agent_Smith
8 november 2005, 08:02
Orpheo, ik zou denk ik ook niet ruilen voor de ZW hoor. Het patroon vind ik niet echt mooi en EMG's hoef ik al helemaal niet.
Ik moet wel bekennen dat ik winered eigenlijk ook 1 van de mindere kleuren vind voor een LP.
Misschien krijg je naar aanleiding hiervan wel andere ruil voorstellen :cool:

Walternativo
8 november 2005, 08:30
@ damage inc: juist door die features vind ik m nog enigszins te pruimen:

@ izigrim; ik wil m dolgraag ruilen tegen bv zijn zwarte ace frehley sig, of de andere zwarte, maar helaas wil hij dat niet. of de zakk, of niets....

laat je niet naaien. Je zou er spijt van krijgen... verkoop desnoods die LP en koop een nieuwe. Het schietschijf plan lijkt me echt een slecht idee... zou me zelf af gaan vragen of dat wel n vriend was (die me indirect veel geld afhandig probeert te maken want dat is aan de hand toch?) maar dat is natuurlijk niet mijn zaak.

wytz
8 november 2005, 08:33
@ damage inc: juist door die features vind ik m nog enigszins te pruimen:

@ izigrim; ik wil m dolgraag ruilen tegen bv zijn zwarte ace frehley sig, of de andere zwarte, maar helaas wil hij dat niet. of de zakk, of niets....

laat je niet naaien. Je zou er spijt van krijgen... verkoop desnoods die LP en koop een nieuwe. Het schietschijf plan lijkt me echt een slecht idee... zou me zelf af gaan vragen of dat wel n vriend was (die me indirect veel geld afhandig probeert te maken want dat is aan de hand toch?) maar dat is natuurlijk niet mijn zaak.

de schietschijf is een erg dure gitaar hoor....

Josdevos
8 november 2005, 09:07
Ben persoonlijk ook niet gek van winereds...

Geef mij maar een ebony, figured top of alpine white! :lol:

Zelf heb ik een '91 ebony...

http://img12.imageshack.us/img12/9231/lpctm6hf.th.jpg (http://img12.imageshack.us/my.php?image=lpctm6hf.jpg)

Denk dat je met die ZW voorlopig wel een goeie deal doet, toch erg dure gitaren nieuw en 2de hands ook nog meer, maar zoals eerder gezegd, Norlins worden collectors items en brengen soms al meer op als Historicals...

Mijn all time favorite is nog altijd de 1968CA...

http://www.gibson.com/products/custom/authentics/images/68custom2_03.jpg

Orpheo
8 november 2005, 09:36
ik heb ergens een andere 76er gevonden, in t zwart, en de 3pup versie. kheb m gemaild, of hij ruilen wil, en anders houd ik m.

Anders Destium
8 november 2005, 09:47
Ik zou hem in ieder geval niet ruilen voor een Zakk Wylde, als je speelt op een gitaar heb je toch helemaal geen last van de kleur :wink:

d'oh
8 november 2005, 10:25
nooit ruilen voor de ZW
die gitaar is zo lelijk en EMG zijn wat mij betreft ook not-done, missen karakter en zijn zo steriel

Ibanez RuleZ
8 november 2005, 11:05
nooit ruilen voor de ZW
die gitaar is zo lelijk en EMG zijn wat mij betreft ook not-done, missen karakter en zijn zo steriel

wat vind je van het geluid van "still got the blues" van Gary Moore? wist je dat dat EMG 81's zijn?

ik denk dat de belangrijkste vraag is: speelt hij beter en klinkt hij beter dan je eigen LP? is een van die twee nee, dan zou ik het laten, anders gewoon wel doen. mocht je spijt krijgen: die zakk wylde is volgens mij zeker net zo duur als een andere custom en dat is best wel weer om te wisselen.

just my 2 cents

harrald

Squier4ever
8 november 2005, 11:17
vind het allebei erg vette gitaartjes, zowel je custom als een ZW

Orpheo
8 november 2005, 20:14
ik denk dat ik de LP toch maar houd...tenzij er plots een zeer lucratieve deal zich voordoet...bv deze ruilen tegen een zwarte custom oid......

Iron Maiden
8 november 2005, 21:10
ik snap niet wat je zo lelijk vind aan zo'n wine red, ik vind hem wel net zo mooi als een zwarte, het is toch gewoon een neutrale, nette kleur?

Helter Skelter
8 november 2005, 21:36
+1

Ritch
8 november 2005, 21:48
Nee, ik denk net als andere forumleden ook al zeggen, dat je smaak verandert door de tijd heen. Je hebt voor jezelf nu een axe die GEWELDIG speelt, KLINKT als een klok en dan ga je hem verpatsen alleen om die godvergeten finish!?!?! :o PLEASE DOE HET NIET, je gaat er zeker spijt van krijgen.

1959SLP
8 november 2005, 22:11
J. Page heeft ook een winered (mss helpt dat :???: )

Anders Destium
8 november 2005, 22:11
Inderdaad, maar ik ben zelf eigenlijk nog nooit een rationele gitarist tegengekomen :wink:


>Josdevos

Ik post net in een ander topic dat de zwarte 68 CA ook mijn favo LP is!

Orpheo
8 november 2005, 22:23
J. Page heeft ook een winered (mss helpt dat :???: )

ja??heppie daar een foto van? :oops:

want dan is ie wel t houden waard... ghehe

Anders Destium
8 november 2005, 22:24
Dus als jouw favoriete gitarist toevallig houdt van een kauwgomballenkleur gitaar dan zou het ook goed zijn :???:

Agent_Smith
8 november 2005, 22:33
Wat voor kleur zocht je ook alweer? Zwart zeg je? Die heb ik nog wel geloof ik.
Ruilen? :P

http://img201.imageshack.us/img201/20/norlinsonbed9tf.jpg

Grapje, sorry, kon het niet laten.. :wink:

Maar anyway, ik zou m niet om de kleur weg doen idd. Als het een goed instrument is zou ik m houden. Daar gaat het tenslotte om.

Orpheo
8 november 2005, 22:34
Dus als jouw favoriete gitarist toevallig houdt van een kauwgomballenkleur gitaar dan zou het ook goed zijn :???:

ghehe, nou ja... neej, niet echt....











ah bullshit, ja dus :cool: :razz:

Orpheo
8 november 2005, 22:36
Wat voor kleur zocht je ook alweer? Zwart zeg je? Die heb ik nog wel geloof ik.
Ruilen? :P

http://img201.imageshack.us/img201/20/norlinsonbed9tf.jpg

Grapje, sorry, kon het niet laten.. :wink:

Maar anyway, ik zou m niet om de kleur weg doen idd. Als het een goed instrument is zou ik m houden. Daar gaat het tenslotte om.

die zwarte,die heeft geen originele pups he, of wel...

maar goed, ik ga nog wel ff precies kijken of ik nog voor niet al te veel een zwarte custom op de kop kan snorren, goed, en niet te duur... ik heb nog wel wat opties open. hoop ik, haha.

Damage Inc.
8 november 2005, 22:49
http://img201.imageshack.us/img201/20/norlinsonbed9tf.jpg



Die zwarte en witte vind ik wel mooi, alleen die oranje kleur vind ik wel erg standaard voor een Les Paul, niks mis mee maar wel gewoontjes.
En die smallere pickups erin vind ik zo vintage ogen, ook niet mijn ding.
En die pickups van die zwarte vind ik beetje te zwart voor de gouden hardware :razz: .
Ik zou zeggen alle hardware goud of alles hardware zwart :) .

Maar dit was ff off-topic...

- Damage Inc.

Orpheo
8 november 2005, 22:52
http://img201.imageshack.us/img201/20/norlinsonbed9tf.jpg



Die zwarte en witte vind ik wel mooi, alleen die oranje kleur vind ik wel erg standaard voor een Les Paul, niks mis mee maar wel gewoontjes.
En die smallere pickups erin vind ik zo vintage ogen, ook niet mijn ding.
En die pickups van die zwarte vind ik beetje te zwart voor de gouden hardware :razz: .
Ik zou zeggen alle hardware goud of alles hardware zwart :) .

Maar dit was ff off-topic...

- Damage Inc.

die smallere pups zijn minihumbuckers, hums in p90 formaat. heeeel vette pups. daarnaast... dat oranje, das dus cherryburst. de klassieke kleur voor les pauls.

Damage Inc.
8 november 2005, 23:08
Die zwarte en witte vind ik wel mooi, alleen die oranje kleur vind ik wel erg standaard voor een Les Paul, niks mis mee maar wel gewoontjes.
En die smallere pickups erin vind ik zo vintage ogen, ook niet mijn ding.
En die pickups van die zwarte vind ik beetje te zwart voor de gouden hardware :razz: .
Ik zou zeggen alle hardware goud of alles hardware zwart :) .

Maar dit was ff off-topic...

- Damage Inc.

die smallere pups zijn minihumbuckers, hums in p90 formaat. heeeel vette pups. daarnaast... dat oranje, das dus cherryburst. de klassieke kleur voor les pauls.

Ik wist dat het iets met burst was :razz: , maar ja dat bedoel ik ook die klassieke/standaard kleur, het is voor mij een beetje te veel van hetzelfde.

- Damage Inc.

Orpheo
8 november 2005, 23:17
Ik wist dat het iets met burst was :razz: , maar ja dat bedoel ik ook die klassieke/standaard kleur, het is voor mij een beetje te veel van hetzelfde.

- Damage Inc.

kan :) ieder een andere smaak gelukkig :)

Damage Inc.
8 november 2005, 23:20
Ik wist dat het iets met burst was :razz: , maar ja dat bedoel ik ook die klassieke/standaard kleur, het is voor mij een beetje te veel van hetzelfde.

- Damage Inc.

kan :) ieder een andere smaak gelukkig :)

Yeap, idd.

- Damage Inc.

Orpheo
8 november 2005, 23:23
ik zat nog tte denken aan een refinish btw, maar ik wil mn serial number niet verliezen, dus hij blijft (dat kotsverwekkende) rood.

om toch wat aan gas te verliezen/op te lossen, zal ik mezelf een les paul standard cadeau doen, een edwards by the way. dan los ik dat evt. later op met het logo :D hoewel...niet eens nodig, want t zijn VERDOMD mooie planken!! schaller hardware, seymour duncan pups, en high grade hout...

Berik
9 november 2005, 18:08
Kun je niet eens een foto laten zien:P

Orpheo
9 november 2005, 18:58
Kun je niet eens een foto laten zien:P

staat een paar paginas terug, en anders in t post je gear topic, pagina 45. zwerft hier ook ergens rond in elec. gitaren :)

Orpheo
9 november 2005, 18:59
Kun je niet eens een foto laten zien:P

staat een paar paginas terug, en anders in t post je gear topic, pagina 45. zwerft hier ook ergens rond in elec. gitaren :)