PDA

View Full Version : Wat zouden jullie doen?



Moonchild
22 september 2002, 17:04
Voor 750-850 Euro een nieuwe, of een tweedehands buizenversterker kopen?

poeyerke
22 september 2002, 17:23
je hebt voor dat geld niet zo heel veel keus in nieuwe buizenversterkers. Ik zou zeker voor een 2e hands gaan kijken, moet best lukken.

sash
22 september 2002, 17:24
Gewoon 2de hands proberen, maar kijk wel uit, want sommigen kunnen technisch erg slecht zijn.

Swan
22 september 2002, 17:40
n Engl kopen :smile:

Anders Destium
22 september 2002, 17:44
even doorsparen voor een Koch Multitone, ben ik ook mee bezig :smile:

Moonchild
22 september 2002, 17:57
Ik ga eerst maar eens een heleboel versterkers uitproberen bij feedback ofzo.
Hebben ze in Rotterdam ook nog keuze uit wat oudere versterkers, zoals twin reverbs e.d?

Moonchild
25 september 2002, 19:22
iemand?

Oviv
25 september 2002, 19:41
Ik zou zeker het een en ander uitproberen. Bij Feedback kan je een hoop proberen zowel nieuw als gebruikt. Als je dan toch in R'dam bent kan je ook even langs Peter Verspuij gaan in Lombardijen. Die heeft vaak ook gebruikte versterkers staan. Uiteraard ook nieuwe versterkers en ze nemen daar de tijd voor je. Kan je van Feedback niet altijd zeggen.

P
25 september 2002, 20:56
Fender Hotrod DEluxe nieuw zijn wel OK.
Ongeveer 800 euro vlgens mij

sash
25 september 2002, 22:08
Op 2002-09-22 17:57, schreef Moonchild:
Ik ga eerst maar eens een heleboel versterkers uitproberen bij feedback ofzo.
Hebben ze in Rotterdam ook nog keuze uit wat oudere versterkers, zoals twin reverbs e.d?


Twins moet je niet nieuw kopen (eigenlijk moet je geen enkele fender amp nieuw kopen)! Ga eens naar http://www.stratmarket.net Zie de prijzen van de oudere en veel betere Twins en vergelijk die eens met een nieuwe.
Ik had mijn Twin voor 900 Euro.
Al die reissue's en nieuwe buizenamps van Fender; niet naar kijken (behalve de bassman). Ga voor het originele, betere en goedkopere spul.

Als je met zo'n nieuwe amp de winkel uit loopt issie al de helft minder waard. Een oude amp kan alleen nog maar meer waard worden.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: sash op 2002-09-25 22:11 ]</font>

Dude
27 september 2002, 18:19
tja, het is maar wat je wil he, ik heb mezelf sinds gisteren ook een marshall uit 83 kadoo gedaan, oud spul heeft gewoon iets, ruikt lekker, speelt lekker.. het is maar wat je wil, en oinderdaad voor een eurootje of 800 hebbie die buizen serie van fender wel, hot rod ofzo, prima dingen naar mijn mening, Erg mooi zelfs, speel ze eens,

en om op sash te reageren, de echte kenners zullen het verschill mischien horen tussen een nieuwe en een oude twin, maar als jij daar op dat podium staat en er staan 500 man (of 20 whatever) mee te springen op jouw muziek zou hetme geen reet uitmaken of mijn twin uit 02 of 72 is hoor...

philbee
30 september 2002, 09:26
hee iamyou??? wat zeg je me nou, dat het niets uitmaakt?? Waar gaan de meeste topics over? Over sound, gitaren, amps, pedaaltjes. Het publiek zal het misschien niet altijd horen, maar het gaat er in 1e instantie toch om hoe lekker je zelf speelt. Lekkere sound lekker spelen. Dat hoor ik van alle gitaristen. Als je een klote geluid hebt sta je ook maar wat te hakken.

Lacrymosa
30 september 2002, 21:55
Op 2002-09-22 17:44, schreef Anders Destium:
even doorsparen voor een Koch Multitone, ben ik ook mee bezig &lt;IMG SRC="/phpBB/images/smiles/icon_smile.gif">


Multitone Rules!!!!!
Zeker et sparen waard.
I've been there

CheerS!!