PDA

View Full Version : Planet Waves Pedalboard Kit



Debaser
4 november 2005, 00:24
ik zag vandaag een pedalboard kitje staan.
heeft iemand er ervaring mee ?

# Solderless plugs connect to cable in second, creating exact required lengths easily.
# 24k gold-plated plugs for improved signal flow and corrosion resistance.
# Patented compression springs
# Double insulated cable employs braided copper shield and metalized polyester foil inner shield for 100% shielding coverage.
# mini cable cutter

rond de 50 Us dollar

lijkt mijn niet te duur.
ben nog op zoek naar meer ervaring.
vooral in vergelijking met george l's.

Damage Inc.
4 november 2005, 03:28
Ja die ben ik ook van plan te gaan kopen, ik zoek al heel lang naar een prijs, maar het zal dus ook zo'n 50 euro worden of wat meer ivm belasting shit enzo.
Maar Planet Waves kabels zijn echt goed, en het is al helemaal mooi als je ze zelf kunt maken zonder te solderen.
Ik weet niet of dat de kwaliteit of wat dan ook schaadt, maar er is mij meerdere malen verteld dat ie zowat niets scheelt met die George L's.
Het enigste wat ik nog niet weet is, of het duur is dan en of er genoeg kabel bij zit.
Er staat altijd bij 10feet en dat is ook de lengte van mijn gitaarkabel... of de helft?... , maar dat is vast genoeg voor 1 of zelfs 2 pedalboards.
Maar ik twijfel omdat ik zelf een vrij grote pedalboard moet gaan bekabelen.
En een extra rol aan kabel, moet je volgens mij heel veel kabel in een keer kopen en dat was iets van 80 euro ofzo :-? .

Dus mensen, ik wil ook graag nog wat meer weten :razz:.
Zoals de kwaliteit als je ze zelf maakt en zonder te solderen erop zet.
Maar ik zal 'm misschien tóch wel kopen, veel handiger dan losse kabels kopen die meestal te lang of weer net te kort zijn.

GreetingZ
- Damage Inc.

Fuhgawz
4 november 2005, 08:57
Lijkt mij ook wel interessant. Waar hebben jullie die zien staan? Als ik google op alleen Nederlandse sites vind ik niks.
Nog een vraag voor de vergelijking: Hoe duur zijn 5 van die George L kabeltjes ongeveer?

Damage Inc.
4 november 2005, 09:41
Lijkt mij ook wel interessant. Waar hebben jullie die zien staan? Als ik google op alleen Nederlandse sites vind ik niks.
Nog een vraag voor de vergelijking: Hoe duur zijn 5 van die George L kabeltjes ongeveer?

Het is zo'n onbekend product (in Nederland iig) die ik erg vaak meemaak omdat ik altijd hele andere dingen wil dan die ze gewoon in de winkel hebben.
Dus zoals deze hebben ze niet in alle winkels, bij de winkel waar ik het vroeg stond het niet eens op een lijst van Planet Waves.
Maar het is natuurlijk wel te bestellen.
Je moet trouwens gewoon op www.planetwaves.com kijken.

Die George L. kabels weet ik helemaal geen details over.

- Damage Inc.

gvink
4 november 2005, 10:30
George L's net zo duur, en dichter bij huis.... :)

Phyrexian
4 november 2005, 10:31
Interessant. Ze bestaan al even, maar ik heb zo nog nergens gezien.