PDA

View Full Version : Klopt deze tab wel?



Herman
30 oktober 2005, 14:36
http://mxtabs.net/tab_versions.php?path=Guitar,m,838,Muse,Butterflie s+And+Hurricanes,167646
Dit is Butterflies and Hurricanes van Muse maar de accoorden die er boven staan...kloppen die wel?? *qua naam bijv.* en zoniet...kan iemand mij vertellen hoe ze wel heten?? bijvoorbaad dank...

PS...sorry van de link maar gewoon het tab gedeelte kopieren wou niet echt werken...

Roy K.
30 oktober 2005, 17:11
Ik ken het nummer niet, maar


Hey guys! this is my first tab...it sounds correct for me so lets hope you like it too!

Dan weet je in feite wel genoeg. Het zou wel eens niet kunnen kloppen.

Heb je trouwens ook gelezen dat je bij het introgedeelte je lage e-snaar omlaag moet stemmen naar D?

Bl44t44p
30 oktober 2005, 20:50
Van die tab klopt vrij weinig. Er is nog steeds niet echt een goede tab gemaakt van dat nummer, mede omdat de officiele tab voor piano is (live wordt het op gitaar gespeeld), mede omdat het op veel manieren te spelen is enzovoort. Toch heb ik het nummer vrij goed kunnen leren (als ik het meespeel klinkt het allemaal goed) middels een prima Powertab, hier te vinden: http://www.powertabs.net/pta.php?page=song,14269

Succes ermee :)



[edit] Trouwens, kijk vooral niet meer naar die tab die jij gaf, want ik merk nu dat er echt geen ruk van klopt. Het begint al met de intro, dat is tapping op de bas op de 4e en 2e snaar :roll:

Herman
31 oktober 2005, 22:33
thnx...khad al zon vermoeden...en iets verkeerd aanleren is helemaal minder...en ik weet dat t op de piano is...maar zaggum staan en tis erg mooi nr...dus ik denk...laat ik eens proberen...en btw...ik heb gezien dat het intro in drop D stond ja :wink: maar ging me daar neit zo zeer om...thnx voor de nieuwe tab...

Herman
31 oktober 2005, 22:34
thnx...khad al zon vermoeden...en iets verkeerd aanleren is helemaal minder...en ik weet dat t op de piano is...maar zaggum staan en tis erg mooi nr...dus ik denk...laat ik eens proberen...en btw...ik heb gezien dat het intro in drop D stond ja :wink: maar ging me daar neit zo zeer om...thnx voor de nieuwe tab...

Herman
31 oktober 2005, 22:35
thnx...khad al zon vermoeden...en iets verkeerd aanleren is helemaal minder...en ik weet dat t op de piano is...maar zaggum staan en tis erg mooi nr...dus ik denk...laat ik eens proberen...en btw...ik heb gezien dat het intro in drop D stond ja :wink: maar ging me daar neit zo zeer om...thnx voor de nieuwe tab...

Herman
31 oktober 2005, 22:36
thnx...khad al zon vermoeden...en iets verkeerd aanleren is helemaal minder...en ik weet dat t op de piano is...maar zaggum staan en tis erg mooi nr...dus ik denk...laat ik eens proberen...en btw...ik heb gezien dat het intro in drop D stond ja :wink: maar ging me daar neit zo zeer om...thnx voor de nieuwe tab...

Herman
1 november 2005, 16:21
Sorry voor de dubbelposts...maar nog n vraagje over die nieuwe tab...hoe kan ki daar ni godsnaam bijkomen...
bijvoorbaad dank...

Bl44t44p
1 november 2005, 20:50
Heb je het programma Powertab voor nodig, is hier gratis te downloaden: http://www.power-tab.net/