PDA

View Full Version : System of a Down



Berik
31 oktober 2005, 12:10
Ja binnenkort komt hun 2de album uit van de dubbel cd...
Maar ik vroeg me zo af wat jullie mensen van SoaD vinden, ik vind ze echt super... maarja, anders zou ik er ook geen topic over beginnen:p

Mauser
31 oktober 2005, 12:49
Ik was er eerst groot fan van, maar sinds Steal this album begon het me een beetje te vervelen. Mezmerize was best een grote teleurstelling voor mij, maar ben toch nog benieuwd naar Hypnotize :)

Damage Inc.
31 oktober 2005, 23:29
Ik was er eerst groot fan van, maar sinds Steal this album begon het me een beetje te vervelen. Mezmerize was best een grote teleurstelling voor mij, maar ben toch nog benieuwd naar Hypnotize :)

Nou dan zal er niet veel veranderen voor je, die is om precies dezelfde tijd opgenomen dus "de sound" zal zeker niet anders zijn.
De nummers ook niet erg veel denk ik.

Maar ik heb ze verder altijd goed gevonden, ze zijn heavy, mooie melodiën, mooie en psycho en snelle (wat heel origineel is) en vette zang.
Hele psycho freaky en natuurlijk mooie en aandoenelijke originele nummers.
Er is gewoon niet veel meer over te zeggen, ze zeggen zelf ook, bedenk je eigen betekenis ervoor, voor sommige tekst weet ik wel wat Daron er bijv. mee bedoeld, maar je mag het zelf weten.
En ze doen ook nog veel mee aan goede doelen wat ik ook erg goed vindt, zoals bijv. zoals in het boekje van Mezmerize staat, dat het papier ervan uit gerecycled papier bestaat, nou mooi toch?
Maar de melodiën en tekst hebben me wel diep geraakt moet ik zeggen.

- Damage Inc.

SDMF_Lispel
1 november 2005, 09:44
enige min punt is Mezmerize, staan een paar goeie nummers ook maar ook nummers die gewoon boring zijn. verder Toxicity, steal this album mijn favo cd's van hun. Ik wil ze ook nog wel een keer live zien,maar ik heb 1 concert op mn pc gehad waar ze heel slecht speelde, ik hoop dat dat maar eenmalig was :lol:

Berik
1 november 2005, 11:30
enige min punt is Mezmerize, staan een paar goeie nummers ook maar ook nummers die gewoon boring zijn. verder Toxicity, steal this album mijn favo cd's van hun. Ik wil ze ook nog wel een keer live zien,maar ik heb 1 concert op mn pc gehad waar ze heel slecht speelde, ik hoop dat dat maar eenmalig was :lol:

Ik heb ze in 2002 op pinkpop gezien.. ze zijn echt super vet!.. En ze spelen vaker slecht, tenminste zo klinkt het als je het terug kijkt... maar als je daar bij dat concert bent is het echt super...

Herman
10 november 2005, 12:01
Godenband...ze hebben ook meerdere nummertjes die leuk zijn om mee te spelen :)

Maar idd, ze schijnen vaker slecht te zijn...

gitaarman
10 november 2005, 15:54
alles wat ik tot nu toe heb gezien aan live nummers van hun vondt ik errug slecht.....
die gitarist maakt domme fouten, en ze zingen ook nog eens niet altijd zuiver(mag soms wel een keer maar niet te vaak of extreem)
vindt ik persoonlijk erg jammer want de nummers zelf zijn wel sterk.

Wicked Willy
18 november 2005, 14:24
Op cd klinken de nummers te gek! Live is het allemaal stukken minder vooral de zang.

Jollert
18 november 2005, 16:53
Hypnotize is echt geweldig. Een kruising tussen Mezmerize en het oudere werk. Echt meesterlijk

intGod
22 november 2005, 12:05
Het nieuwe album is best ok. Het is harder dan de afgelopen albums maar de leuke riffjes druipen er weer af.

Ze geven nu trouwens ook een gitaar weg bij System of a Down op http://www.mezmerize-hypnotize.nl

't Is nog een Gibson SG ook ...

Berik
22 november 2005, 19:29
Hypnotize is echt super cool:)
Ik ben er echt verslaafd aan.. maarja ik vind alles van soad cool:)

Gerbren
22 december 2005, 21:42
kots :evil:

ik vind t helemaal nix

KingDaronII
28 december 2007, 22:52
kots ik vind you dan maar niets :p

lol

ze zijn supah!

hendrix2
29 december 2007, 00:39
Dude, stop eens met elk system of a down topic uit heel gitaarnet naar boven te halen. Je reageert op een post uit 2005... Da's ondertussen van bijna 3 jaar geleden.