PDA

View Full Version : Iemand bekend met dit element 'SH-1 ’59 model ??



DTmaster
4 november 2005, 09:12
Hallo ik heb nu 2x gevraagd :oops: voor een elementen keuze maar Ook die benedetto's zijn niet ECHT leverbaar, dus nu raad die importeur deze aan --------> 'SH-1 ’59 model mischien heeft iemand hem op een jazzplank zitten en ik wil hem op deze gitaar doen ==> Ibanez Ak-85 het is wel een spruce top (je word nog een wijzer hiero :) http://www.umenaka.com/syasin/syasin/Ibz%20AK85%20DVS.50.jpg Nou als je het element wil zien dan moet je deze link hebben ==>http://www.seymourduncan.com/products/humbuckersdescr.shtml#59153Model als je hier bent gewoon ff als je wil op "see"drukken en dan kan je hem zien het is die linker dus SH1

Nou deze is wel leverbaar dus het is wel 100 % zeker dat ik hem kan hebben maar mocht je zo iets hebben van "mann het is goed dat ik je nou kan waarschuwen want deze 2 dingen gaan niet samen (element en gitaar) dan ben ik erg geintreseerd in je mening :)


Thanxx


DT

wytz
4 november 2005, 09:25
ik hebbem nog nooit gehoord, maar 59 zal wel aangeven dat ie gebaseerd is op de pafjes zoals die in 1959 gemaakt werden...

en die klinken heerlijk :-D

DTmaster
4 november 2005, 09:52
dat zal dan wel tja :-D :-D en dat zijn ECHT jazz elementen terminste voor die good old gibsons ??

Janne
5 november 2005, 16:13
Jup, ze zijn gebaseerd op de paf '59 ofzo. Ik heb er sinds kort één in de brug van mn LP zitten, klinkt heel lekker :) . Maar een les paul is niet echt een jazz gitaar dus ik zou zo niet weten hoe ie in jouw gitaar klinkt.

Negative K3 fan
5 november 2005, 16:43
ik heb er 1 in de nekpositie van mn lp kloon zitten. Heel goed element, niets over te klagen, maar misschien is er wel wat beters te krijgen voor jazz, een seth lover of een alnico pro 2 ofzo??

Harry
5 november 2005, 16:56
Jup, ze zijn gebaseerd op de paf '59 ofzo. Ik heb er sinds kort één in de brug van mn LP zitten, klinkt heel lekker :) . Maar een les paul is niet echt een jazz gitaar dus ik zou zo niet weten hoe ie in jouw gitaar klinkt.



:???:

Janne
5 november 2005, 20:00
:oops: , ja zoveel verstand heb ik er ook niet van :oops: , tis zeg maar niet zo'n "hollowbody"-jazz gitaar bedoelde ik denk ik, wilde eerst wat anders typen, maar dat klopte niet en toen werd t dus dit wat je n beetje verkeerd op kan vatten :) .

NeeraDJ
5 november 2005, 20:14
Ik zou 'm eerlijk gezegd niet gebruiken voor Jazz, dit element heeft naar mijn mening toch net iets teveel bite. De Alnico II Pro lijkt me een betere keuze, smoother zingender, en wat minder opgefokt zeg maar.

ReinoutV
6 november 2005, 10:10
De alnico pro II heb ik ook in mijn jazzgitaar (Vorg ES-135 kopie) gedrukt, klinkt perfect! Lekker warm en toch duidelijke, gearticuleerde noten.

jorrit
7 november 2005, 17:31
dr is ook een SD jazz pup... daar al naar gekeken?

Negative K3 fan
7 november 2005, 17:36
van de seymour duncan website:

Don’t let the name fool you; it’s not only great for jazz

ik denk dat dat genoeg zegt :)

DTmaster
8 november 2005, 08:45
met SD jazz pickup bedoel je dan die Bennedettos want ik kan ze niet vinden op de Semour site :???: :???: