PDA

View Full Version : [OT]Mitch, Tot morgen!



Dirk_Hendrik
3 november 2005, 18:58
Goed gespeeld!
En heel veel succes morgen :-D :-D :-D

4 nov, ned1, 18:30 That's the question

robzilla
3 november 2005, 18:59
??

robzilla
3 november 2005, 19:00
??

Dirk_Hendrik
3 november 2005, 19:25
:razz:

Mitch
3 november 2005, 19:37
Nou ja, als je hem dan toch hier post (ik wilde net naar Off Topic vluchten): ik ben vandaag op TV geweest !
Ik had me een tijdje terug opgegeven voor That's The Question.....
Voorronde gedaan (dat op zich was al enorm leuk) en daarna uitgenodigd voor de opnames. Dat was op Prinsjesdag trouwens.
Vandaag was dus de eerste uitzending. Voor degenen die het gemist hebben: morgenochtend de herkansing om het te zien of op te nemen :D
Anyway, de uitzending van vandaag glansrijk gewonnen van een niet zo vriendelijke dame en ik was zo brutaal om door te gaan voor een tweede uitzending, dus morgen om 18.30 de tweede ronde.
Ik zal niks verklappen :sssh:

Antal
3 november 2005, 19:39
Cool hoor!!!

Tujuh
3 november 2005, 19:42
Waaaa dan ben ik bang dat ik je net onbewust heb gehoord :o :razz: De tv stond aan.. op 1...maar ik keek niet :-D

Robbert
3 november 2005, 19:45
Dus er zijn mensen die dat echt kijken? :???:

:razz:

Dirk_Hendrik
3 november 2005, 19:54
De eerste keer deed een beetje pijn..... zoals met alles. :wink:

Dirk_Hendrik
3 november 2005, 19:55
Anyway, de uitzending van vandaag glansrijk gewonnen

Eeh.....
nogal :o

Quink
3 november 2005, 20:22
:-D Ha ha, cool. Programma nog noooit gezien, maar ga morgen zeker kijken!

fullorder
3 november 2005, 21:37
lache zeg, suffe kutspelletjes op tv zijn m'n favoriet!

als je nou een berg geld hebt gewonnen en bert vraagt waaraan je het gaat besteden moet je heel hard als een idioot allerlei pedaaltjes gaan opsommen :D

Dirk_Hendrik
3 november 2005, 21:56
:seriousf:

Robbert
3 november 2005, 22:00
Zou inderdaad wel tof zijn ja: Big Muff, Super hardon, Singing Geisha, Beebaa :P

Jeroenvanhulsteijn
3 november 2005, 23:03
en wat was jouw levensbepalende gebeurtenis waarmee je voor altijd herinnerd wordt bij That's the question minnend Nederland? :razz:

Mitch
4 november 2005, 01:06
Nou ja, het blijft EO-publiek natuurlijk, dus ik heb een brave anekdote uit de kast getrokken :D

DREAMMACHINE
4 november 2005, 09:59
....zelfs de herhaling was weer SPANNEND!... :razz:

maarreh, succes gozer en laat weten wat je van het prijzengeld allemaal gaat kopen he!

idno
4 november 2005, 10:02
en ik mis het natuurlijk precies weer :(

Robbert
4 november 2005, 20:54
Sjeezz.. stopt 'ie! :roll:


:D

Dirk_Hendrik
4 november 2005, 20:58
Via mail al maar ook nog publiekelijk:

Het was me een genoegen. Dit spelletje nog nooit zo spannend gevonden!

Quink
4 november 2005, 22:11
Sjeezz.. stopt 'ie! :roll:


:D

+8000. Mieieieietje!!!

http://smile.smilies.nl/367.gif

Volgens mij deed (moest doen??) je af en toe alsof je iets niet wist om het nog een beetje spannend te houden. :D
Maar gaaf hoor. Hartstikke gefeliciteerd. Nou wel a.u.b. niet zeggen dat je het geld gaat gebruiken als aanbetaling op een cruise of voor verbetering van het tuinschuurtje. :wink:

Robbert
4 november 2005, 22:13
Ik begreep op de pedalendag dat Michel toch wel weer interesse had in een nieuwe gitaar?

Quink
4 november 2005, 22:16
Ik begreep op de pedalendag dat Michel toch wel weer interesse had in een nieuwe gitaar?

Laat me raden........errrr, ehhmm,........ oranje??? :-D

PeArLjAm
4 november 2005, 22:17
He michel!

Grappig, ik wist niet dat je op tv was, en dan zie ik opeens jou op de televisie :lol: Wel grappig, dus uiteraard even gekeken, nog gefeliciteerd met je geldbedrag ;)

Mitch
4 november 2005, 23:45
Nou, een nieuwe gitaar is wel het laatste dat er gaat komen, ik ben helemaal flex met mijn Tel en De Gier custom :harmony:
De laatste heeft sinds gister wel andere pups, maar daarover later meer.

Het geld gaat gebruikt worden voor een mooiere vloerbedekking van onze gang (ligt er al, zo'n mooi grind-vloertje zal ik het maar noemen, erg fijn spul) en de trap moet opnieuw bekleed worden. Jawel, het leven draait om meer dan gitaren alleen :D

Vindt mij gerust een mietje :wink: maar ik had me van tevoren ingeprent dat ik twee rondes wilde winnen en dat is me gelukt. Aangezien ik beide rondes NIET het antwoord op de finale vraag wist en ik met een beetje tellen van het aantal letters en wat gericht gokken toch nét de finale binnensleepte wilde ik niet mijn geluk nóg verder op de proef stellen.
Ik zal eerlijk zijn: ik heb de opname na mij gedraaid zien worden en achteraf kan ik zonder overdrijven zeggen dat i die had gewonnen, maar ja..... achteraf.....
Voorlopig heb ik 1500E netto en da's wel zo prettig :P

robzilla
4 november 2005, 23:54
:dance: :dance:

Robbert
4 november 2005, 23:58
Netto..? Moet je van die 2000 Euro ook nog belasting afhalen? Hahaha, dat zuigt :P

Quink
5 november 2005, 00:04
Het geld gaat gebruikt worden voor een mooiere vloerbedekking van onze gang

http://www.clicksmilies.com/s0105/sprachlos/speechless-smiley-040.gif
http://smile.smilies.nl/388.gifhttp://smile.smilies.nl/388.gif

:razz:


Voorlopig heb ik 1500E netto en da's wel zo prettig :P

Mmm, moet je zo veel belasting betalen?? Tjesus. Je vraagt het je af..





Wat ik me trouwens ook afvraag, wat was nou ook al weer dat nummer waar je tegen betaling bijbelteksten kunt beluisteren??
http://www.clicksmilies.com/s0105/lachen/laughing-smiley-018.gif

Mitch
5 november 2005, 00:13
0900-PASSION

Geweldig hè ? Toen dat antwoord in beeld kwam daht ik nog: moet het niet 0906 zijn i.p.v. 0900 8-)

Kansspelbelasting is 25%, volgend jaar 30% omdat dan de belastingplicht op giften komt te vervallen. Is wel zo nobel, dat je meer kunt schenken zonder dat de ontvanger daar belasting over hoeft te betalen, maar voor eerlijke quiz-winnaars wel knap ruk natuurlijk.

Quink
5 november 2005, 00:48
0900-PASSION .

Ok, je hebt natuurlijk o.a. de Mattheus, maarrehh, bij zo'n nummer denk je toch niet aan bijbelteksten??


Of ligt dat aan mij...? :D

BartL
5 november 2005, 21:55
FUCK FUCK FUCK!!!!@@@#@#@$$#$ :evil: :evil:


Alle afleveringen/herhalingen heb ik niet kunnen kijken. Mijn vriendin heeft je wel gezien (denk ik)...wat had je aan? :-D Zijn er geen herhalingen op internet meer te zien? Of....wanneer is de herhaling van gisteren (4 nov)?

Mitch
6 november 2005, 10:55
Op maandagochtend is de herhaling van vrijdag. Redelijk vroeg, iets van 10.00, Ned. 1
Tijd is vast wel te vinden in de TV Gids, dus stel je videorecorder maar in :wink:

BartL
6 november 2005, 11:42
...die heb ik dus niet :-D