PDA

View Full Version : Noiseless pickups?!



...rock...
31 oktober 2005, 19:22
hey, ik vroeg me af wat er te zeggen valt over deze pickups. Ik heb vorige week een fender strat gekocht op ebay die gistere vertrokken is uit frankrijk en deze pickups bevat. Ik speel stijl ala blink,box car racer, RHCP, bloc party, saves the day , bla bla bla
groeten! :cool:

...rock...
31 oktober 2005, 20:37
Het zijn trouwens de vintage pickups niet de hot pickups ...

BassAgent
31 oktober 2005, 20:46
Dat wil gewoon zeggen dat het doodgewone SC's zijn, maar dan zonder de buzz die single coils vaak hebben.

...rock...
31 oktober 2005, 21:11
Dat wil gewoon zeggen dat het doodgewone SC's zijn, maar dan zonder de buzz die single coils vaak hebben.
wist ik niet. Maar zijn ze geschikt voor dit genre?

...rock...
1 november 2005, 12:12
niemand?

Stratman70
1 november 2005, 13:24
Nou ehm, technisch gezien zijn het volgens mij geen single coils. Er zitten volgens mij twee spoeltjes onder elkaar.

Ik weet echt niet hoe ze klinken. Heb er al wat negatiefs over gehoord (karakterloos), maar ja, sommigen vinden dat ook van de FLS en ach... uiteindelijk is het een kwestie van smaak denk ik.

Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar de ervaringen.

...rock...
1 november 2005, 16:15
Nou ehm, technisch gezien zijn het volgens mij geen single coils. Er zitten volgens mij twee spoeltjes onder elkaar.

Ik weet echt niet hoe ze klinken. Heb er al wat negatiefs over gehoord (karakterloos), maar ja, sommigen vinden dat ook van de FLS en ach... uiteindelijk is het een kwestie van smaak denk ik.

Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar de ervaringen. Ze is vandaag in brussel gearriveerd en ik hoop ze morgen te ontvangen en dan kan ik mijn versterker gaan halen bij een vriend en kan ik het je zeggen.