PDA

View Full Version : HET NIEUWSTE NIRVANA NUMMER !!!!



Fluffy
23 september 2002, 16:18
SINDS VANDAAG IS DE STUDIO VERSIE VAN YOU KNOW YOU'RE RIGHT OP HET INTERNET.

http://www.NIRVA.NU --> BOOTLEGS --> complete version of you know you're right

A-ToXiC
23 september 2002, 16:21
Dat is dan kut

Noctiis
23 september 2002, 16:22
B.O.E.I.E.N. H.O.E.R. :smile:

Fluffy
23 september 2002, 16:27
DIE REACTIE HAD IK WEL VERWACHT VAN JOU NOCTISS :wink: :grin:

@iro
23 september 2002, 16:35
zo een geweldig nummer vind ik dat nu niet.

nu ja, gewoon zou ik zeggen

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: @iro op 2002-09-23 16:37 ]</font>

Fluffy
23 september 2002, 16:38
Maar het heeft wel meer dan 8 jaar geduurd.........

@iro
23 september 2002, 16:40
ik snap nu waarom :grin:

Fluffy
23 september 2002, 16:42
hahahaha :grin:

@iro
23 september 2002, 16:49
nee echt ik vind dit nummer niet zo goed, het zal wel weeral een hit worden,want alle tienermeisjes/nirvana fans zullen de verzamel cd met dit nummer op kopen.

zucht ...

begrijp me niet verkeerd nirvana heeft een grote invloed op vele artistien gehad en heeft dat nog steeds. En ja ook ik vind vele nirvana nummers goed, maar dit nummer gaat nu gewoon goed verkopen omdat je er zolang hebt op moeten wachten. niet van wege de kwaliteit.

@iro
23 september 2002, 17:44
wachten op dila nu :razz:

Bins
23 september 2002, 17:50
Sjeezus...
"I could pull a better song out of my a...Hi kids! Wasn't that great?"

@iro
23 september 2002, 17:53
Op 2002-09-23 17:50, schreef Bins:
Sjeezus...
"I could pull a better song out of my a...Hi kids! Wasn't that great?"


You do a great krusty ... :grin:

Kitaarhiero
23 september 2002, 19:59
flauw.

Ik vind het wel een cool nummer... de eerste maten dacht ik wel... "he... is dit nirvana?" maar tis best wel een cool nummer.

Dila
23 september 2002, 20:33
ik vind het een heel mooi nummer. zo.

@iro
23 september 2002, 22:39
wat heb ik je gezegt ...

Dionyios
23 september 2002, 22:57
:grin: :grin:

geertenno
24 september 2002, 14:51
dat heeeheeeheeeheeeeey is mooooi!!!

pimmetje
24 september 2002, 15:22
Ik vind 't om eerlijk te zijn beter dan 't gemiddelde Nirvana geneuzel, maar na een kleine 2 minuten mag 't van mij toch echt wel afgelopen zijn.

't blijft voor mij nietszeggende rotzooi.

Fluffy
24 september 2002, 15:43
Op 2002-09-24 14:51, schreef geertenno:
dat heeeheeeheeeheeeeey is mooooi!!!


b.t.w het is pain --> painhehehe heheheh bla bla bla :grin:

Kitaarhiero
24 september 2002, 18:42
Op 2002-09-24 15:22, schreef pimmetje:
Ik vind 't om eerlijk te zijn beter dan 't gemiddelde Nirvana geneuzel, maar na een kleine 2 minuten mag 't van mij toch echt wel afgelopen zijn.

't blijft voor mij nietszeggende rotzooi.


Ik heb dat nummer echt 12x opnieuw afgespeeld... het bleef cool :grin:

sash
24 september 2002, 18:46
Op 2002-09-23 20:33, schreef Dila:
ik vind het een heel mooi nummer. zo.


JOH?!?! goh had ik echt nooit van jou verwacht :grin: .
Btw, wat is dat voor bullcrap. Nirvana brengt 500 jaar na de dood van Kurt Cobain een nieuw nummer uit... hoe flikken ze dat?

@iro
24 september 2002, 18:52
Op 2002-09-24 18:42, schreef Kitaarhiero:


Op 2002-09-24 15:22, schreef pimmetje:
Ik vind 't om eerlijk te zijn beter dan 't gemiddelde Nirvana geneuzel, maar na een kleine 2 minuten mag 't van mij toch echt wel afgelopen zijn.

't blijft voor mij nietszeggende rotzooi.


Ik heb dat nummer echt 12x opnieuw afgespeeld... het bleef cool &lt;IMG SRC="/phpBB/images/smiles/icon_biggrin.gif">


nogmaals ... "zucht"

Ic3gl0vE
29 september 2002, 23:00
ach sash... 2Pac blijft ook voor eeuwig platen uitbrengen

Dionyios
29 september 2002, 23:20
En vergeet de Beatles niet...

Kitaarhiero
30 september 2002, 16:44
Op 2002-09-24 18:46, schreef sash:


Op 2002-09-23 20:33, schreef Dila:
ik vind het een heel mooi nummer. zo.


JOH?!?! goh had ik echt nooit van jou verwacht &lt;IMG SRC="/phpBB/images/smiles/icon_biggrin.gif"> .
Btw, wat is dat voor bullcrap. Nirvana brengt 500 jaar na de dood van Kurt Cobain een nieuw nummer uit... hoe flikken ze dat?


studio sessie voor album no. 4.

en trouwens, beethoven is ook al 300 jaar dood en nog... :grin:

Noctiis
1 oktober 2002, 14:55
en trouwens, beethoven is ook al 300 jaar dood en nog...


en nog wat? brengt Beethoven nog steeds nieuwe muziek dan? NEE!
beetje consequent blijven Kitaar...
De oude gitarist van Mayhem is ook al jaren dood, maar die waren niet zo zwak om meteen te stoppen. Die zetten door en laten de wereld zien dat ze niet klein te krijgen zijn...
Daar kan/kon Nirvana nog wat van leren.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Noctiis op 2002-10-01 14:55 ]</font>

Ditmar
1 oktober 2002, 17:52
Overigens blijft Mayhem een kutband, maar Nirvana zou met een andere gitarist uiteraard ook een kutband zijn (of ben ik nou inconsequent ???)

Noctiis
1 oktober 2002, 17:56
maar Mayhem heeft wel ballen :razz:

HeretiC
2 oktober 2002, 10:23
nirvana zonder kurt is geen nirvana. andere bassist mag wel, dat is een sukkel :grin:

Kitaarhiero
2 oktober 2002, 16:09
het staat morgen (of vanavond) pas in de krant... maar... de officiele release datum van de greatest hits is op 11 november.

(ow wat is het toch leuk om journalistiek te studeren, en beschikking tot het ANP te hebben :wink:)

hoofd
2 oktober 2002, 16:41
NU we het toch over nieuws en shmirvana hebben, mijn hele dag werd vanochtend verpest doordat ik op de voorpagina van De Volkskrant (!!!!!!) een bericht over n*rv*n* zag staan...echt niet cool gewoon...en dat noemt zich een kwaliteitskrant :sad:

Kitaarhiero
2 oktober 2002, 17:42
Op 2002-10-02 16:09, schreef Kitaarhiero:
het staat morgen (of vanavond) pas in de krant... maar... de officiele release datum van de greatest hits is op 11 november.

(ow wat is het toch leuk om journalistiek te studeren, en beschikking tot het ANP te hebben &lt;IMG SRC="/phpBB/images/smiles/icon_wink.gif">)


oepz.... stond al in de volkskrant... 12 november... maar in de kranten die we bij de "redactiesimulatie" hadden dus nie... de plaatsing was ook pas na 12en... dusse... dacht ik dat het wellicht niet in de krant gekomen zou zijn :grin:

Kitaarhiero
2 oktober 2002, 17:43
Op 2002-10-02 16:41, schreef mtlhead:
NU we het toch over nieuws en shmirvana hebben, mijn hele dag werd vanochtend verpest doordat ik op de voorpagina van De Volkskrant (!!!!!!) een bericht over n*rv*n* zag staan...echt niet cool gewoon...en dat noemt zich een kwaliteitskrant &lt;IMG SRC="/phpBB/images/smiles/icon_frown.gif">


stel je niet zo aan!

Fluffy
2 oktober 2002, 18:09
Schikking tussen Love en oud-bandleden van Nirvana


NEW YORK - Wat een ouderwets moddergevecht leek te worden, liep met een sisser af. De rechtszaak tussen Courtney Love en de twee resterende leden van grunge-trio Nirvana, over wie precies de band belichaamde en daarom de rechten had op alle muziek, werd geschikt op de dag dat de zaak had moeten voorkomen.


Als gevolg ligt het nooit uitgebrachte Nirvana-nummer You know you're right op 12 november in de Amerikaanse platenwinkels.

De altijd al moeizame relatie tussen Love, weduwe van zanger/gitarist Kurt Cobain, met bassist Krist Novoselic en drummer Dave Grohl bereikte een jaar geleden het dieptepunt toen de muzikanten een box-set samenstelden met daarop het gewraakte liedje. You know you're right is de laatste opname die Cobain met hen maakte, drie maanden voor zijn zelfmoord in 1994. Met behulp van de rechter voorkwam Love vorig jaar dat het nummer uitkwam.

Love, Novoselic en Grohl zijn nu overeengekomen dat de song staat op de nieuwe CD Nirvana, een historisch overzicht van de band die met het baanbrekende Nevermind de wereldwijde doorbraak van grunge bewerkstelligde. De begeleidende video van You know you're right bestaat uit nooit vertoond filmmateriaal. De komende jaren zal ook ander Nirvana-materiaal worden uitgebracht, inclusief een box-set in 2004.

Cobains weduwe vocht een bittere strijd met de ex-collega's van haar man. Love eiste volledige controle over het muzikale erfgoed van Nirvana, terwijl Grohl en Novoselic toestemming wilden om haar uit de vennootschap te zetten die ze gezamenlijk sinds 1994 vormen. 'In haar zakelijke kwesties is Love irrationeel, veranderlijk, egocentrisch, onhandelbaar, inconsistent en onvoorspelbaar', voerden ze in de gerechtelijke papieren aan.

Daarop stelde Love een 'celebrity'-getuigenlijst met de namen van onder anderen Michael Stipe en Bono. Het drietal bracht maandag een verzoenende verklaring uit die begon met de zin: 'We zijn allemaal blij dat deze kwesties positief zijn opgelost.' De vennootschap blijft bestaan, alleen in een andere vorm, zegt Loves advocaat Yale Lewis in Seattle. 'Productiever hopelijk. Ieder heeft zeggenschap gekregen over verschillende onderwerpen.' Of Love de meeste eindbeslissingen zal nemen, weigert Lewis te zeggen, maar 'mevrouw Love is bijzonder gelukkig met de uitkomst.'

De zangeres/actrice schikte maandag ook op de valreep een proces tegen platenmaatschappij Universal Music Group. Deze brengt de Nirvana-CD's uit. In ruil daarvoor wordt haar eigen platencontract ontbonden. Volgens Love was de verbintenis, die haar verplichtte om met haar groep Hole zeven CD's op te nemen, oneerlijk. De muzikante is momenteel een CD aan het maken met hulp van Linda Perry, voormalig zangeres van 4 Non Blondes. Verder zal ze de rol van Lady MacBeth spelen in de filmversie van Shakespeare's MacBeth.

Kitaarhiero
2 oktober 2002, 21:54
regelrecht uit de volkskrant.

toch wel leuk om te zien wat ze allemaal aan het originele bericht toegevoegd hebben, ik heb er alleen maar dingen uit moeten knippen :sad: (ik kreeg maar 1 kolom van 18 regels)