PDA

View Full Version : KOCH-FANS OPGELET!!!!!



Orpheo
5 november 2005, 03:17
TE KOOP: KOCH POWERTONE 2 VOOR 100 EURO!!!!!



























oh nee, toch niet!! SHIT! nee, ff serieus. Ik hoorde t volgende van koch, dat eraan komt (of t al op t forum gepost is weet ik niet, ik dacht van niet). de koch mastertone. dit is een soort VH4, maar dan in kochvorm. kortom, fxloops per kanaal, (of eigenlijk; per " amp" want ieder kanaal/amp kan je apart instellen, soort uhm... 19'' rack in headvorm met 4 kanalen die te presetten zijn) en alles midi-schakelbaar. moet rond de 3600 euro kosten...

Bins
5 november 2005, 09:24
Damn, dat is wel gaaf zeg. Voor mij persoonlijk natuurlijk niet zo relevant, maar toch cool dat "onze" Koch zich ook in dat marktsegment gaat begeven.

Ritch
5 november 2005, 10:52
Vet!




(Al hoef ik um niet :roll: )

dml
5 november 2005, 10:54
Oef, dat kost duur!!

Vergis je niet, Koch is met nog wat anders bezig.
Naast de productie van de Eden VT300b bassamp, gaat Koch nu ook voor Sadowsky een fulltube bassamp produceren.

Voor de mensen die nu verbaasd reageren, hieronder de achterzijde van de Eden VT300b. Midden onder is nog net de tekst "Designed and Manufactured.......... by Koch Electronics........" te zien:


http://www.eden-electronics.com/products/amps/indiv/vt300b.asp

En als het plaatje niet werk, bij deze de link: http://www.eden-electronics.com/products/amps/indiv/vt300b.asp#

piezo
5 november 2005, 12:07
Is die anders dan de voormalige Koch KB 2500 basversterker?

Orpheo
5 november 2005, 16:02
Oef, dat kost duur!!

Vergis je niet, Koch is met nog wat anders bezig.
Naast de productie van de Eden VT300b bassamp, gaat Koch nu ook voor Sadowsky een fulltube bassamp produceren.

Voor de mensen die nu verbaasd reageren, hieronder de achterzijde van de Eden VT300b. Midden onder is nog net de tekst "Designed and Manufactured.......... by Koch Electronics........" te zien:


http://www.eden-electronics.com/products/amps/indiv/vt300b.asp

En als het plaatje niet werk, bij deze de link: http://www.eden-electronics.com/products/amps/indiv/vt300b.asp#

*kost veel, is duur :oops:

tja, ik vind t ook veel, maar vermoedelijk blaast ie de diezel VH4 compleet weg, als ie ook maar enigszins de voicing van de pt2 of desnoods pt1 heeft....

edit: de link werkt niet (echt).

Nicci
5 november 2005, 16:15
'is veel' mag niet? volgens mij is 'kost duur' zo langzamerhand een taalgrapje. en dan mag het weer wel.

wel een duur geintje die nieuwe koch! dat gaat aan mij voorbij.

Orpheo
5 november 2005, 16:42
'is veel' mag niet? volgens mij is 'kost duur' zo langzamerhand een taalgrapje. en dan mag het weer wel.

wel een duur geintje die nieuwe koch! dat gaat aan mij voorbij.

is veel mag wel, maar kost duur niet ghehe.

ja, hij is duur, maar als je de keuze hebt, VH4 of koch mastertone, is de keuze imo zeer eenvoudig. maar exacte specs heb ik nog niet!!

gerrekat
5 november 2005, 16:42
€ 3600 voor een Koch? LOL, trouwens voor elke amp te duur....

Negative K3 fan
5 november 2005, 16:48
misschien dat het omgekeerde wel leuk was, een 1 kanaals amp met de powertone 2 als basis...

Orpheo
5 november 2005, 17:28
misschien dat het omgekeerde wel leuk was, een 1 kanaals amp met de powertone 2 als basis...

naar ik hoorde, was t andersom; was er een 1 kanaals amp, en is daar de PT op gebaseerd. maar dat weet ik niet 100% zeker! wat ik WEL weet, is dat er een koch was waar " koch" mee doorbrak, en die was zeer sterk gebaseerd op de ac30.

NeeraDJ
5 november 2005, 19:58
3600 euro is echt belachelijk, ik denk dat Koch echt een forse prijsdaling voor dat ding moet gaan overwegen mochten ze deze goed willen verkopen. Na de 3000 euro is het voor de meeste gitaristen vaak niet eens moeilijk meer om een keuze te maken, aangezien je de forse meerderheid van boutique productie amps dan kunt betalen. Dus tenzij dit echt een revolutionair ontwerp is, lijkt het me geen succes.

Orpheo
5 november 2005, 21:50
3600 euro is echt belachelijk, ik denk dat Koch echt een forse prijsdaling voor dat ding moet gaan overwegen mochten ze deze goed willen verkopen. Na de 3000 euro is het voor de meeste gitaristen vaak niet eens moeilijk meer om een keuze te maken, aangezien je de forse meerderheid van boutique productie amps dan kunt betalen. Dus tenzij dit echt een revolutionair ontwerp is, lijkt het me geen succes.

zoals ik zei, definitieve specs heb ik (nog) niet. maar t schijnt dat ie redelijk nieuw is,en dat er nog niet iets is dat hier op lijkt.

marc_o
6 november 2005, 00:35
3600 euro is echt belachelijk, ik denk dat Koch echt een forse prijsdaling voor dat ding moet gaan overwegen mochten ze deze goed willen verkopen. Na de 3000 euro is het voor de meeste gitaristen vaak niet eens moeilijk meer om een keuze te maken, aangezien je de forse meerderheid van boutique productie amps dan kunt betalen. Dus tenzij dit echt een revolutionair ontwerp is, lijkt het me geen succes.

Of het belachelijk is, kunnen we pas beoordelen als ie er is natuurlijk...wie weet waar ze mee aankomen. Tot dusver heeft Koch prima versterkers gemaakt waar je niet teveel voor moet betalen.

NeeraDJ
6 november 2005, 01:04
Zoals ik zei tenzij het een revolutionair ontwerp is, en dan is het volgende dat ik me afvraag op wat voor manier de Koch amps in dezelfde of rondom die prijsklasse zal kunnen overtreffen, erg moeilijk. Misschien ben ik iets te sceptisch

dml
6 november 2005, 09:44
Nogmaals, hij kost duur. Ik denk ook dat het gewicht van die amp zwaar zal wegen.

Baco
6 november 2005, 09:48
Zozo, een Road King killer mss. Zit alleszins in dezelfde price range... Ben benieuwd. Engl zou ook aan iets dergelijks bezig zijn, nr het schijnt :razz:

gerrekat
6 november 2005, 10:01
Is dat niet de SE? die is ook behoorlijk over the top

Baco
6 november 2005, 10:08
Is dat niet de SE? die is ook behoorlijk over the top
Nope, het zou over nog een andere amp gaan :)