PDA

View Full Version : line 6 spider II of....?



Zeno101
1 november 2005, 17:47
Mijn trouwe Fender versterker is laatst kapot gegaan en ik weet niet welke nieuwe ik moet kopen. Ik zat naar de line 6 spider II 112 of 210 te kijken maar ik weet het niet zeker. Ik wil iets tussen de 50 en 150 watt wat niet meer dan 400 euro kost

AART
1 november 2005, 18:01
marshall combo 2e hands, een jcm 900 ofzo...

of een mesa studio .22(gaat veel harder dan een 50 w transistor met zijn 22 watt)

voor dat geld geen spider.

gitarist17
1 november 2005, 18:16
en weer de marshall jcm 900...

:-?

probeer ze allebei eens uit en luister zelf naar wat je mooier vind...

deedee
1 november 2005, 18:54
hahaha, je weet niet eens wat voor muziek hij speelt. Hij had een fender, dus misschien kan je daarmee bedenken dat hij geen scheurbak wil?(of heb ik het fout)

Bram159
1 november 2005, 19:16
Ik heb zelf de spider 212 en vind hem wel lekker klinken. Ik gebruik veel de metal, crunch en clean. Deze klinken opzich niet slecht en de extra opties in de versterker zijn wel handig.

Maar het blijft altijd een kwestie van smaak, dus kijk eens rond en probeer wat uit

waayer
1 november 2005, 19:23
Mijn trouwe Fender versterker is laatst kapot gegaan en ik weet niet welke nieuwe ik moet kopen. Ik zat naar de line 6 spider II 112 of 210 te kijken maar ik weet het niet zeker. Ik wil iets tussen de 50 en 150 watt wat niet meer dan 400 euro kost


Mm,laten maken misschien, voor veel minder dan 400 euro moet dat toch kunnen denk ik.

Als hij je altijd trouw is gebleven vind ik dat je hem toch wel een tweede kans kan geven.


fuck lijkt wel of het zo uit een soap komt,moet er bijna van huilen :cry:

deedee
1 november 2005, 19:51
Mijn trouwe Fender versterker is laatst kapot gegaan en ik weet niet welke nieuwe ik moet kopen. Ik zat naar de line 6 spider II 112 of 210 te kijken maar ik weet het niet zeker. Ik wil iets tussen de 50 en 150 watt wat niet meer dan 400 euro kost


Mm,laten maken misschien, voor veel minder dan 400 euro moet dat toch kunnen denk ik.

Als hij je altijd trouw is gebleven vind ik dat je hem toch wel een tweede kans kan geven.


fuck lijkt wel of het zo uit een soap komt,moet er bijna van huilen :cry:


ligt er natuurlijk ook wel aan wat voor versterker hij nu heeft :wink:

outside
1 november 2005, 20:40
vox ad50vt is in de meeste winkels 400 euro, in leo caerts leuven (België) heb ik hem voor 340 euro in promotie gekocht, nu is die 350. Zeker eens testen!

VooDoo
2 november 2005, 07:35
Mijn trouwe Fender versterker is laatst kapot gegaan en ik weet niet welke nieuwe ik moet kopen. Ik zat naar de line 6 spider II 112 of 210 te kijken maar ik weet het niet zeker. Ik wil iets tussen de 50 en 150 watt wat niet meer dan 400 euro kost


Mm,laten maken misschien, voor veel minder dan 400 euro moet dat toch kunnen denk ik.

Als hij je altijd trouw is gebleven vind ik dat je hem toch wel een tweede kans kan geven.


fuck lijkt wel of het zo uit een soap komt,moet er bijna van huilen :cry:
WAHWAHHWAHWAHAWHAWH :X:X:X

Anyway ik hoor veel slechts over line spider versterkers, dat alles zo nep is zelfs het clean geluid is nep enzo? maar ik heb er geen ervaring mee dus zou eigenlijk niet eens moeten praten :roll:

Bins
2 november 2005, 08:22
Mijn trouwe Fender versterker is laatst kapot gegaan en ik weet niet welke nieuwe ik moet kopen. Ik zat naar de line 6 spider II 112 of 210 te kijken maar ik weet het niet zeker. Ik wil iets tussen de 50 en 150 watt wat niet meer dan 400 euro kost

Het is altijd handig als je erbij zet wat voor muziek je speelt. Dat is wat makkelijker adviseren.

Neals
2 november 2005, 21:40
Ik heb een Spider II HD, en voor een goed bod mag hij in principe weg.