PDA

View Full Version : link voor liefhebbers



piezo
7 november 2005, 15:25
http://www.bas-extravaganza.nl/?page=bassen

BassAgent
7 november 2005, 18:12
Die Hot Rod en "Jazz" zijn wel vet, de rest is rotzooi.

Wilbert
7 november 2005, 21:52
Ik vind fluf ook wel vet. En die "punkrock classic" lijkt me ook lachen voor een simpel coverbandje.

olaf reijnders
8 november 2005, 01:20
Ik kende de site al. Overigens vinnik die jasbas met buizen preamp wel erg 8-) !

nick Stefani
11 november 2005, 01:14
Cool! Pannenrekje is mijn favoriet.

Laat mij eens raden: Bassagent houdt van bassen die Leo Fender heeft ontworpen en vindt de rest meestal lelijk? :wink:

Marcel2
11 november 2005, 12:15
Ik vind ze allemaal lelijk.

Kaboemba
11 november 2005, 12:23
Ik vind die waaier en midi eigenlijk best mooi.

BassAgent
11 november 2005, 12:29
Laat mij eens raden: Bassagent houdt van bassen die Leo Fender heeft ontworpen en vindt de rest meestal lelijk? :wink:
Nee hoor, ik vind bv. Benaventes, Spectors en Fames ook erg mooi.

Saf
13 november 2005, 11:33
ik vind die puzzle wel gaaf gedaan en die multiplex wel orgineel bedacht. Kende de site inderdaad ook al wat langer maar was de eerste keer aangenaam verrast door die punkrock classic dat zelfde heb ik twee of drie jaar terug ook gedaan met een oude hondo h-83 fretless die een vriend van mij na een optreden kapot geslagen had. Heb ik misschien ook nog wel ergens foto's van, moch iemand geintreseerd zijn

Saf
13 november 2005, 11:34
ik vind die puzzle wel gaaf gedaan en die multiplex wel orgineel bedacht. Kende de site inderdaad ook al wat langer maar was de eerste keer aangenaam verrast door die punkrock classic dat zelfde heb ik twee of drie jaar terug ook gedaan met een oude hondo h-83 fretless die een vriend van mij na een optreden kapot geslagen had. Heb ik misschien ook nog wel ergens foto's van, moch iemand geintreseerd zijn