PDA

View Full Version : christenbassist zoekt gevorderde christenmuzikanten



MetalMonster
5 november 2005, 12:23
Voor een nieuw op te richten christelijk metalband zoek ik
- gitarist(en),:metal:
- drummer die ook met dubb.bass kan spelen,
:-D
- zanger die kan grunten/duidelijk de boodschap kan brengen. :cool:
- Eventuele songwriter die zijn teksten/muziek met ons zou willen delen.

Stijl: Extol, Deliverance en andere invloeden.


Ik zoek luitjes die ook daadwerkelijk metal in welke vorm kunnen spelen.
40 km rondom Zeist wonen.
Daadkrachtige christelijke levensovertuiging en dat willen delen met anderen.
Leeftijd: 30 + en ouder.

Dik, dun, lang, kort, geel zwart, paars, blauw, wit, maakt niet uit als je maar aan datgene voldoet wat ik hier boven vraag.

Ik ben benieuwd!!!

Bluesbreaker
5 november 2005, 22:48
Hallo, ik zoek een gitarist die in sinterklaas gelooft en deze levensovertuiging wil delen.

Groeten, Melle

MetalMonster
6 november 2005, 22:23
Oh ja ik heb een pest hekel aan blues, dus bluestroep niet reageren!!!! :chicken:

Bluesbreaker
7 november 2005, 00:04
Gospel dan?

MetalMonster
7 november 2005, 12:27
:cool:

MetalMonster
7 november 2005, 12:28
ZKRS!!!! Inhoud is beter, ondanks alle spot.
In welke stijl je dat ook speelt binnen de gospelscene.
Iemand anders die het zelfde heeft meegemaakt zal dat ook beamen.

En anderen die er de spot meedrijven heb ik maar 1 vraag aan:
`Hoe kun je/durf je iemand te veroordelen die je niet kent??`

Maarre ff teruggekomen op de advertentie ik zoek dit soort muzikanten en dat is mijn goed recht of beweer jij anders???
Was ik moslim geweest en ik had je met de dood bedreigd hoe had je dan gereageerd??? Doodsbang om zonder hoofd door het leven te gaan.

Daarom als je echt iets zoekt wat bij je past moet je anderen met rust laten en niet een mikpunt van spot maken.
Dat zegt meer iets over jou dan over mij. :cool:

Bluesbreaker
7 november 2005, 12:31
Tuurlijk, jij hebt de zege van God, dus jou kan niks gebeuren, ik daarentegen kan maar beter goed uitkijken.

Vanavond als ik tijd heb zal ik wel even inhoudelijk reageren.

MetalMonster
7 november 2005, 19:16
Ik maak dezelfde dingen mee als iedereen die God niet kent.
Bv. dood van mij ouders,werkzoekende, ruzie`s in binnen het huwelijk, enz.,...........
Alleen ik merk ook dat God daarin is en ik het niet meer alleen hoef op te knappen en is dat gemakkelijk, NEE helemaal niet, want ook hierin heb ik zelf de keus om Hem toe te laten.
Zegen ja zkrs maar ook de moeiten en smarten van het leven.

Maar we wijken af van het onderwerp dat ik christenmuzikanten zoek.
Als je echt verder wil praten kun mij ook op mijn emailadres schrijven, vind ik niet erg om je dan eventueele vragen te beantwoorden.

Embryoyo
8 november 2005, 17:29
:chicken:

MetalMonster
9 november 2005, 08:59
Het zegt toch al genoeg dat jij jezelf Embryoyo noemt of niet??? Je loopt volgens mij ook met van die armbandjes om van Respect for all en al die andere onzin om je pols of nek.

Nou luitjes respect verdien je en niet door deze zielige vertoning. :cool:

zjanke
9 november 2005, 15:44
Het zegt toch al genoeg dat jij jezelf Embryoyo noemt of niet??? Je loopt volgens mij ook met van die armbandjes om van Respect for all en al die andere onzin om je pols of nek.

Nou luitjes respect verdien je en niet door deze zielige vertoning. :cool:


En anderen die er de spot meedrijven heb ik maar 1 vraag aan:
`Hoe kun je/durf je iemand te veroordelen die je niet kent??`


Je trekt het jezelf meer aan dan je ons wil doen geloven...
En geloven is zeker weten dat je twijfelt :wink:

Embryoyo
9 november 2005, 17:34
Het zegt toch al genoeg dat jij jezelf Embryoyo noemt of niet??? Je loopt volgens mij ook met van die armbandjes om van Respect for all en al die andere onzin om je pols of nek.

Nou luitjes respect verdien je en niet door deze zielige vertoning. :cool:Waar slaat dit op? :???: :-?

































































http://members.aol.com/i89i/sirhell.gif

MetalMonster
9 november 2005, 18:29
Leuke pasfoto van je!!!

Embryoyo
9 november 2005, 18:49
Jup! 8-) 8-) 8-)

Roy K.
10 november 2005, 14:02
LOL!! :-D

Veekeren
13 november 2005, 22:51
Ik kom ook veel op Amerikaanse gitaarforums. Wel fascinerd om te zien hoe anders er in Nederland op threads als deze gereageerd wordt.

hoofd
14 november 2005, 09:29
Was ik moslim geweest en ik had je met de dood bedreigd hoe had je dan gereageerd??? Doodsbang om zonder hoofd door het leven te gaan.

Ehhh......excuse me? Mag ik vragen waarom een moslim meteen iemand met de dood moet bedreigen om een andere reactie te krijgen dan een christen die muzikanten zoekt? Leg uit aub...

wytz
14 november 2005, 09:31
toch grappig

hoe metal en christelendom NIET met elkaar zijn te combineren.....

christenmetal, hoe verzin je het....?

MetalMonster
14 november 2005, 11:36
Ja Veekeren dat vind ik nou zo typisch aan NL, iedereen wil wat zeggen, maar ondertussen zeggen ze niks en kraken ze af omdat ze zelf met een minderwaardigheid rondlopen en op anderen projecteren.

Want ik zoek christenmuzikanten die metal willen spelen, maar er is geen enkele goede kandidaat bij.
Dat zegt al genoeg!!! En zkrs aan de reactie`s te zien snappen ze het hier niet!!!
Wat ik vooral erg vind is dat ze niet weten waar ze mee bezig zijn en alles onder de motto van:`Alles moet toch kunnen` zetten.

Sorry jongens maar dit blijft een zielige vertoning!!! :lol:
Na dit alles ga ik niet meer met jullie in discussie want dat zou toch maar parels voor de zwijnen zijn en daar ga ik mijn tijd niet insteken!!!

Jammer, jammer, jammer dat mensen op deze manier aandacht vragen.
En dit laat ook zien dat deze mensen geen ruggegraat hebben en zkrs niet creatief zijn, laat staan een gerespecteerde muzikant zijn!!!!!

Veekeren
14 november 2005, 15:10
Metalmonster, nou ga je er meteen vanuit dat ik het in Amerika positiever vind... Het is slechts anders.

Ik kan je in ieder geval zeggen dat ik redelijk antireligieus ben. Ik ben blij ben dat sommige mensen er gelukkig van worden, maar zie het toch als een soort naieve vorm van onderontwikkeling waar de wereld ideëler zonder is dan met. Wat dat betreft zie ik ook wel mogelijkheden om de term 'inhoudsloosheid' op gelovigen toe te passen, wellicht nog meer dan op een 'typische Nederlander'.

ECHTER ben ik het wel met je eens dat je daar niet op deze manier op aangevallen hoeft te worden. Het is een interessante discussie, maar niet direct voor dit forum. Kan wel, zoals blijkt, maar de aanleiding is wat treurig...

Rock_and_Roll
14 november 2005, 15:11
Het is god geklaagd.

Metalmonster je moet niet zo ten hemel schreien. Vandaag Hosanna, morgen kruist hem.

Zo waarlijk helpe mij god almachtig.

Bluesbreaker
14 november 2005, 15:28
Sorry jongens maar dit blijft een zielige vertoning!!! :lol:


Zegt iemand die zelf gelooft in sprookjes,

Na dit alles ga ik niet meer met jullie in discussie want dat zou toch maar parels voor de zwijnen zijn en daar ga ik mijn tijd niet insteken!!!




En dit laat ook zien dat deze mensen geen ruggegraat hebben en zkrs niet creatief zijn, laat staan een gerespecteerde muzikant zijn!!!!!

Dus jij bepaalt of iemand een gerespecteerd muzikant is, alleen en zelfs zonder de muziek van die mensen gehoord te hebben? Ik vind dit echt een kutopmerking van je, door deze opmerking heb jij gewoon geen recht om andere mensen te veroordelen om wat ze over jou zeggen, als je het zelf nou netjes had gehouden was het misschien nog anders geweest.

Maargoed, waar het mij om gaat:
Ik heb als totaal niet gelovige gewoon een hekel het onrespectvolle gedrag van gelovigen tegenover niet gelovigen.
Wat jij hier vraagt (een muzikant die een bepaald geloof heeft) is pure discriminatie.

Embryoyo
14 november 2005, 17:31
Ja Veekeren dat vind ik nou zo typisch aan NL, iedereen wil wat zeggen, maar ondertussen zeggen ze niks en kraken ze af omdat ze zelf met een minderwaardigheid rondlopen en op anderen projecteren.

Want ik zoek christenmuzikanten die metal willen spelen, maar er is geen enkele goede kandidaat bij.
Dat zegt al genoeg!!! En zkrs aan de reactie`s te zien snappen ze het hier niet!!!
Wat ik vooral erg vind is dat ze niet weten waar ze mee bezig zijn en alles onder de motto van:`Alles moet toch kunnen` zetten.

Sorry jongens maar dit blijft een zielige vertoning!!! :lol:
Na dit alles ga ik niet meer met jullie in discussie want dat zou toch maar parels voor de zwijnen zijn en daar ga ik mijn tijd niet insteken!!!

Jammer, jammer, jammer dat mensen op deze manier aandacht vragen.
En dit laat ook zien dat deze mensen geen ruggegraat hebben en zkrs niet creatief zijn, laat staan een gerespecteerde muzikant zijn!!!!!http://members.aol.com/i89i/sirhell.gif

BassAgent
14 november 2005, 17:43
toch grappig

hoe metal en christelendom NIET met elkaar zijn te combineren.....

christenmetal, hoe verzin je het....?
Hohoho wytz, nu ga je te ver, ken je de band slechtvalk? Christelijke black metal, 2 tegenstrijdigheden die op zich prima werken :) Er is zelfs een hele christelijke metal-site:
http://www.metalforjesus.org/
Ik ben er ook geen fan van, maar het kán dus wel.

Veekeren
14 november 2005, 17:56
Maargoed, waar het mij om gaat:
Ik heb als totaal niet gelovige gewoon een hekel het onrespectvolle gedrag van gelovigen tegenover niet gelovigen.
Wat jij hier vraagt (een muzikant die een bepaald geloof heeft) is pure discriminatie.

Nou nou nou joh je mag het je ook wel iets minder aantrekken hoor. Wellicht had MetalMonster moeten zeggen dat hij "op zoek is naar een bassist voor een band die Christelijke muziek maakt".

Echt inhoudelijker wordt het er op deze manier niet op he... Misschien weer tijd voor een leuk plaatje?

Roy K.
14 november 2005, 18:16
Maargoed, waar het mij om gaat:
Ik heb als totaal niet gelovige gewoon een hekel het onrespectvolle gedrag van gelovigen tegenover niet gelovigen.
Wat jij hier vraagt (een muzikant die een bepaald geloof heeft) is pure discriminatie.

Nou nou nou joh je mag het je ook wel iets minder aantrekken hoor. Wellicht had MetalMonster moeten zeggen dat hij "op zoek is naar een bassist voor een band die Christelijke muziek maakt".

Lijkt me niet dat Metalmonster daar naar op zoek ís, aangezien



Ik zoek luitjes die ook daadwerkelijk metal in welke vorm kunnen spelen.
40 km rondom Zeist wonen.
Daadkrachtige christelijke levensovertuiging en dat willen delen met anderen.

hoofd
14 november 2005, 18:20
[Sorry jongens maar dit blijft een zielige vertoning!!! :lol:
Na dit alles ga ik niet meer met jullie in discussie want dat zou toch maar parels voor de zwijnen zijn en daar ga ik mijn tijd niet insteken!!!


Hé LUL, ik vind je vorige opmerking nogal zielig, als er dan iemand een zwijntje is ben jij het wel!


Was ik moslim geweest en ik had je met de dood bedreigd hoe had je dan gereageerd??? Doodsbang om zonder hoofd door het leven te gaan.

Veekeren
14 november 2005, 19:02
Maargoed, waar het mij om gaat:
Ik heb als totaal niet gelovige gewoon een hekel het onrespectvolle gedrag van gelovigen tegenover niet gelovigen.
Wat jij hier vraagt (een muzikant die een bepaald geloof heeft) is pure discriminatie.

Nou nou nou joh je mag het je ook wel iets minder aantrekken hoor. Wellicht had MetalMonster moeten zeggen dat hij "op zoek is naar een bassist voor een band die Christelijke muziek maakt".

Lijkt me niet dat Metalmonster daar naar op zoek ís, aangezien



Ik zoek luitjes die ook daadwerkelijk metal in welke vorm kunnen spelen.
40 km rondom Zeist wonen.
Daadkrachtige christelijke levensovertuiging en dat willen delen met anderen.

Hmm.. heb je een punt... zou het inderdaad wel een stuk schraler maken :D

Veekeren
14 november 2005, 19:09
Voor een nieuw op te richten christelijk metalband zoek ik

Terugkomend op mn vorige post, MetalMonster is er dus wel naar op zoek. Naar een bassist voor een band die Christelijke "metal" muziek maakt. Dus schrap mn vorige opmerking maar weer :)

Roy K.
14 november 2005, 19:56
Voor een nieuw op te richten christelijk metalband zoek ik

Terugkomend op mn vorige post, MetalMonster is er dus wel naar op zoek. Naar een bassist voor een band die Christelijke "metal" muziek maakt. Dus schrap mn vorige opmerking maar weer :)

Zou ik niet doen :wink: Naast dat ie zegt dat ie er naar op zoek is, heeft ie ook nog een aantal vereisten waaraan je moet voldoen en "daadkrachtige christelijke levensovertuiging en dat willen delen met anderen" is er 1 van. In die zin snap ik wel dat Bluesbreaker zich gediscrimineerd voelt (ik zou zelf niet weten waarom je met zo'n freak in een band zou WILLEN, maar dat terzijde)

Swan
14 november 2005, 21:30
Hallo ik ben christelijk en ik maak christelijke drone, je kan wat beluisteren op http://www.machinist-drone.tk

moge de heer met u zijn, groetjessss

compujan66
17 november 2005, 21:51
Mmm, er bestaan toch een hoop trieste mensen. Helaas, woon ik te ver weg zou graag mee spelen, alhoewel metal nu niet echt mn ding is. Succes met je band!
(als je voor je geloof uitkomt zal het je niet altijd makelijk vergaan, daar staan genoeg voorbeelden van in de Bijbel, toch het is de moeite waard !!!)

Groet Jan

MetalMonster
17 november 2005, 23:06
Zkrs daarom wil ik ook niet meer op deze luitjes reageren. Ze weten niet waar ze over praten en denken door hun gedrag mij te intimideren, nou dan hebben ze de verkeerde voor zich.

Was voor mijn bekering satanist en toendertijd wist ik ook niet dat God meer kracht heeft.
Voor wie zou ik vrezen??? Dan voor HEM die alles overwonnen heeft aan het kruis en door Zijn bloed.
Ik weet wie ik dien dat weten zij van zichzelf niet, jammer, misschien komt hun kans nog.

zjanke
18 november 2005, 07:54
Joh, Loop effe lekker hypocriet te doen. Je zegt dat wij niet mogen oordelen, maar zelf ben je net zo lekker bezig :evil:

Als je denkt dat jij het allemaal wel weet en wij alleen maar zielige onwetende ondankbare zielen zijn, rot dan gewoon op naar een forum van gelijkgestemden. Je voedt zelf deze discussie en gaat vervolgens lopen zeiken dat wij zo (blijven) reageren? Beetje jammer

En je hoeft inderdaad niet te reageren, reageer maar helemaal niet meer op dit forum...

MetalMonster
18 november 2005, 09:04
Waarom rot jezelf niet op, ik vraag om christenmuzikanten en een stelletje randdebielen reageert die daar geen affiniteit mee hebben en vallen alleen maar aan.
By the way, wat doe jij dan op bericht???? Wel eens nagedacht waarom je van voren leeft of is dat ook uitgestorven??

Embryoyo
18 november 2005, 13:32
:lol:

zjanke
18 november 2005, 19:21
Waarom rot jezelf niet op, ik vraag om christenmuzikanten en een stelletje randdebielen reageert die daar geen affiniteit mee hebben en vallen alleen maar aan.
By the way, wat doe jij dan op bericht???? Wel eens nagedacht waarom je van voren leeft of is dat ook uitgestorven??

Als je zo overtuigd bent van je gelijk heeft het geen zin om te gaan schelden. Nee, ik geloof niet maar val daar verder niemand mee lastig. Jij loopt hosanna te verkondigen maar hebt zoveel boter op je hoofd dat je er zelf over uitglijdt. Probeer maar eens om objectief je eigen berichten terug te lezen.
En ik leef van voren (ik snap je zinsbouw niet, maar waarschijnlijk zit ik wel in de richting met mijn uitleg) omdat ik een rommelige massa chemische processen ben en dat stopt vanzelf een keer. Ik heb daar vrede mee en hoef niet te geloven in hogere machten. Ik kan daar goed mee leven, als jij dat niet kunt vindt ik dat ook prima. Maar ik kan met mijn denkbeeld wel consequent blijven en iedereen recht in de ogen kijken, jij voelt je blijkbaar zo verheven dat je het recht hebt om anderen te veroordelen omdat ze niet jouw mening delen.

In tegenstelling tot jou zal ik verder niet meer reageren, je draagt zelf net zo hard bij aan een ordinaire scheldpartij. Succes met je leven verder.

andy
18 november 2005, 19:27
Verder worden hier nutteloze discussies zo veel mogelijk vermeden en worden deze gesloten of verwijderd. Alle off-topic discussie die tolereerbaar is wordt verplaats naar het subforum 'off-topic'.



Erg vermakelijk allemaal hoor. Maar typisch weer een voorbeeld van geouwehoer waar de topicstarter niks aan heeft. Ook al doet hij lekker mee.
Ik krijg al een aardig beeld hoe dit forum er uit gaat zien, als off topic weg is. :wink:

Lucky
19 november 2005, 11:52
heren (some of you),

Ik ben een overtuigde atheist... en het in grondbeginsel oneenst met Metalmonster, vermoed ik. persoonlijk vind ik elke vorm van geloof een vertroebeling van je eigen ik en een vorm van vluchtgedrag.

maar hij heeft hier wel gelijk imo.
Hij zoekt gewoon medemuzikanten voor een band met een bepaalde boodschap en wil dus ook dat de bandleden achter die boodschap staan.
Er wordt direct met wisecracks en klappen onder de gordel over zijn geloof gereageerd.... en dan verwacht je dat hij genuanceerd blijft....

als je niet beleefd en normaal kan reageren op iets houdt dan je smoel en\of verwacht zeker niet dat mensen wel normaal en beleeft op jouw reageren.


je zou toch zeggen dat we na 5000 jaar zolangzamerhand wel in staat zouden moeten zijn om op een vriendelijk gitaarkletsboxje mekaar niet op het geloof te moeten aanvallen of belachelijk te maken.

Debaser
19 november 2005, 12:51
MetalMonster zoekt muzikanten, die naast metal spelen, ook nog eens christen zijn.

want waarom zou je in een metal band spelen als je niet achter de drijfveer van de band staat

die twee dingen zijn toch goed te combineren?
waarom is het dan zo'n heen en weer gescheld topic geworden ?

je leest het bericht, het staat je niet aan, bent het er niet mee eens, of voldoet niet aan de 'eisen' reageer dan niet !


EDIT : na het boodschappen doen op enter drukken rulez !
of tewel +1 voor lucky's post ...

MetalMonster
19 november 2005, 12:54
Als jij bandleden zoekt of een bedrijf mensen zoekt dan moeten die toch ook aan een aantal vereisten voldoen of ben je nou zo simpel dat je dat niet wilt zien???

Jij en een aantal anderen willen respect voor het leven, nou Jezus is mijn leven wie ben jij om daar op af te geven??
Als ik nu op elke ding van jouw leven stond af te geven bleef er niet veel van je over, afkraken is gemakkelijk en zkr omdat je de persoon er achter niet kent, zowel mij als God.
Dus gebruik je verstand zolang die nog helder van geest is.................
Heb ik je daarvoor inspraak in mijn leven gegeven, ik dacht het niet??

Waar is mijn recht dan van meningsuiting van geloof, tolerantie, spreken??? Ik zoek muzikanten die aan een aantal vereisten moeten voldoen en dat staat nog steeds.

Embryoyo
19 november 2005, 13:26
maareh... SATAN wilt toch wel een bandje met je beginnen? :???:

http://www.gitaarnet.nl/forum/viewtopic.php?t=66241

MetalMonster
19 november 2005, 22:28
HAHAHAHAHAHAHAHA.......dit zegt meer over jou dan over mij.

Embryoyo
19 november 2005, 22:56
Huh? :???:


:-D