PDA

View Full Version : instellen fabrieksinstellingen POD XT



rupke
4 november 2005, 08:01
Hoi kan iemand me vertellen hoe ik de fabrieksinstellingen van de POD XT kan terug krijgen. Meestal is dat door het indrukken van 1 of een aantal knopjes bij het aanzetten maar ik kan er in de handleiding niets over vinden.

Ik hoor graag van jullie

Groetjes Rupke

Phyrexian
4 november 2005, 10:33
Hoi kan iemand me vertellen hoe ik de fabrieksinstellingen van de POD XT kan terug krijgen. Meestal is dat door het indrukken van 1 of een aantal knopjes bij het aanzetten maar ik kan er in de handleiding niets over vinden.

Ik hoor graag van jullie

Groetjes Rupke

Rupke, dit soort informatie vind je makkelijk terug in de handleiding van je POD of op de Line 6 website (waar je eventueel die handleiding kan downloaden).

rupke
4 november 2005, 11:09
Hoi,

Ik heb de handleidign 3 keer doorgelezen maar kan niets vinden over het handmatig resetten van fabrieksinstellingen op de POD. Het schijnt wel met 1 of ander software (monkey??) programma maar ik wil da op het apparaat zef doen. Of kan dat niet?

Groetjes Rupke

rupke
4 november 2005, 11:12
mennnn wat ben ik toch een aarsss. Ik heb het al gevonden op de line6 site. (terwijl ik gisteren met de winkel belde en die ook zocht op de line6 site en het niet kon vinden.

Groetjes Rupke