PDA

View Full Version : decals



Dweezman
30 oktober 2005, 11:26
Je ziet soms gitaren met van die jaren 50 pin-ups stickers erop. Zoiets lijkt me nog wel eens wat voor op m'n vintage white Strat, in het kader van 'pimp -my-axe'.

Weet iemand waar deze te bestellen/uit te zoeken zijn?

Random_hero
30 oktober 2005, 12:01
fred dons heeft geloof ik een gitaar gebouwd met deze decals, pm m eens zou ik zeggen :)

Damage Inc.
30 oktober 2005, 12:24
Ik vraag me ook iets af over stickers dan, misschien was er met decals iets anders bedoeld...
Maar is het verstandig om gewoon stickers op je gitaar te plakken als je ze er later ook nog wil afhalen?
Ivm dat de toplaag eraf "gebeten" wordt misschien of dat je die er mee zou aftrekken als je de sticker eraf haalt?

GreetingZ
- Damage Inc.

savecracker85
30 oktober 2005, 13:47
Het zijn niet echt stickers, het is van dat spul dat je eerst nat moet maken om vervolgens op je gitaar te plakken....op ebay staan er genoeg en op marktplaats staan ze ook wel eens..
Ze zijn ook makkelijk zelf te maken door zo'n velletje te kopen waar je normaal (nep)tattoo's mee maakt.. Zoekt een paar plaatjes op via internet vervolgens print je het uit op dat tattoo-vel, en plakken maar :P

Damage Inc.
30 oktober 2005, 14:01
Het zijn niet echt stickers, het is van dat spul dat je eerst nat moet maken om vervolgens op je gitaar te plakken....op ebay staan er genoeg en op marktplaats staan ze ook wel eens..
Ze zijn ook makkelijk zelf te maken door zo'n velletje te kopen waar je normaal (nep)tattoo's mee maakt.. Zoekt een paar plaatjes op via internet vervolgens print je het uit op dat tattoo-vel, en plakken maar :P

Oooo, van die dingen die je vroeger als kind op 't raam plekte?

- Damage Inc.

sickpunk
30 oktober 2005, 14:04
independent outlet in a'dam heeft ze ook liggen(de stickers)

Ganjaman
30 oktober 2005, 14:15
Het zijn niet echt stickers, het is van dat spul dat je eerst nat moet maken om vervolgens op je gitaar te plakken....op ebay staan er genoeg en op marktplaats staan ze ook wel eens..
Ze zijn ook makkelijk zelf te maken door zo'n velletje te kopen waar je normaal (nep)tattoo's mee maakt.. Zoekt een paar plaatjes op via internet vervolgens print je het uit op dat tattoo-vel, en plakken maar :P

Oooo, van die dingen die je vroeger als kind op 't raam plekte?

- Damage Inc.
nee
meer zo'n plaktattoo idee...

Damage Inc.
30 oktober 2005, 14:21
Het zijn niet echt stickers, het is van dat spul dat je eerst nat moet maken om vervolgens op je gitaar te plakken....op ebay staan er genoeg en op marktplaats staan ze ook wel eens..
Ze zijn ook makkelijk zelf te maken door zo'n velletje te kopen waar je normaal (nep)tattoo's mee maakt.. Zoekt een paar plaatjes op via internet vervolgens print je het uit op dat tattoo-vel, en plakken maar :P

Oooo, van die dingen die je vroeger als kind op 't raam plekte?

- Damage Inc.
nee
meer zo'n plaktattoo idee...

Okee, ik heb ook een geinige plaktattoo, mag je die er op doen :razz: ?
Ivm nat maken van de gitaar enzo, met warm water :roll: .

- Damage Inc.

bat
30 oktober 2005, 17:35
Als je een sticker wilt die je er na enige tijd nog zonder problemen af wilt kunnen halen, ga dan naar een reclamebedrijf in de buurt dat ook auto's bestickert. Vraag of ze ook full-colourprints op stickerFOLIE kunnen drukken, de meeste kunnen dat wel. Lever het bestandje aan dat je geprint wilt hebben (kost niet al te veel) en plak dat op je gitaar.

Folie kun je na enkele jaren zonder al te veel problemen weer van je gitaar trekken, eventueel met behulp van een föhn/verfstripper (niet te lang blazen natuurlijk!!!). Een ordinaire sticker niet.

schizo910
30 oktober 2005, 17:43
check deze site eens...

http://www.posterpop.com/merchandise/stickers/stixmain.html

Walternativo
31 oktober 2005, 13:10
BAH wat lelijk is dat allemaal zeg.
Ik zou zelf mn gitaar (heb trouwens precies diezelfde gitaar! Ik ga eerst n andere gitaar kopen en dan wel zien wat ik doe met de versterking ervan.)

Walternativo
31 oktober 2005, 13:14
BAH wat lelijk is dat allemaal zeg.
Ik zou zelf mn gitaar (heb trouwens precies diezelfde gitaar! Ik ga eerst n andere gitaar kopen en dan wel zien wat ik doe met de versterking ervan.)