PDA

View Full Version : Marshall JMP 50 watt head



Don Olivier
31 oktober 2005, 19:52
Hey allemaal,

ik heb een Marshall JMP 50 watt MK2 Master Model Lead (ja ja) top
staan en doe daar eigenlijk niet zoveel mee. Hij komt uit 1980.
Ik ben misschien van plan em te verkopen. Ik heb wat vraagjes:

* Is het een zeldzame versterker?

* Wie weet wat zo'n ding eventueel waard is?

* Hoe is het geluid vergeleken met een JTM 45 top?

* Of een 100 watt Superlead?

Dank voor de antwoorden!

the sure thing
31 oktober 2005, 22:33
Waarschijnlijk bedoel je het 2203 model? De eerste Marshall met master-volume, de voorloper van de JCM800. Prima klank, niet zo zeldzaam. Prijs is wel afhankelijk van de staat waarin hij verkeert. Indien het de 2203 is en hij is in goede en vooral originele staat (geen send-return mods, extra kanalen en zo) en hij klinkt goed, zou ik zeggen EUR 600 a 700,-.

Hij klinkt anders dan de JTM45 en 100W superlead, helemaal als je de originele en niet de reissues bedoelt... De JTM45 klinkt in mijn optiek clean veel beter. Kijk het model nummer ffies na!

the sure thing
31 oktober 2005, 22:34
Waarschijnlijk bedoel je het 2203 model? De eerste Marshall met master-volume, de voorloper van de JCM800. Prima klank, niet zo zeldzaam. Prijs is wel afhankelijk van de staat waarin hij verkeert. Indien het de 2203 is en hij is in goede en vooral originele staat (geen send-return mods, extra kanalen en zo) en hij klinkt goed, zou ik zeggen EUR 600 a 700,-.

Hij klinkt anders dan de JTM45 en 100W superlead, helemaal als je de originele en niet de reissues bedoelt... De JTM45 klinkt in mijn optiek clean veel beter. Kijk het model nummer ffies na!

the sure thing
31 oktober 2005, 22:34
Waarschijnlijk bedoel je het 2203 model? De eerste Marshall met master-volume, de voorloper van de JCM800. Prima klank, niet zo zeldzaam. Prijs is wel afhankelijk van de staat waarin hij verkeert. Indien het de 2203 is en hij is in goede en vooral originele staat (geen send-return mods, extra kanalen en zo) en hij klinkt goed, zou ik zeggen EUR 600 a 700,-.

Hij klinkt anders dan de JTM45 en 100W superlead, helemaal als je de originele en niet de reissues bedoelt... De JTM45 klinkt in mijn optiek clean veel beter. Kijk het model nummer ffies na!