PDA

View Full Version : [Wintercontest] Sonno - The Leaving Leaves



Sonno
5 november 2005, 14:23
Nou ik heb ook wat in elkaar gebreien in m'n schaarse tijd... :)

Ik vond het erg moeilijk om over deze 'levenloze' (sorry Swan) drumpartij iets moois te bedenken. Het is uiteindelijk een soort Friedman creatie geworden, veel plezier d'r mee!

:listen:
http://home.hetnet.nl/~smvis/sonno/whentheleaveshaveleft.mp3


Gr. Sonno

Roy K.
5 november 2005, 15:18
Cool, leuke creatie en hij is idd a lá Friedman ja!! :D Goed gedaan! :cool:

Swan
6 november 2005, 16:55
erg lekkere sfeer!
hoe heb je dit opgenomen? klinkt niet als n modeller...
en hij ook levenloos bedoelt :)

Perfect stranger2
6 november 2005, 23:42
Leuk stukje is het geworden! Ik vind het ontzettend gaaf om te horen welke verschillende dingen eigenlijk uit deze drums te halen zijn...

Paar kleine puntjes van kritiek:

- De drums mogen iets meer in de mix, je lead gitaar staat relatief erg hard.

- Beetje onnatuurlijke vibrato in de bends bij 1:10 en 2:00, is dit een oude snaar ofzo?

- Van 2:15 tot 2:21 mag wel het gitaar in de linkerbox wel iets netter ingespeeld worden. (is volgens mij ook wel mogelijk)

Dat was het, zie maar wat je ermee doet :wink:

Sonno
7 november 2005, 02:41
Thanks PF2, daar ga ik ff lekker aan werken! Ik mix af op een koptelefoon dus die is niet altijd even betrouwbaar! Die vibrato... ff denken eeehh kweenie wat ik daarmee ga doen... nog ff 30.000 keer luisteren en dan... Dat 1 na laatste stukkie moet idd. denk ik ff opnieuw ingespeeld worden... thanks!

Swan, het is gewoon een GT-6 -> (=crap ik weet 't) en m'n Jackson Soloist pro. De mic's zijn denk ik belangrijker in het verhaal... (een sennheiser e606 en rode nt-3 dus) En volblazen die handel!

Stratman70
7 november 2005, 11:18
Hey Sonno, leuke titel (http://www.gitaarnet.nl/forum/viewtopic.php?t=38878) :D , maar in dat geval is het trouwens óf alleen "felt" of "have fallen", maar goed, daar gaat het natuurlijk niet om.

Ik vind je stuk helemaal te gek, maar ik sluit me wel helemaal aan bij het commentaar van de Perfect Street Ranger2.
Maar als dit de toon zet voor het niveau van inzendingen, gaan we nog hele mooie dingen horen.

Hij nu al favoriet! :wink:

(dat kan ik natuurlijk helemaal niet zeggen, maar ik vind 'm gewoon wel te gek!)

Sonno
10 november 2005, 02:30
Thanks Stratman!

Ik heb de titel aangepast :wink:

Set Wenker
12 november 2005, 06:26
Klinkt lekker. Vooral de vibratie. Soms doet het iets te technisch aan, maar die lange noten maken het dan weer goed. En het einde is ook mooi gedaan. Die twee gitaartjes. Ik zou het alleen dan eindigen en niet meer die losse gitaar door laten gaan. Gewoon die twee gitaren en dan... stop. Nu is het hoogtepunt eigenlijk geweest en dan krijg je nog wat.

Verder top!

Sonno
2 januari 2006, 21:52
Hoe zit dat nu met die contest...??

Scali
29 maart 2006, 14:35
*schopkick10tekens*

Sonno
3 april 2006, 22:43
Hé? Ik ben weer terug!