PDA

View Full Version : Cream DVD



musicmaniac
30 oktober 2005, 08:46
Op deze DVD heb ik een half jaar met spanning gewacht, sinds gisteren heb ik 'm .. en wat mooi, dat hooggespannen verwachtingen soms wel degelijk uitkomen !! Hij is dus geweldig. Ben sinds m'n jeugd al fan van Cream en heb altijd gehoopt op een reunie.

Deze mannen zijn al behoorlijk op leeftijd, maar de onderlinge chemie bestaat nog steeds. Natuurlijk is er wel IETS veranderd, wat ik bijvoorbeeld wel miste was een bepaalde vorm van 'gekte', ík weet niet hoe ik het anders moet omschrijven .. soms sloeg het gewoon toe , bij live-opnames vroeger. Jack Bruce z'n stem is nog hetzelfde, alleen kan 'ie niet meer zo heel hoog zingen. Het is een verademing om Ginger Baker nu eens in hoogwaardig hifi te mogen beleven . En Clapton .. zal altijd 1 van de beste gitaristen ooit zijn, vooral als íe in vorm is. En dat is hij op deze DVD. Soms speelt íe iets heel simpels, iets van een paar noten of zo, maar met zo'n intentie dat ik de tranen in m'mn ogen krijg.

U begrijpt, ik kan 'm aanraden. Iedereen die ook maar een beetje van (gitaar)rock houd dient 'm onverwijld aan te schaffen. Heb gezocht hier of er al eerder over is geschreven, niets gevonden. Mocht er toch al een topic over zijn dan mijn excuses.

nopster
1 november 2005, 10:52
Bedankt voor de uitvoerige uitleg.
Ik heb hem toegevoegd op mijn verlanglijstje. :wink:

Eliytres
5 november 2005, 12:32
Mijn vader heeft hem gekocht. Leuke dvd :)

Iron Maiden
6 november 2005, 22:41
IK WIL HEM OOK
ik ben namelijk de grootste cream fan van het noordelijk halfrond :cool:

Richwoodje
6 november 2005, 22:42
IK WIL HEM OOK
ik ben namelijk de grootste cream fan van het noordelijk halfrond :cool:

dan had Cream wel in je nickname gezeten :razz: