PDA

View Full Version : Solotje over Instrumentaal Pop nummer



Robin Dorland
3 november 2005, 04:33
Hey,

Hier het einde van een eigen nummer waar een gitaarsolotje in zit:

stukje solo (http://home.wanadoo.nl/robindorland/clips/RD%20-%20Room%20For%20Music_clip.mp3)

Reacties zijn welkom :)

Predator
3 november 2005, 14:30
Hey man, erg goed! :) Mooie sound ook, leuk vooral om eens iemand te horen die niet alleenmaar solo's met distortion post in dit forum.

Ik vind dat je goed je feel erin gooit en mooie nootkeuze hebt, vooral die wiebernoten hier en daar!

F-axe
3 november 2005, 15:52
klinkt lekker man!

goeie sound en vibe heb je weten te creeëren!

Robin Dorland
3 november 2005, 19:26
Thanks!

Tja, ik denk erover om zo'n pod xt te gaan aanschaffen, maar aan de andere kant heb ik dat om clean te spelen helemaal niet nodig :) 't Zou dan puur voor distortion-doeleinden bestemd zijn. En dan 24 vs 16 bit... Dit is dus allemaal 16 bit. Op m'n pc speakers hoor ik 't verschil sowieso niet :)

Noid
3 november 2005, 21:54
Mooi beheerst spel en een mooie toon zeg. Vanaf 1:05 doe je leuke dingen, niet dat het daarvoor niet goed is of zo, maar daarvoor is het wel redelijk standaard bluesy.

koella
3 november 2005, 22:31
Mooie solo en mooi geluid.
Ik zou graag het hele nummer willen horen :cool:

Robin Dorland
3 november 2005, 23:57
Ach, vooruit; het hele nummer staat nu ook online :) Check m'n eerste post.

En nog bedankt voor de positieve reacties :)

koella
4 november 2005, 00:07
Heerlijk.
Het deed me effe vergeten dat het winter wordt en geen zomer :-D

Robin Dorland
4 november 2005, 00:52
Heerlijk.
Het deed me effe vergeten dat het winter wordt en geen zomer :-D

Haha, bedankt! Tja...winter... Ons land kennende zal het vast wel weer zo'n zwak wintertje worden, net zoals de zwakke zomer die we gehad hebben en kunnen we vast weer niet schaatsen. Dus wat de kou betreft maak ik me geen zorgen...