PDA

View Full Version : Marshall Mode four



Cris
30 oktober 2005, 21:00
Ik kwam eigenlijk geen onderwerpen over deze versterker tegen hier op het forum en maar bar weinig posts. Dus tijd voor een Mode Four topic. :D

Ik ben benieuwd wat jullie van deze verterker vinden, mischien nog favoriete instellingen of andere dingen. Of gewoon wat slap geouwehoer erover

Ik ben er sinds een maand of drie de trotse eigenaar ervan, en ik vind hem geweldig. Hij is precies wat ik in een versterker zoek.

Satriani
30 oktober 2005, 21:08
Hoezo is die versterker zo geweldig dan? In mijn ogen is het gewoon een veels te dure transistor top

Fumi SG
30 oktober 2005, 21:14
Hoezo is die versterker zo geweldig dan? In mijn ogen is het gewoon een veels te dure transistor top

boeit dat dan?! Hij vindt hem cool, mooi toch? :-?

Een bandlid van mij heeft een keer voor een optreden ingeplugd in een leen-ModeFour, jep alleen ingeplugd. Aan het eind van het liedje kwam hij erachter dat dat ding nog uit stond!! :( :o :-D

Mr.Bluesbreaker
30 oktober 2005, 21:27
Je hebt toch meteen door dat je geen geluid hebt of ben ik nou gek?

Anyway, ik heb hem een keertje aan de tand gevoeld in Groningen.
Ik zie het als een goedklinkende uitgebreide Valvestate. Je hebt dan meer modes, ok, maar op een valvestate heb je ook de clean/crunch en de od/od2 opties. Niks nieuws onder de zon dus. Alleen de prijs/kwaliteit verhouding vind ik nergens op slaan. Voor hetzelfde geld heb je volgens mij een DSL of TSL reeks, wat imho toch een stuk dynamischer klinkt.

Het duurde ook erg lang voordat ik er een goede sound uit haalde. Reverb was vrij goed. Op zich is er niks mis mee, maar waarom moet dat ding zoveel kosten??

AART
30 oktober 2005, 21:29
ik vond het od kanaal wel wat hebben, voor een transistor zeer goed, alleen de prijs idd......

Cris
30 oktober 2005, 21:35
Ja de prijs is idd ietwat hoog, maar ik had mazzel dat ik die cabinet er praktisch voor niks bij kreeg.

Ik zat eerst te twijfelen tussen deze mode four en zo'n Randall warhead en die Fender metalhead. Maar de mode four vond ik het beste bij mij passen qua sound.

Satriani
30 oktober 2005, 21:38
Hoezo is die versterker zo geweldig dan? In mijn ogen is het gewoon een veels te dure transistor top

boeit dat dan?! Hij vindt hem cool, mooi toch? :-?


Uhuu hij vindt em kool ik niet , en ik vraag af waarom hij em kool vindt :wink:
Get it?

Fumi SG
30 oktober 2005, 21:44
yep, get it! :)

@Mr.Bluesbreaker... als je hem ooit gitaar hebt zien/horen spelen (ik heb hem zelf amper horen spelen :( Hij is inmiddels ook weg hoor) snap je wel dat hij zčlfs zoiets niet in de gaten heeft.

Cris
30 oktober 2005, 21:57
Hoezo is die versterker zo geweldig dan? In mijn ogen is het gewoon een veels te dure transistor top

boeit dat dan?! Hij vindt hem cool, mooi toch? :-?


Uhuu hij vindt em kool ik niet , en ik vraag af waarom hij em kool vindt :wink:
Get it?

Toen je op jouw versterker ging spelen had je toen niet zoiets van 'wow dat is een vet geluid prcies wat ik wil' ? En daarna helemaal gek van die versterker blijft. Iig dat had ik wel.

Niet iedereen heeft natuurlijk dezelfde smaak, of het nu versterkers zijn of gitaren of wat anders. Over smaak valt niet te twisten.

X-Rated
31 oktober 2005, 10:35
Ik kwam eigenlijk geen onderwerpen over deze versterker tegen hier op het forum en maar bar weinig posts. Dus tijd voor een Mode Four topic. :D

Ik ben benieuwd wat jullie van deze verterker vinden, mischien nog favoriete instellingen of andere dingen. Of gewoon wat slap geouwehoer erover

Ik ben er sinds een maand of drie de trotse eigenaar ervan, en ik vind hem geweldig. Hij is precies wat ik in een versterker zoek.

Heb je dat ding toevallig via de melodie in putten gekocht? :P

renier
31 oktober 2005, 10:46
die mode four dingen snap ik echt niet..

ok, ze gaan hard, ok ze hebben 4,3 miljard kanalen, ok, ze zien er bruut uit.


.. maar zet hem naast een 50 watt JCM 800 2 x 12 en er blijft niets, maar dan ook NIETS van over.

het blijft toch transistor, nietwaar?

lijkt me alleen geschikt voor echt snoeiharde metal, met veel hoog, veel laag en scooped mids. maar dan nog zou ik eerder een engl of VHT kopen voor dat geld.

andoni
31 oktober 2005, 13:38
Ik vind het gewoon het Marshall-product dat mee moet doen aan de hype van de krachtige, kijk-hoe-stoer-ik-ben transistor heads. Net zoals de die Fender Metalhead die gewoon te lachwekkend voor woorden is. Je betaalt meer de marketing dan iets anders. Niet dat ik de Mode Four slecht vind (wel veel te duur), maar ik weiger mee te doen aan zulke trends. Na een jaar heb je altijd iets van: "Waarom heb ik dat ding in godsnaam gekocht."
Nu ja als het echt je smaak is, goed, maar die andere amps die opnoemt zijn ook van die genre. Dus: ooit al een Engl, Mesa, Peavey 5150 of zelfs een Marshall lampenbak getest? Zo niet, nooit doen, het gaat pijn doen ;)

Cris
31 oktober 2005, 17:39
Heb je dat ding toevallig via de melodie in putten gekocht? icon_razz.gif

Nee, in Schagen.



het blijft toch transistor, nietwaar?

Ja. Maar hij is wel buizen voorversterkt, maar volledig buizen is toch anders.

Cris
31 oktober 2005, 17:50
lijkt me alleen geschikt voor echt snoeiharde metal, met veel hoog, veel laag en scooped mids

precies waar ik hem voor nodig heb. :D

Cris
17 november 2005, 23:56
Maar er zullen hier toch vast wel mode four liefhebbers ronddolen?

chennie
18 november 2005, 00:16
ik niet, ik was eerst wel helemaal lyrisch, ja mooie plaatjes en schreeuwende letters hebben soms invloed op mij als ik een minder slechte dag heb, totdat de tourende bandjes (veelal punk-hardcore/metal bandjes) kwamen met die dingen. Nou moet je bij denken dat mn favouriete podium zaal een oud kraakpand is, dus je hebt gewoon een band in een woonkamer formaat ruimte staan, met puur alleen de versterkers en een zanginstallatie, niets pa of dat soort ongein, gewoon heel "puur", alsof je bij een repettie zit. Nou veel waargetrouwder geluid krijg je bij een live optreden niet echt te horen, maar ik was niet echt onder de indruk van die dingen, klonken allemaal best doorsnee, had iets meer verwacht. Denk wel dat de oude beproefde dingen beter zijn....in dit geval dan.

LPplayer
18 november 2005, 09:18
Dus toch deels buizen dan toch? Ik zie dat best veel grote artiesten ze toch gebruiken. Hij is deels buizen is het anders dan als ie in de voorversterker zitten dan???



Heb je dat ding toevallig via de melodie in putten gekocht? icon_razz.gif

Nee, in Schagen.



het blijft toch transistor, nietwaar?

Ja. Maar hij is wel buizen voorversterkt, maar volledig buizen is toch anders.

Scali
18 november 2005, 09:34
Het is niet zomaar een transistor eindtrap, hij is wel degelijk ontworpen met een bepaald feedback circuit om toch zoveel mogelijk een buizeneindtrap na te bootsen, minus de nadelen van buizeneindtrappen dan (gewicht, onderhoud, betrouwbaarheid, beperkt vermogen, zeker in het laag etc).
Ik vind het helemaal niet slecht klinken. Anders dan een JCM800 misschien, maar hij is dan ook voor andere muziek ontwikkeld. Het enorme vermogen en de extra grote cabinets van de Mode Four zijn ideaal voor downtuners/7-snarigen. Je kunt er ook wel wat minder moderne geluiden uithalen, maar dan kun je misschien beter ook andere cabinets gebruiken, met minder volume, zodat het minder diep en vol klinkt.
Ik hou zelf wel van dat hele strakke dat die ValveState-eindtrappen kunnen neerzetten.

Fuhgawz
18 november 2005, 10:07
Ik zie dat best veel grote artiesten ze toch gebruiken.

Doet me denken aan de keer dat ik de Bloodhound Gang zag op Pukkelpop. Op het podium stond zo'n mooie Mode Four, maar het viel me op dat hij niet aan stond en er geen kabel in zat. Toen keek ik naar de zijkant van het podium, waar ik nog net in zicht een mooie Mesa/Boogie Rectofier zag staan met kabel erin... :razz:
Over de klank van die Mode Fours kan ik zelf eigenlijk niet oordelen omdat ik ze nooit heb geprobeerd. Ik vind het wel een beetje idioot om die dingen met JCM800s te gaan vergelijken. Het zijn totaal verschillende versterkers met een totaal verschillende doelgroep en muziekstijl.

Orpheo
19 november 2005, 17:06
Ik zie dat best veel grote artiesten ze toch gebruiken.

Doet me denken aan de keer dat ik de Bloodhound Gang zag op Pukkelpop. Op het podium stond zo'n mooie Mode Four, maar het viel me op dat hij niet aan stond en er geen kabel in zat. Toen keek ik naar de zijkant van het podium, waar ik nog net in zicht een mooie Mesa/Boogie Rectofier zag staan met kabel erin... :razz:
Over de klank van die Mode Fours kan ik zelf eigenlijk niet oordelen omdat ik ze nooit heb geprobeerd. Ik vind het wel een beetje idioot om die dingen met JCM800s te gaan vergelijken. Het zijn totaal verschillende versterkers met een totaal verschillende doelgroep en muziekstijl.

en gelijk hebben ze :cool: :lol:

zoiets als een gibson hebben, en er epi op kladderen :D

spanky_franky
19 november 2005, 17:21
Maar ook als je kijkt naar de metal/scooped mids doelgroep zijn er tweedehands zat fantastische buizenamps die even duur zijn..

Staat bijvoorbeeld een powerball te koop op marktplaats voor E 1100,- daar kan die mode four niet aan tippen.

istari
20 november 2005, 22:08
Ik heb ongeveer een jaar met een M4 gespeeld, en ik vond het zeer goede amps voorw at ze zijn. Ze gaan luid, en dat had ik nodig, en ze gaven een vet geluid. Maar na een tijd, en vooral na wat studio gebruik ben ik me aan kleine mankementjes gaan storen (een irritante mid frequentie in de sound die ik er maar niet uit gefilterd kreeg), en robuust kon je deze amps ook niet noemen (de koelingsventilator is op 1 jaar tijd 2x vervangen)

Ik heb toen maar een JCM 800 gekocht in combinatie met een RAT pedal. De M4 cabinet heb ik wel gehouden, die klonk zeer goed.

Ik had de half stack (top + cab) voor zo'n 1500 euro nieuw gekocht, en de head alleen 1 jaar later voor 900 euro verkocht, ik heb geen slechte affaaire gedaan denk ik

Cris
22 november 2005, 18:40
Maar ook als je kijkt naar de metal/scooped mids doelgroep zijn er tweedehands zat fantastische buizenamps die even duur zijn..

Staat bijvoorbeeld een powerball te koop op marktplaats voor E 1100,- daar kan die mode four niet aan tippen.

Wat moet je nu met een 2e hands bak? Geef mij maar nieuw, dan weet je teminste wat er met je versterker gebeurd is.

En die Powerbal is een ballen bak, veel te rommelig aan de onderkant. en als je aan die knoppen draait gebeurt er geen ruk, hij blijft hetzelfde klinken. En dat moet nieuw bijna 2000 euro opleveren? Nee dank je.

Er heeft ooit een keertje met een veel te grote mond geroepen dat dat ding goed is.

En als je dikke tering herrie maakt zoals ik(metal) hoor je echt het verschil tussen buizen en transistor niet hoor.

Ben lekker blij met m'n mode four. Hij is strak, klinkt strak en hij kickt ass.

Cris
22 november 2005, 18:41
Maar ook als je kijkt naar de metal/scooped mids doelgroep zijn er tweedehands zat fantastische buizenamps die even duur zijn..

Staat bijvoorbeeld een powerball te koop op marktplaats voor E 1100,- daar kan die mode four niet aan tippen.

Wat moet je nu met een 2e hands bak? Geef mij maar nieuw, dan weet je teminste wat er met je versterker gebeurd is.

En die Powerbal is een ballen bak, veel te rommelig aan de onderkant. en als je aan die knoppen draait gebeurt er geen ruk, hij blijft hetzelfde klinken. En dat moet nieuw bijna 2000 euro opleveren? Nee dank je.

Er heeft ooit een keertje met een veel te grote mond geroepen dat dat ding goed is.

En als je dikke tering herrie maakt zoals ik(metal) hoor je echt het verschil tussen buizen en transistor niet hoor.

Ben lekker blij met m'n mode four. Hij is strak, klinkt strak en hij kickt ass.

Cris
22 november 2005, 18:42
Maar ook als je kijkt naar de metal/scooped mids doelgroep zijn er tweedehands zat fantastische buizenamps die even duur zijn..

Staat bijvoorbeeld een powerball te koop op marktplaats voor E 1100,- daar kan die mode four niet aan tippen.

Wat moet je nu met een 2e hands bak? Geef mij maar nieuw, dan weet je teminste wat er met je versterker gebeurd is.

En die Powerbal is een ballen bak, veel te rommelig aan de onderkant. en als je aan die knoppen draait gebeurt er geen ruk, hij blijft hetzelfde klinken. En dat moet nieuw bijna 2000 euro opleveren? Nee dank je.

Er heeft ooit een keertje met een veel te grote mond geroepen dat dat ding goed is.

En als je dikke tering herrie maakt zoals ik(metal) hoor je echt het verschil tussen buizen en transistor niet hoor.

Ben lekker blij met m'n mode four. Hij is strak, klinkt strak en hij kickt ass.

Negative K3 fan
22 november 2005, 18:53
Maar ook als je kijkt naar de metal/scooped mids doelgroep zijn er tweedehands zat fantastische buizenamps die even duur zijn..

Staat bijvoorbeeld een powerball te koop op marktplaats voor E 1100,- daar kan die mode four niet aan tippen.

Wat moet je nu met een 2e hands bak? Geef mij maar nieuw, dan weet je teminste wat er met je versterker gebeurd is.

En die Powerbal is een ballen bak, veel te rommelig aan de onderkant. en als je aan die knoppen draait gebeurt er geen ruk, hij blijft hetzelfde klinken. En dat moet nieuw bijna 2000 euro opleveren? Nee dank je.

Er heeft ooit een keertje met een veel te grote mond geroepen dat dat ding goed is.

En als je dikke tering herrie maakt zoals ik(metal) hoor je echt het verschil tussen buizen en transistor niet hoor.

Ben lekker blij met m'n mode four. Hij is strak, klinkt strak en hij kickt ass.

:lol:

Negative K3 fan
22 november 2005, 18:53
Maar ook als je kijkt naar de metal/scooped mids doelgroep zijn er tweedehands zat fantastische buizenamps die even duur zijn..

Staat bijvoorbeeld een powerball te koop op marktplaats voor E 1100,- daar kan die mode four niet aan tippen.

Wat moet je nu met een 2e hands bak? Geef mij maar nieuw, dan weet je teminste wat er met je versterker gebeurd is.

En die Powerbal is een ballen bak, veel te rommelig aan de onderkant. en als je aan die knoppen draait gebeurt er geen ruk, hij blijft hetzelfde klinken. En dat moet nieuw bijna 2000 euro opleveren? Nee dank je.

Er heeft ooit een keertje met een veel te grote mond geroepen dat dat ding goed is.

En als je dikke tering herrie maakt zoals ik(metal) hoor je echt het verschil tussen buizen en transistor niet hoor.

Ben lekker blij met m'n mode four. Hij is strak, klinkt strak en hij kickt ass.

:lol:

A3
22 november 2005, 19:22
[quote=spanky_franky]

En als je dikke tering herrie maakt zoals ik(metal) hoor je echt het verschil tussen buizen en transistor niet hoor.



Kom die mode four dan maar eens naast mijn engl ritchie blackmore zetten, als je het verschil dan niet hoort, is er echt wel iets serieus mis met je oren.

casper innosence
22 november 2005, 19:54
En die Powerbal is een ballen bak, veel te rommelig aan de onderkant. en als je aan die knoppen draait gebeurt er geen ruk, hij blijft hetzelfde klinken. En dat moet nieuw bijna 2000 euro opleveren? Nee dank je.

Er heeft ooit een keertje met een veel te grote mond geroepen dat dat ding goed is.

En als je dikke tering herrie maakt zoals ik(metal) hoor je echt het verschil tussen buizen en transistor niet hoor.

Ben lekker blij met m'n mode four. Hij is strak, klinkt strak en hij kickt ass.

de tering....:S de looks van de powerball tja moet je van houden. maar dat er weinig gebeurt als je aan een knop draait komt waarschijnlijk omdat ie zo'n precieze toonregeling heeft... een marshall moet gewoon alles op 10 hebben

en als je het verschil tussen een transistor en buizen niet hoort speel je waarschijnlijk met te veel gain.... ik weet ook zeker dat elke buizenbak langer strak blijft dan die MF als ie lang aan staat....Waarom spelen anders alle metal bands op die veel te dure versterkers. En als jij 2000 euris voor een Powerball neer legt ben je ook n halve zool.. die dingen haal je in dld voor 1500 nieuw meen ik...

BlackSun
22 november 2005, 22:08
.... ik weet ook zeker dat elke buizenbak langer strak blijft dan die MF als ie lang aan staat...

Ben het met veel van je punten eens , maar dit slaat werkelijk nergens op
:D

Een buis zal eerder beinvloed worden van lang aanstaan dan een transistor..

Fumi SG
22 november 2005, 22:21
Ik zat ook al raar te kijken :???:

casper innosence
22 november 2005, 22:31
ging meer om de verhalen die ik gehoord heb over de modefour.. .:)

van die transistors weet ik ook wel... :cool:

Cris
23 november 2005, 13:18
ging meer om de verhalen die ik gehoord heb over de modefour.. .:)

van die transistors weet ik ook wel... :cool:

Verhalen die je hebt gehoord. :lol: Beetje lame.

Maar buizen zijn vet, dat is waar. Solo's klinken echt super. ik zou ooit voor erbij ook nog wel is een buizenbak willen hebben. Maar dat is gewoon voor andere dingen die ik speel.

Maar ik vind deze versterker gewoon echt het beste bij me passen, vooral met de muziek die ik speel (Death metal). Ik krijg meer dan genoeg ranzigheid die ik wil uit die versterker.

Over smaak valt niet te twisten dude.

Geronimo
23 november 2005, 14:28
Flikker toch op met die stinkengls jullie! Staat er een rijtje Engl Mesa Peavey dan hoort Engl achterin denk dacht 't wel!

Ik heb een tijdje terug een brute deathmetalband gezien ala Nile, met van die Pleurisballs, nou ik heb niks gehoord. Een grote brij. En dan komt er nog van dat idiote licht achter die tralies vandaan ook! Weg ermee! Het wordt tijd voor het grote anti engl topic geloof ik.

Als die gast blij is met z'n Modus Vier praat 'm dan geen stinkengl aan, onder geen beding!

Ik heb al vaker gezegd dat ik respect toon voor Valvestate-achtigen, uit eigen ervaring weet ik dat het goeie shit is, zeker voor detmetal.
Die mode four ziet er ook strak uit mooi design, stukken beter dan die brandende schipholgevangenis achtige duitse stinkdingen!

Swan
23 november 2005, 14:50
En als je dikke tering herrie maakt zoals ik(metal) hoor je echt het verschil tussen buizen en transistor niet hoor.


onzin! ik maak waarsch nog meer herrie met mn band; in de oefenruimte speelt de andere gitarist over n Mesa Boogie en ik over de amps die daar staan (solid state). je hoort juist heel erg duidelijk t verschil, de definitie en druk van de buizenamp tegenover de transistor

Geronimo
23 november 2005, 15:37
En als je dikke tering herrie maakt zoals ik(metal) hoor je echt het verschil tussen buizen en transistor niet hoor.


onzin! ik maak waarsch nog meer herrie met mn band; in de oefenruimte speelt de andere gitarist over n Mesa Boogie en ik over de amps die daar staan (solid state). je hoort juist heel erg duidelijk t verschil, de definitie en druk van de buizenamp tegenover de transistor

Ja dus? Wat zegt dat over transistors? Weinig. Waar het wel wat over zegt is het ontwerp van de betreffende versterker. Hughes & Knetter Attax bivoorbeeld is idd dikke kak...

Maar feit is wel dat torren en lampen allebei exact hetzelfde doen namelijk het versterken van signaaltjes, meer niet. Meer "druk" en "definitie" zijn subjectieve kreten die niet toe te schrijven zijn aan het gebruik van buizen. Met transistoren zijn ook versterkers te ontwerpen die blazen, alleen is dat technisch wel een stuk ingewikkelder dan met buizen. Misschien verklaard dat gelijk de hoge prijs van die Mode Four :wink:
Het is misschien gewoon een goed ontworpen transistorbak in tegenstelling tot de meeste transistorrotzooi.

Johannes
23 november 2005, 15:50
Buizen zijn slecht!
NIET! Transistor is slecht!
NIET! Buizen zijn slecht!
NIET! Transistor is slecht!
NIET! Buizen zijn slecht!
NIET! Transistor is slecht!
NIET! Buizen zijn slecht!
NIET! Transistor is slecht!
NIET! Buizen zijn slecht!
NIET! Transistor is slecht!
NIET! Buizen zijn slecht!
NIET! Transistor is slecht!
NIET! Buizen zijn slecht!
NIET! Transistor is slecht!
NIET! Buizen zijn slecht!
NIET! Transistor is slecht!
NIET! Buizen zijn slecht!
NIET! Transistor is slecht!
NIET! Buizen zijn slecht!
NIET! Transistor is slecht!
NIET! Buizen zijn slecht!
NIET! Transistor is slecht!
NIET! Buizen zijn slecht!
NIET! Transistor is slecht!
NIET! Buizen zijn slecht!
NIET! Transistor is slecht!
NIET! Buizen zijn slecht!
NIET! Transistor is slecht!
NIET! Buizen zijn slecht!
NIET! Transistor is slecht!
NIET! Buizen zijn slecht!
NIET! Transistor is slecht!
NIET! Buizen zijn slecht!
NIET! Transistor is slecht!
NIET! Buizen zijn slecht!
NIET! Transistor is slecht!
NIET! Buizen zijn slecht!
NIET! Transistor is slecht!
NIET! Buizen zijn slecht!
NIET! Transistor is slecht!
NIET! Buizen zijn slecht!

:(

BlackSun
23 november 2005, 19:12
Vaak baseren mensen hun mening over transistoramps op een goedkope oefenamp.

Oefenamps worden vaak gemaakt met behulp van transistoren, want dat is goedkoper(=meer kopers).

Ga je een transistorbak ontwerpen die ook wat mag kosten (vergelijkbare prijs van buizenbak), ontwerp je hem met kennis van zaken etc etc, zal je ook een goed klinkende versterker krijgen(Randall iemand?).

Transistor versus buizen is vaak een appels met peren vergelijking(prijsklasse/soort amp).....

Ik zeg nu niet dat erg geen verschil zit tussen buizen en transistor, maar het ´dit is goed, dat is slecht´, laat i kin het midden, want i kheb geneog buzienbakken gehorod die KUT klonken, en genoek transistorbakken die superbruut klonken, en dit ook weer andersom.

vester86
24 november 2005, 12:20
Ga je een transistorbak ontwerpen die ook wat mag kosten (vergelijkbare prijs van buizenbak), ontwerp je hem met kennis van zaken etc etc, zal je ook een goed klinkende versterker krijgen(Randall iemand?).


randalls BLAZEN, en klinken echt prima

Baker
24 november 2005, 14:39
[quote=spanky_franky]

En als je dikke tering herrie maakt zoals ik(metal) hoor je echt het verschil tussen buizen en transistor niet hoor.



Kom die mode four dan maar eens naast mijn engl ritchie blackmore zetten, als je het verschil dan niet hoort, is er echt wel iets serieus mis met je oren.

Nou, die mode four ken ik niet zo,
maar die ritchie blackmore ENGL heb ik eens uitgebreid getest,
en ik vond het maar niks. Niet erg veelzijdig, en al helemaal geen vette lead. Hoewel de RB ongetwijfeld een prima versterker is als rock amp, kan ik me situaties voostellen (nu metal achtige toestanden) waarbij je meer aan een mode four hebt dan aan aan ENGL.

En idd ja, die achterlijk domme neplichtjes van die ENGLS zijn echt te stompzinnig voor woorden.

Sonno
24 november 2005, 15:09
En idd ja, die achterlijk domme neplichtjes van die ENGLS zijn echt te stompzinnig voor woorden.

+99999

spanky_franky
24 november 2005, 18:38
[quote=spanky_franky]

En als je dikke tering herrie maakt zoals ik(metal) hoor je echt het verschil tussen buizen en transistor niet hoor.



Kom die mode four dan maar eens naast mijn engl ritchie blackmore zetten, als je het verschil dan niet hoort, is er echt wel iets serieus mis met je oren.Er gaat hier iets fout met quoten.. dat schreef Chris dus.. dat je het ff weet :wink: .

pint
24 november 2005, 18:57
wat een gezeur hier
over smaak valt nu eenmaal niet te twisten


veel suc6 en speel plezier met je m4