PDA

View Full Version : Marshall met eminence?



Annuh
29 oktober 2005, 23:34
Ik heb dus een marshall 8240 gekocht, wat tot nu toe een beest is vind ik voor het budget. maar er zitten eminence em12 speakers in en ik vroeg me af of dit nou goede speakers zijn of dat celestions beter zijn,
ik hoor het graag!
xxx :-D

DarknessAwaits
30 oktober 2005, 00:11
Lijkt me een kwestie van persoonlijke smaak, net zoals vragen of gibson of fender beter is...




(fender natuurlijk, dat weet iedereen)

Roque
30 oktober 2005, 00:15
In mijn 8240 zitten celestion's G12T.
Voor een oefenversterker (waarvoor ik hem gebruik.)op kamer volume :razz: klinkt hij erg vet.

Annuh
30 oktober 2005, 12:16
ja persoonlijke smaak is het natuurlijk maar staat emince bekend om slechte speakers of zijn het goede speakers.
dus is emince bijv. de gibson in speakers en celestion een fender of is emince een epiphone en celestion een fender (als je begrijpt wat ik bedoel :razz: )

Squier4ever
30 oktober 2005, 20:30
veel boogie's en fender ams worden met eminces geleverd, niets mis mee lijkt me zo, heb je die mesa's wel eens gehoord? :o :o

Joey Handsome
31 oktober 2005, 14:10
mijn '65 twin reverb werd geleverd met eminence speakers en ik was er niet echt over te spreken na het horen van een twin met celestions, heb ze toen maar even veranderd voor celestion G12-80 en dat is het beste wat ik maar kon doen voor deze jongen. Klinkt nu veel breder, warmer en hij gaat een tikkeltje harder.

Lock en Load
31 oktober 2005, 14:14
http://www.hugeracksinc.com/board/viewtopic.php?t=17168

...