PDA

View Full Version : Switch van duur naar goedkoop



Arjan D.
2 november 2005, 16:30
Hey,
Ik heb een tijdje geleden een Ibanez van mij geruild tegen een japanse Fender strat, omdat ik toch nog op zoek was naar een strat om mijn "collectie" compleet te maken, maar dit was dus totaal niet "mijn ding", deze heb ik later dus weer verkocht voor een leuk bedrag.
Zo kwam ik later een London City stratocaster tegen voor weinig, en deze vond ik op heel veel aspecten gewoon beter, de feel, de bespeelbaarheid, de frets, etc terwijl zo`n lc waarschijnlijk 2 keer zo weinig kost :wink:

Ditzelfde heb ik nu dus ook met een Crafter wat ik een jaartje of 2 geleden gekocht heb. Ik speelde laatst op een Cort Earth 200 (solid top, solid back) van €315 en vond deze toch wel weer een iets betere feel en geluid hebben dan mijn Crafter, terwijl deze dus ook stukken goedkoper is
(er zit dan geen piezo+element in, maar toch) En ik ben dus wel van plan deze Cort aan te schaffen.

En ik vroeg me af of jullie dat nou ook wel eens hebben, dat je iets goedkopers tegenkomt dan wat je hebt en het toch eigenlijk wel beter is dan wat je toen hebt gekocht?