PDA

View Full Version : Pedalendag 4: Overig



jpb
31 oktober 2005, 09:07
Was weer mooi! Michel heel veel dank voor de wederom goede organisatie!!!!

Mitch
31 oktober 2005, 09:29
Graag gedaan ! Fijn dat je even een paar aparte topics opent, ik had er zelf gisteravond geen puf meer voor na op vier lokaties spullen te hebben gelost......volgende keer een roadie mee :wink:
De lokatie is mij zeer goed bevallen, ben er zeer gelukkig mee dat Droffie mij daarvoor getipt heeft. Zal zeker vaker gebruikt gaan worden !
Drie oefenruimtes beviel mij ook beter dan de twee van vorige keer.
De shootouts konden helaas wat later starten, maar toch is er daarna een mooie inhaalrace van start gegeaan om toch nog het maximale uit te halen. Nice !

En je Tremolux was weer heerlijk, Hans :)

jpb
31 oktober 2005, 09:48
Graag gedaan ! Fijn dat je even een paar aparte topics opent, ik had er zelf gisteravond geen puf meer voor na op vier lokaties spullen te hebben gelost

Dat dacht ik al, daarom heb ik het maar even gedaan....


En je Tremolux was weer heerlijk, Hans :)
Dank u! Hij is inderdaad helemaal top nu. Blij dat je/jullie er ook zo eover denken. Hij krijgt nu een dagje welverdiende rust en een aai over z'n tolex....

gvink
31 oktober 2005, 10:06
volgende keer een roadie mee :wink:


ja, sorry hoor... :oops:


:wink:

Droffie
31 oktober 2005, 14:26
Goed nieuws van de camera ploeg!!

Ik heb zojuist de regisseur :razz: gesproken en de beelden zijn heel goed geworden. Ondanks dat het licht aan de wat schaarse kant was.
Ook het geluid is goed, volgens hem. Alles is in stereo met dubbele sennheiser mics opgenomen. Ben erg benieuwd 8-)

robzilla
31 oktober 2005, 18:34
Goed nieuws van de camera ploeg!!

Ik heb zojuist de regisseur :razz: gesproken en de beelden zijn heel goed geworden. Ondanks dat het licht aan de wat schaarse kant was.
Ook het geluid is goed, volgens hem. Alles is in stereo met dubbele sennheiser mics opgenomen. Ben erg benieuwd 8-)

Wanneer denkt je pa het online te hebben? Ik vind het iig een heel leuk idee :) :D

Robbert
31 oktober 2005, 20:37
Droffie, wat doet je pa normaal? Ik bedoel dat was geen Aldi camera'tje :D

Droffie
1 november 2005, 09:15
Droffie, wat doet je pa normaal? Ik bedoel dat was geen Aldi camera'tje :D

Nee, geen Aldi kwaliteit. Ik geloof een DigiBeta Cam. Real pro shit zal ik maar zeggen.
Mijn ouwe heeft een audiovisueel bedrijf. Maar vanwege zijn muzikantenbloed kon hij 't niet laten te komen filmen. :D Hij speelt al heel wat jaren niet meer maar de klonen die wij allemaal stonden te bewonderen had hij allemaal 30 jaar geleden voor 't echie. Jammer dat 't hij 't niet voor me bewaart had al die jaren :-(

marc_o
1 november 2005, 11:10
Misschien houdt ie niet zo heel veel van je..........













:D

Droffie
1 november 2005, 11:45
LOL...wellicht dat ook niet nee.

Maar het zal wel een bekend muzikanten probleem van "geld nodig hebben" zijn geweest. :D
Die knuppel had ook z'n 1974 Gibson Les Paul Custom en Fender Bandmaster stack(als ik me niet vergis) verkocht voor 700 gulden... :o Die knakker die dat gekocht had loopt nu nog te grijnzen...

Robbert
1 november 2005, 20:22
Tja.. zo gaat dat. Mijn pa speelde vroeger ook gitaar en verkocht zijn jaren '80 strat ook voor een appel en een ei.
En dan zal ik nog maar niet spreken over de Hammond die ik toendertijd gesloopt heb, door er als vijfjarige een figuurzaagdraadje in te laten vallen... :D

fullorder
1 november 2005, 21:55
Tja.. zo gaat dat. Mijn pa speelde vroeger ook gitaar en verkocht zijn jaren '80 strat ook voor een appel en een ei.
En dan zal ik nog maar niet spreken over de Hammond die ik toendertijd gesloopt heb, door er als vijfjarige een figuurzaagdraadje in te laten vallen... :D

:cry: :cry: :cry:
wil je dat soort enge verhalen niet meer vertellen?

LordRiffenstein
1 november 2005, 22:10
Oh, dat ken ik, mijn pa verkocht in het jaar dat ik geboren ben, zijn Jazzmaster en Fender versterker, beiden van het gezegende jaar 1964. Die Fender was waarschijnlijk een super Twin of zo, Twin met 4 speakers? Ging in elk loeihard volgens hem.

Ik neem af en toe revange door hem links te sturen nr ´64 Jazzmasters die te koop staan en de bedragen die er aan gegeven worden :-D

Robbert
1 november 2005, 22:14
Oh, dat ken ik, mijn pa verkocht in het jaar dat ik geboren ben, zijn Jazzmaster en Fender versterker, beiden van het gezegende jaar 1964. Die Fender was waarschijnlijk een super Twin of zo, Twin met 4 speakers? Ging in elk loeihard volgens hem.

Ik neem af en toe revange door hem links te sturen nr ´64 Jazzmasters die te koop staan en de bedragen die er aan gegeven worden :-D

Ouch! :(

Lucluc
2 november 2005, 13:35
Die Fender was waarschijnlijk een super Twin of zo, Twin met 4 speakers?

Waarschijnlijk Super Reverb of Concert.


Ik neem af en toe revange door hem links te sturen nr ´64 Jazzmasters die te koop staan en de bedragen die er aan gegeven worden

Hoogst waarschijnlijk zijn de prijzen niet gestegen als je de inflatie meerekent. Een jazzmaster kostte nieuw ook al een maandloon.

strattie
2 november 2005, 16:03
waar blijft die film?!?! :D

Droffie
2 november 2005, 16:21
Geduld jongens, mijn vader heeft een zeer succesvol bedrijf. Zodra hij een gaatje heeft in z'n agenda monteert hij 't materiaal.
Trouwens ik ben druk bezig met het opknapppen van z'n Strat, die heb ik dus nog als chantage middel voor 't geval het te lang duurt. :wink:

gvink
2 november 2005, 16:53
Geduld jongens, mijn vader heeft een zeer succesvol bedrijf. Zodra hij een gaatje heeft in z'n agenda monteert hij 't materiaal.
Trouwens ik ben druk bezig met het opknapppen van z'n Strat, die heb ik dus nog als chantage middel voor 't geval het te lang duurt. :wink:

moest je nou nog een brug?

gvink
2 november 2005, 16:53
Geduld jongens, mijn vader heeft een zeer succesvol bedrijf. Zodra hij een gaatje heeft in z'n agenda monteert hij 't materiaal.
Trouwens ik ben druk bezig met het opknapppen van z'n Strat, die heb ik dus nog als chantage middel voor 't geval het te lang duurt. :wink:

moest je nou nog een brug?

Droffie
2 november 2005, 16:59
Geduld jongens, mijn vader heeft een zeer succesvol bedrijf. Zodra hij een gaatje heeft in z'n agenda monteert hij 't materiaal.
Trouwens ik ben druk bezig met het opknapppen van z'n Strat, die heb ik dus nog als chantage middel voor 't geval het te lang duurt. :wink:

moest je nou nog een brug?

Die heb ik gisteren binnen gekregen, eindelijk. Dus die zit er nou in. Nu nog even afstellen en kam afstellen en vast lijmen.

Alleen de idioot die het vorige kammetje vervangen had, had er een akoustische kam ingezet. Om die passend te maken heeft die een stuk toets weggezaagd. :o
Nu ben ik flink aan 't McGyveren geweest om van 2 kammentjes 1 passende te maken. Tis nog gelukt ook...