PDA

View Full Version : nieuwe versterker!!



waix
6 november 2005, 21:41
Vanmorgen opgehaald voor 275 inc footswitch :)
der zit zelf een attenuator op :)

clean vind ik erg lekker. De Lead is alleen wat dof bij dezelfde eq instelling maar misschien moet ik nog wat tweaken.

weet iemand trouwens waar je het bouwjaar van deze amps kan vinden ?
bij de advertentie stond 1992 maar op de amp staat dat het gemaakt is in West Duitsland wat zou betekenen dat ie uit 1989 of eerder komt ? :???:


http://img126.imageshack.us/img126/731/dsc002759pa.jpg
http://img174.imageshack.us/img174/6286/dsc002769xo.jpg

AART
6 november 2005, 21:53
gefeliciteerd, schijnen soort mesa nabouw te zijn, als dat zom is ben je voor 275 een gelukkig man.

Is het niet pas dat de duitslanden later dan de val van de muur herenigt zijn in de brd. dus dat ze misschien in 91 nog west en oost hanteerden?

waix
6 november 2005, 21:59
West Germany was the informal English name[1] for the Federal Republic of Germany from 1949 to 1990, during which years the Federal Republic did not include the German Democratic Republic (informally known in English as East Germany). Since the German Democratic Republic disbanded itself, with its constituent Länder acceding to the Federal Republic on October 3, 1990, the Federal Republic has been known simply as Germany.

tot 1990 dus :???:

Tupelo
6 november 2005, 22:06
Duitsers en jaartallen... :lol:

Mijn Höfner 457 is van 1993, aldus Höfner bij navraag van het serienummer. Toch staat er duidelijk in de gitaar 'Made in West Germany'.

Ik weet niet of dit vergelijkbaar is, want ik ken Kitty Hawk niet; maar het zou mij niets verbazen als die Duitsers na de val van de muur gewoon hun made in West Germany tags opgemaakt hebben. :)

Nocki
7 november 2005, 09:38
Leuk ding.

heb er al veel over gehoord en wat nog belangrijker iseen aantal gehoord... zijn leuke amps voor geen geld.. en klinken helemaal niet verkeerd. Je hoort vaak dat mensen er problemen mee hebben maar in mijn directe omgeving heb ik daar nog nooit iets over gehoord...

Gefeliciteerd!
Nocki

Quink
7 november 2005, 10:08
Als ik me niet vergis kwam Kitty Hawk na de zoveelste wederopstanding ergens in '87 of '88 met de M serie. Dit waren de opvolgers van o.a de Supreme en de Junior. Dus hij moet van voor die datum zijn. Heb thuis nog wel wat info over KH, dus zal vanavond nog wel even checken.

Maar iig gefeliciteerd. Ziet er nog erg netjes uit op de foto. 275 is geen geld voor wat feitelijk een handgebouwde amp is. "Boutique" voordat die term was uitgevonden... :-D