PDA

View Full Version : Ibanez RG 560



vulvasonic
4 november 2005, 21:52
Van wie was die Ibanez RG 560 ook weer?
Ik zoek het topic waarin deze gitaar is besproken.

Kan het zijn dat ik hier een opnieuw gespoten gitaartje bedoel?

Fvddungen
4 november 2005, 21:53
Van Renier.

Maar het staat niet meer in zijn sig, dus hij zou hem verkocht kunnen hebben intussen.

AART
4 november 2005, 21:54
renier heet die gast.

idd, een bordeaux rode rg 560.

AART
4 november 2005, 21:54
Van Renier.

Maar het staat niet meer in zijn sig, dus hij zou hem verkocht kunnen hebben intussen.

hij verkoopt hem niet meer omdat niemand een redelijk bedrag wilde geven, dus misschien voor een goede prijs is ie nog te koop.

vulvasonic
4 november 2005, 21:59
Staat ie ook geregistreerd onder de naam Renier?

De 560 (ik ken 'm niet), dat is toch een Japanner met het betere tremolowerk (om me maar eens dom uit te drukken)?

renier
4 november 2005, 21:59
*meld zich*

tja, ik heb inderdaad besloten om hem te houden aangezien er geen goede prijs voor geboden werd.

ik had geen zin meer om er mee te lopen leuren, daar is ze te goed voor.
is de prijs goed (of de ruil boeiend) dan valt er natuurlijk altijd te praten.

Fvddungen
4 november 2005, 22:03
Renier,

Zelf ben ik nog steeds geinteresseerd in je RG voor de prijs, waarvoor je hem mij het laatst aanbood.

Je woont alleen zo'n takkeneind weg om hem op te halen. Mocht je ooit een keer binnen een straal van zeg 50 km van Hilversum komen, dan kunnen we 's wat afspreken.

renier
4 november 2005, 22:07
ik kom nog wel regelmatig in de buurt. volgende week ben ik in teylingen (warmond?).

renier
4 november 2005, 22:08
Staat ie ook geregistreerd onder de naam Renier?

De 560 (ik ken 'm niet), dat is toch een Japanner met het betere tremolowerk (om me maar eens dom uit te drukken)?

jup. HSS config (in mijn geval een dimarzio super distortion, SD SSL-1, SD JBjunior), wizard neck en Edge brug.

Fvddungen
4 november 2005, 22:10
ik kom nog wel regelmatig in de buurt. volgende week ben ik in teylingen (warmond?).
Waar ligt dat??

Maar mail me even. Ik denk dat we wel wat kunnen regelen. Ik heb ook nog ander ideetje.

vulvasonic
4 november 2005, 22:16
PM

vulvasonic
4 november 2005, 22:17
PM

renier
9 november 2005, 21:10
Hey vulvasonic,

heb hem inderdaad verkocht, bedankt voor de "bemiddeling". deze ibi kan nu weer aan een 3e jeugd bij een jonge, onervaren en fanatieke gitarist beginnen.

ben hem gisteren even langs gaan brengen. moest in eindhoven werken en daar was het maar 15 km vandaan.

zo, en nu pedalen kopen!!!

Fvddungen
9 november 2005, 22:43
Mooi dat hij is verkocht. Dan hoef ik niet meer in de verleiding te komen om hem te kopen om er uiteindelijk achter te komen dat ik er toch niks mee doe.

BartL
9 november 2005, 23:24
Mooi dat hij is verkocht. Dan hoef ik niet meer in de verleiding te komen om hem te kopen om er uiteindelijk achter te komen dat ik er toch niks mee doe.
Leuk is dat altijd hè... :-D :oops:

Ibanez RuleZ
10 november 2005, 11:50
ik heb zitten twijfelen bij die RG560, ik wilde of een strat of die gitaar kopen. heb uiteindelijk de strat gekocht...

maja, mooi dat ie is verkocht

Harrald