PDA

View Full Version : de verpakking van snaren



Zmurph
7 november 2005, 22:51
Ja, okee, ik geef het toe... een rare vraag. Toch stel ik hem...
Komt 'ie:

wie weet waar ik de doorzichtige plastic envelopjes kan kopen, waar snaren in verpakt zijn?
Het gaat me om zowel de buitenverpakking, als om de hoesjes waar de afzonderlijke snaren in verpakt zitten.
Merknamen, produktnamen, etc... ālles wil ik weten!!

Wie het weet, mag het zeggen!

Nickname
10 november 2005, 19:29
gewoon een set snaren kopen... dan heb je ook de verpakking.. ik kan me eigenlijk totaal niet indenken wat je er mee wilt doen eigenlijk :???:

Zmurph
10 november 2005, 19:36
gewoon een set snaren kopen... dan heb je ook de verpakking.. ik kan me eigenlijk totaal niet indenken wat je er mee wilt doen eigenlijk :???:

Ik zal het je sterker vertellen... ik zoek er wel 10.000 tot 25.0000!
Zo, wat dacht je daarvan ;)

Fumi SG
10 november 2005, 20:18
gewoon een set snaren kopen... dan heb je ook de verpakking.. ik kan me eigenlijk totaal niet indenken wat je er mee wilt doen eigenlijk :???:

Ik zal het je sterker vertellen... ik zoek er wel 10.000 tot 25.0000!
Zo, wat dacht je daarvan ;)

Wat een mafkees! :o :oops:

wytz
10 november 2005, 21:56
gewoon een set snaren kopen... dan heb je ook de verpakking.. ik kan me eigenlijk totaal niet indenken wat je er mee wilt doen eigenlijk :???:

Ik zal het je sterker vertellen... ik zoek er wel 10.000 tot 25.0000!
Zo, wat dacht je daarvan ;)

kan je toch ook gewoon 25.000 setjes snaren kopen ? kost geen zak ! eurootje offeh (25000x7e=) 175000! maar dan heb je ook wat !

robert-gitarist
10 november 2005, 22:29
wat moet je ermee dan? ik heb er nog aantal voor je liggen btw

Zmurph
10 november 2005, 22:41
wat moet je ermee dan? ik heb er nog aantal voor je liggen btw
Nou, māken niks, maar ik moet er wat in verpakken. Later. Ben een nieuw produkt aan het ontwikkelen, en dat zou erg goed passen in de desbetreffende hoesjes.

Nickname
10 november 2005, 23:07
juuuiiiisst.. nu snap ik het helemaal :???: toch geen illegaal handeltje beginnen he :wink: ijzerdraad als snaren verkopen bijvoorbeeld :-D

Zmurph
11 november 2005, 07:26
juuuiiiisst.. nu snap ik het helemaal :???: toch geen illegaal handeltje beginnen he :wink: ijzerdraad als snaren verkopen bijvoorbeeld :-DHeeejjj, een partner in crime heeft zich zojuist aangediend :cool:

Mithrandir
11 november 2005, 08:56
Maar.....als je jij een nieuw product aan het ontwikkelen bent, dan lijkt het me handiger als je gewoon even met een verpakkingsleverancier / fabrikant gaat praten. Jij als (jonge?) ondernemer moet die toch wel weten te vinden?

Tip : Gouden Gids.

Zmurph
11 november 2005, 09:18
Maar.....als je jij een nieuw product aan het ontwikkelen bent, dan lijkt het me handiger als je gewoon even met een verpakkingsleverancier / fabrikant gaat praten. Jij als (jonge?) ondernemer moet die toch wel weten te vinden?

Tip : Gouden Gids.
Grijns... ik heb bijna ālle gitaarsnaarfabrikanten (of in elk geval de merken) ge-emaild, maar de meesten geven niets door.
"Die vraag krijgen we wel vaker, maar wij weten het ook niet".
Yeah right!! :-D

Echterrr... inmiddels heb ik hoogstwaarschijnlijk gevonden wat ik zocht. :wink:
De Gouden Gids... die vind echt nix in the Ustated Nites of in het Verre Oosten. Maar Katja blijft een lekker ding. Dat dan weer wel.

Bluesbreaker
11 november 2005, 23:03
En wat mag dat mooie nieuwe product dat wel zijn willie wortel? Ik stel me er niks bijzonders van voor, als je zelf al niet eens een verpakkingsfabrikant kunt vinden lijkt het me stug dat je echt iets nieuws kunt uitvinden.....

Zmurph
11 november 2005, 23:09
En wat mag dat mooie nieuwe product dat wel zijn willie wortel? Ik stel me er niks bijzonders van voor, als je zelf al niet eens een verpakkingsfabrikant kunt vinden lijkt het me stug dat je echt iets nieuws kunt uitvinden.....hoor ik daar een koe schijten?? O nee, het is Bluesbreaker maar... :roll:

Dude
12 november 2005, 11:42
ik ben ook wel benieuwd.... vertel !!

Bluesbreaker
12 november 2005, 17:07
En wat mag dat mooie nieuwe product dat wel zijn willie wortel? Ik stel me er niks bijzonders van voor, als je zelf al niet eens een verpakkingsfabrikant kunt vinden lijkt het me stug dat je echt iets nieuws kunt uitvinden.....hoor ik daar een koe schijten?? O nee, het is Bluesbreaker maar... :roll:

Grappig hoor, maar denk jij dat iemand die zijn nieuwe vinding in snarenverpakking presenteert serieus genomen wordt? Bel gewoon een verpakkingsmaterialenbedrijf als je jezelf serieus neemt.

Debaser
15 november 2005, 02:38
zolang de verpakking volstaat ...

zo kan je een humbucker mooi opsturen in een plastic doosje / folie / blister van een coolermaster 80mm case fan :D

djgitarist
22 november 2005, 11:03
misschien heeft paardekooper verpakkingen iets?