PDA

View Full Version : RIVERA VRAAG!!!!!!!



anoniem
23 oktober 2001, 23:15
IK kan een rivera TBR1 kopen of ruilen tegen mijn twinamp.
Heeft iemand ervaring met deze 19" bak en 2 losse 12" speakers??????????

signsofzodiac
26 oktober 2001, 15:05
Ik heb ook het geluk gehad op een TBR1-SL te spelen, en ik ben nog steeds op zoek naar zo'n ding. Fantastisch. Je hebt gewoon een Fender en een opgevoerde Marshall in 1. Werkelijk te gek. Check de recensies eens op http://www.harmony-central.com/Guitar/Data/Rivera/

anoniem
26 oktober 2001, 23:00
Thanks zijn inderdaad goede recenties ja die americans lopen toch een stukje op ons voor qua oog voor kwaliteit ik ga hem volgende week uit proberen en waarschijnlijk ruilen tegen mijn twin.Ik laat wel een berichtje achter als ik hem uit geprobeerd en de trotse eigenaar ben!!!

Tot Later!!!
Gr, martin

Djiszi
3 juni 2006, 02:12
Hallo,

Ik heb een Rivera TBR 1 + de Rivera Rake 2x12(V30) speakercab.Voor mij bestaat er qua toon geen betere versterker dan Rivera. De TBR 1 is geen High Gain bak. Als je een High Gain bak zoekt, koop dan de Rivera Knucklehead
reverb 100watt top. Als karakter en Sound voor jou belangrijk zijn dan is Rivera een goede keus. Dit is mijn 2de TBR 1. Na mijn 1ste TBR 1 ben ik andere merken gaan uitproberen. En telkens miste ik iets. Totdat ik bij Feedback een TBR 1 zag staan. Voor een leuk bedrag kocht ik een TBR 1 in perfecte staat inclusief flightcase. En mijn speakercab heb ik leeg gekocht bij Juke Box in Boekel. Mijn Ampgoeroe Ra-jazz heeft de cab gecustomized.
Enige tip wat ik je kan geven is om een Rivera uit te proberen en dan wat andere merken gaan vergelijken met de Rivera. En ik praat alleen over Sound en Karakter. Je moet je niet laten omlullen door een verkoper. Jij bepaald jouw geluid.

iam
3 juni 2006, 02:27
je haalde zonet een 5 jaar oud topic omhoog :D

Djiszi
3 juni 2006, 11:37
Foutje bedankt.