PDA

View Full Version : Wat was die pedal-parts link uit Den Bosch ook al weer?



Speeddemon
7 november 2005, 18:26
Een tijd geleden liep hier iemand te spammen, die onderdelen voor zelf-bouw pedalen e.d. verkocht. Wat was de link ook al weer?

Een search leverde niks op.

forceps
7 november 2005, 20:13
http://www.newtone-online.nl/

nielsduursma
7 november 2005, 20:19
ik heb maar 1 ervaring met newtone, en die beviel erg goed :-D

alleen jammer dat ik zo nodig moest haasten met bouwen en zo m'n 20 eurie heb ver**** :evil:

Speeddemon
7 november 2005, 21:13
hmm, nagenoeg een kopie van Musikding.de dus.

En een beetje jammer dat ie geen lagere prijzen hanteert, wanneer je +5, +25 keer ofzo bestelt van iets.

forceps
7 november 2005, 21:52
Quantumkorting voor grootverbruikers :wink:

Ik heb vorige week wat dingetjes besteld, ben benieuwd! Eigelijk is het duurste van die zelfbouwprojectjes altijd de behuizing en footswitches, voor de rest is het vooral centenwerk, dus dat valt nog wel mee.... als dit goed gaat en goed bevalt, zal een tweede bestelling wellicht snel volgen!

Lucluc
8 november 2005, 10:16
Ik heb ook al eens besteld. Dat het een copie van musicding is, viel mij ook al op. Snelle levering en prima zaken doen. Ook leuk dat er wat doe-het-zelf projectjes op de site staan ala BYOC.

Bl44t44p
18 november 2005, 16:57
Om dit maar even als ervaringen-topic te gebruiken; woensdagavond daar twee 3PDT schakelaars besteld, gelijk geld overgemaakt en vanmorgen in huis :) Verder prima afhandeling van zaken per mail plus nette factuur bij aflevering. Ik kom daar zeker nog eens terug 8-)

Speeddemon
18 november 2005, 17:03
Om dit maar even als ervaringen-topic te gebruiken; woensdagavond daar twee 3PDT schakelaars besteld, gelijk geld overgemaakt en vanmorgen in huis :) Verder prima afhandeling van zaken per mail plus nette factuur bij aflevering. Ik kom daar zeker nog eens terug 8-)
als ze nou quantum kortingen gaan geven voor 10+, 25+ enzo, zullen ze mij ook wel als klant aantrekken.

Maar voorlopig blijkt in de USA of Duitsland kopen voor mij voordeliger.

JER00N
18 november 2005, 18:17
Heb er toevallig pas ook onderdelen besteld. Eergister besteld en geld overgemaakt, de volgende dag was het geld al binnen (valt me mee, meestal duurt dat wel langer) en vanmiddag had ik het in huis :)

Die projecten zijn idd wel leuk. Ik ben nu bezig met de Distortion Plus-kloon. Lekker handig aangezien de PCB ook door Newtone verkocht wordt.

Kwantumkorting zou idd een goed idee zijn. 5 cent voor een weerstandje is natuurlijk niet veel, maar bij grotere aantallen weer wel.

Je kan op het forum ook aanvragen doen. Hij biedt nu al op mijn verzoek krimpkous aan :)

Lucluc
18 november 2005, 18:51
Omdat mijn rangemaster clone niet helemaal goed werkte op een voeding, werd mij kosteloos een weerstandje en stukje krimpkous toegezonden om de problemen op te lossen. Prima uitleg erbij wat ik moest doen.

forceps
20 november 2005, 10:49
Ik moet zeggen dat mijn ervaringen ook goed zijn... bestelling wordt correct en netjes afgehandeld, hier kom ik zeker nog wel eens terug voor 't een of 't ander :D

Fuhgawz
20 november 2005, 11:16
als ze nou quantum kortingen gaan geven voor 10+, 25+ enzo, zullen ze mij ook wel als klant aantrekken.

Maar voorlopig blijkt in de USA of Duitsland kopen voor mij voordeliger.

Misschien dat je iets kunt 'regelen' als je ze een mail daarover stuurt. Je weet maar nooit...