PDA

View Full Version : PRS Tremonti SE



Noctiis
22 september 2002, 18:52
http://www.elderly.com/new_instruments/items/images/30N/TSE-BLK_front.jpg

wat denken jullie hiervan? de SE groep heeft me best onder de indruk gekregen

hoofd
22 september 2002, 19:21
Best wel een mooie gitaar...kzou er niks op tegen hebben als ie opeens tussen mn andere gitaren hangt :smile:
Maarre...wat kost zo'n tremonti SE eigenlijk?

Nesker
22 september 2002, 19:40
leip gitaartje, denk dat hij 750 euro gaat kosten

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Nesker op 2002-09-22 19:41 ]</font>

Earcatcherz
22 september 2002, 19:58
<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Earcatcherz op 2002-09-22 20:01 ]</font>

Dionyios
22 september 2002, 20:19
Mis toch de vogeltjes... :sad:

Anders Destium
22 september 2002, 20:22
Dat heb ik ook Dionyos...
Als ik een PRS koop dan wel een met quilted maple (in het ergste geval flamed) en de birds-inlay :smile:
Anders is het de moeite niet waard, zeker niet als er steeds meer cheap-ass PRS'en zijn (nu al 2 :wink: )

Ibanez RuleZ
23 september 2002, 14:12
en als ik er een koop dan zal het er zo een zijn met dragoninlay :razz:

man, zaterdag in Veenendaal was er een gitaarbeurs, en aangezien ik daar woon ben k ff gaan kijken. Ik studeer in enschede en daar hebben ze een zaak die the american guitarstore heet, en ik wist dat ze een PRS dragon hadden, ik had hem alleen nog niet gezien. ze stonden er ook MET PRS!
tering, wat was dat mooi! hij had er 65000 gulden voor betaald (toen ter tijd). leuk verzamelobject!

harrald

Raffel
23 september 2002, 14:35
hoeveul????????????????????????

prs is leuk, maar niet ZO leuk! :smile:

signsofzodiac
23 september 2002, 18:32
Ik vind die Tremonti echt een oerlelijke gitaar. Het origineel heeft nog wat, maar deze vind ik er wel errug cheap uitzien. Doe mij maar die Paarse Custom 24 met birds bij de American Guitarstore...

sash
23 september 2002, 19:59
Op 2002-09-23 14:12, schreef Ibanez RuleZ:
en als ik er een koop dan zal het er zo een zijn met dragoninlay &lt;IMG SRC="/phpBB/images/smiles/icon_razz.gif">

man, zaterdag in Veenendaal was er een gitaarbeurs, en aangezien ik daar woon ben k ff gaan kijken. Ik studeer in enschede en daar hebben ze een zaak die the american guitarstore heet, en ik wist dat ze een PRS dragon hadden, ik had hem alleen nog niet gezien. ze stonden er ook MET PRS!
tering, wat was dat mooi! hij had er 65000 gulden voor betaald (toen ter tijd). leuk verzamelobject!

harrald


Die heb ik idd ook gezien. Jammer dat ik niet wist dat ie zó duur was, anders had ik er ff een fotootje van gemaakt :grin:

Ibanez RuleZ
23 september 2002, 20:16
ik wist het dus wel :grin: en ik ken die lui wel en ik met n big smile: jullie hebben geen versterker staan, jammer, ik had hem wel s willen proberen. de ogen van die goser vielen bijna uit zijn kassen :grin:. ik wilde m gewoon ff stangen.

harrald

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Ibanez RuleZ op 2002-09-23 20:18 ]</font>