PDA

View Full Version : THC SKater



Einzeln
4 november 2005, 10:21
Heeft iemand deze al geprobeerd bij Haarguitars?
http://www.thc-amps.de/images/sunset/skater2.jpg

DREAMMACHINE
4 november 2005, 10:40
....wat is het?...

imo is hij vooral GROOT!!! :o

robert-gitarist
4 november 2005, 21:24
ziet er wel geil uit :D
Ben benieuwd :)

gitaarman
4 november 2005, 21:26
KNOPJESS!!! :D 8-)

phx
4 november 2005, 22:01
...... voor het ultieme skategeluid? Sum en blink in a box? ik geef het op.

robert-gitarist
4 november 2005, 22:40
...... voor het ultieme skategeluid? Sum en blink in a box? ik geef het op.

Daar heb je niet zoveel knopjes voor nodig ;) :P
Een simpele boss sd-1 en een marshall is enought ;)

Denk dat dit een uitgebreide preamp is ofzo met allerlei vette sounds...
denk ik :P

Mufftin
4 november 2005, 23:00
mm op hun sitehttp://www.thc-amps.de kom je er weinig over te weten maar het moet een soort modeling zijn voor 1 kanaal amps

ik wil sound-clips :D

Einzeln
4 november 2005, 23:29
Het is een handgebouwde buizen pre-amp voor een luttele 750 euro de jouwe. Is als pedaal te gebruiken maar wordt ook met van die 19 inch randjes geleverd. Het maakt van je eenkanaals amp een 4 kanaals. bypass, Rythme, crunch, en lead.
Eric van de Haar was heel entousiast over de telefoon, heb hem zelf nog niet gehoord. Heb zelf op dit moment een Matchless hotbox, en heb daar een haat liefde verhouding mee.

Mitch
4 november 2005, 23:50
Mijn ervaring is dat hoe meer verschillende geluiden je uit één doosje moet halen, hoe lastiger het wordt om van al die geluiden enthousiast te worden. En uiteraard is Ev/dH enthousiast over de telefoon over een nieuw product, anders is het een slechte verkoper :wink:
Heb je trouwens de PlexiTone van Carl Martin al eens geprobeerd met je Vox ?

Einzeln
5 november 2005, 00:20
Nee Klinkt dat goed?

Mitch
5 november 2005, 11:14
Nou, ik ben nooit zo wild van de CM drives, m.u.v. de Heavy Drive over de doorsnee buizenbak, maar in combinatie met een AC30 vind ik ze behoorlijk lekker scheuren. AC30's zijn, zoals je weet, soms best lastig om samen te laten werken met drive pedalen. :(

De PlexiTone is niet (wat ik dacht) een Hot Drive 'n Boost + Heavy Drive in een doosje, ik begreep van iemand die daar werkt dat het echt een wat ander design is, maar de specs zijn niet verkeerd en de prijsstelling is ook redelijk aantrekkelijk.
Ik zou 'm zeker eens proberen als je toch zoekende bent.

Einzeln
5 november 2005, 15:28
Ja met name met humbuckers vind ik het lastig. Ik wil niet klinken als Brian May dus al die treble boosters laat ik links liggen.

robzilla
5 november 2005, 15:30
Hoe is de Hotbox dan? Ik ben wel benieuwd naar dat ding..

Einzeln
5 november 2005, 16:06
De hotbox is in feite het topboost kanaal van een ac30 met een master. Het is een heerlijk bakkie maar ik vond hem tot nu toe op fenders Mesa Boogies en Marshalls goddelijk klinken en op de Vox toch minder. Je krijgt toch al snel het idee dat het een top boost op een top boost is.

Einzeln
5 november 2005, 16:12
Hier kun je hem horen in een demo. Let aub niet op de vocalen, die gaan tegenwoordig steeds beter.
http://www.einzelgangercollective.nl/mp3/03-Struggled%20Little%20Me.mp3

robzilla
5 november 2005, 21:20
Klinkt goed! :)