PDA

View Full Version : Muzikanten Gezocht Limburg



Guinness
22 september 2002, 22:28
Na jaren van metal enzo gespeeld te hebben wil ik nu een keer iets anders. Nu wil ik echt met muziek bezig zijn. Daarbij wil ik eigengeschreven nummers ten gehoren brengen en ben nu bezig zelf materiaal te schrijven.
Een zanger heb ik al en een oefenruimte is ook geen probleem maar nu ben ik op zoek naar een bassist en een drummer. De stijl die ik wil maken hangt een beetje aan tegen David Bowie (hero for one Day) bv. Radiohead, Muse, GNR, Stones noem maar op op maar het gaat vooral om de liefde voor muziek. Gitaristen mogen ook reageren als dit je aanspreekt want 2 kunnen meer als 1 natuurlijk. Heb je ook je tienerjaren achter je liggen en wil je eens echt serieus aan de bak laat iets van je horen.

Rory
1 oktober 2002, 20:06
waar woon je en wat doe je zoal met muziek?

Guinness
2 oktober 2002, 16:14
Ik woon in maastricht, en ik treed regelmatig op maar het wordt allemaal meer van hetzelfde en ik wil nu eens wat anders. Wat verder met muziek. Heb je interesse?

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Guinness op 2002-10-02 16:35 ]</font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Guinness op 2002-10-02 16:35 ]</font>