PDA

View Full Version : The Sena Guitar Awards *Uitslag Finale Bekend*



Bloodline
29 oktober 2005, 14:44
Lacrimosa en ik deden mee met de sena guitar awards. gisteren waren de vorrondes ! en we moesten allebei op dezelfde locatie de voorrondes doe. het was erg leuk om ismar ( lacrimosa ) te ontmoeten.


ik weet het kan tijdje duren vordat je een videotje hebt gedownload maar het is zker de moeite waard !!

hier zijn de filmpjes !!

hierspeel ik mijn nummer creative:
http://s52.yousendit.com/d.aspx?id=1FSUTNPDA87PF2NFCISH28EKCF


en hierr motordrive:
http://s56.yousendit.com/d.aspx?id=0TP9JCJLGVBC826GSJ3283ZOF9


na de uitslagen vroegen ze de winnaars nog een nummer mochten doen . ik speelde toen no boundaries van michael angelo:

http://s65.yousendit.com/d.aspx?id=1U1A7IVTSZAOG08MU3QAGDNBZ1



ISMAR! ( lacrimosa ) :

ismar speelde tender surrender (Steve Vai ):

part1:
http://s56.yousendit.com/d.aspx?id=0DLBAW4Q2RQNG1M7AHF9FUWUIM


Part2:

http://s56.yousendit.com/d.aspx?id=2LFUB2KAH74TE14X3KT8NA96HI


en daarna Flight of the bumble bee !! :

http://s56.yousendit.com/d.aspx?id=2UX8TT96XG4NI3UXNBAETTXG9F



de uitslagen waren:

leeftijd 0 t/m 12: Lisanne "8ternaam vergeten*

leeftijd 13 t/m 16: Jelle ofzow. een dude met zijn hele band. gaaf.

leeftijd 17 t/m 21: Mendel bij de Leij (bloodline)

veel plezier met de videos !!!

Roy K.
29 oktober 2005, 14:50
Gefeliciteerd dude!! 8)


File Transfer: Invalid Link

Unfortunately, the link is not available.

:-(

Bloodline
29 oktober 2005, 14:55
Gefeliciteerd dude!! 8)


File Transfer: Invalid Link

Unfortunately, the link is not available.

:-(


ze werken nu wel :)!

deedee
29 oktober 2005, 15:29
WHAT THE FUCKING HELL!!!!!!

Wat een kutmuziek, maar jij kan gitaarspelen :o

Respect! :-D

Bloodline
29 oktober 2005, 15:40
WHAT THE FUCKING HELL!!!!!!

Wat een kutmuziek, maar jij kan gitaarspelen :o

Respect! :-D


:D :D thx

Scali
29 oktober 2005, 15:45
Nja... ik had het al eerder gezegd, dacht ik... maar zolang je snel speelt is het heel goed... als je langzamer gaat spelen wordt het echt minder. Die bends en dat vibrato mogen nog veel mooier en expressiever. Laat die snelheid even voor wat het is, en werk daaraan, ik denk dat ze dat ook bij de Sena awards meer kunnen waarderen (vond ik bij Ismar ook beter, misschien dat hij minder goed scoorde omdat hij geen eigen nummers speelde, en hier en daar een uitglijder had).
Succes ermee!

deedee
29 oktober 2005, 15:45
vat het juist op als een groter compliment, als ik het goede muziek zou vinden zou ik er eerder respect voor hebben. Maar nu heb ik puur respect omdat jij zo ongelofelijk goed speelt :wink:

JvD.
29 oktober 2005, 16:31
heb je die motrodrive asl mp3? ik ben helemaal weg van die riff

Bloodline
29 oktober 2005, 17:16
heb je die motrodrive asl mp3? ik ben helemaal weg van die riff

ik heb wel lleen de backing track. ik ik neem binnenkort de lead op

JvD.
29 oktober 2005, 18:06
heb je die motrodrive asl mp3? ik ben helemaal weg van die riff

ik heb wel lleen de backing track. ik ik neem binnenkort de lead op

vet vet, die riff blijft mindblowing =D

ik ben nietzo van de shred, maar echt puur een riffjes mens

Thijs G
29 oktober 2005, 18:07
Die links doen het er bij mij wel erg lang over met laden :???:

Maare, ik zie je in de volgende ronde dan :-D ( k ben al door. staat ook op hoofdpagina van sena site ) en weet jij toevallige wanneer de volgende ronde is ? Bij ons zijde ze de 3e week van November maar ze deden er een beetje vaag over :???:

Negative K3 fan
29 oktober 2005, 18:15
wow, niet om het een of ander, maar no boundaries is niet alleen erg smakeloos, maar jouw uitvoering is ook nog eens ONTZETTEND slordig!

ik denk dat je een ander nummer had moeten spelen.

Bloodline
29 oktober 2005, 18:23
Die links doen het er bij mij wel erg lang over met laden :???:

Maare, ik zie je in de volgende ronde dan :-D ( k ben al door. staat ook op hoofdpagina van sena site ) en weet jij toevallige wanneer de volgende ronde is ? Bij ons zijde ze de 3e week van November maar ze deden er een beetje vaag over :???:

ow vet man !!
k zie je daar zkers

Bloodline
29 oktober 2005, 18:24
wow, niet om het een of ander, maar no boundaries is niet alleen erg smakeloos, maar jouw uitvoering is ook nog eens ONTZETTEND slordig!

ik denk dat je een ander nummer had moeten spelen.

naja, ik speelde no boundaries na de uitslag dus zoveel boeide het niet.
en ik vindt no boundaries best wel gaaf hoor, lekker melodieus. toch ?
het is geek dikke fusion weet me kont owk wel :D

Negative K3 fan
29 oktober 2005, 18:24
Wel vet dat je hebt gewonnen overigens, ik kan de andere filmpjes niet bekijken/downloaden.

X-Rated
29 oktober 2005, 18:39
Downleuding :P KWIJL

ieme
29 oktober 2005, 19:01
dat soort shred achtige shit kan mij echt niet boeien dus... die steve vai stukken echt wel knap maar vind er geen zak aan, word er helemaal kriegel van!

Bloodline
29 oktober 2005, 19:11
dat soort shred achtige shit kan mij echt niet boeien dus... die steve vai stukken echt wel knap maar vind er geen zak aan, word er helemaal kriegel van!

hahha kan toch :-D , waar houd jj zelf dan van ?

ieme
29 oktober 2005, 20:23
dat soort shred achtige shit kan mij echt niet boeien dus... die steve vai stukken echt wel knap maar vind er geen zak aan, word er helemaal kriegel van!

hahha kan toch :-D , waar houd jj zelf dan van ?

blues rock achtige dingen, SRV, Clapton, Slash, Aerosmith...

Kan me ook voorstellen dat mensen Blues droevig gejengel vinden...

Ken ook mensen die zenuwachtig van Jazz worden... terwijl ik er best naar kan luisteren

ae
30 oktober 2005, 10:18
Kwijl, motordrive is echt de shit! Goed gedaan!

Waarom speelde lacrimosa eigenlijk geen eigen nummers? Ik had paralize echt wel live willen zien :razz:

Maiden Michiel
30 oktober 2005, 10:52
Vet gespeeld Ismar!
Jammer dat het geluid best kut is, Die leadz bij TS klinken wel heel erg scherp/hoog. Komt misschien door de opnames?
Ik had graag dat ene rustige nummer van je gehoord man!!

Bloodline, congratz man, je shit klinkt leip. Succes verder.

Bloodline
30 oktober 2005, 11:07
jaah joh het geluid was super !! maar de vidz zijn opgenomen met zown digicam en die mic's zuigen dus tjah.

ismar ownde daar echt :D !!

FrankS
30 oktober 2005, 14:04
Yo! Cool!! :-D Ben druk aan't downen hehe 8-)

Was ook een erg leuke avond, en moeilijke beslissingen haha :) Maar Bloodline en Ismar : Te gek gespeeld!!

Roy K.
30 oktober 2005, 21:14
Wacht ff... Zat jíj in de jury?

Basseytje
30 oktober 2005, 21:48
`wow bloodline super egt heel relax
respect voor jouw :zz:

Negative K3 fan
30 oktober 2005, 22:25
naja, ik speelde no boundaries na de uitslag dus zoveel boeide het niet.
en ik vindt no boundaries best wel gaaf hoor, lekker melodieus. toch ?

nee idd maakt het dan niet echt veel meer uit, maar no boundaries is gaaf noch melodieus.

Bloodline
30 oktober 2005, 23:57
naja, ik speelde no boundaries na de uitslag dus zoveel boeide het niet.
en ik vindt no boundaries best wel gaaf hoor, lekker melodieus. toch ?

nee idd maakt het dan niet echt veel meer uit, maar no boundaries is gaaf noch melodieus.



wow, niet om het een of ander,

ik denk dat je een ander nummer had moeten spelen.

ok ik volg je niet meer, eerst zeg je dat je het een stom nummer vondt, en dan zeg je dat het een gaaf nummer noch melodieus is :D ik volg je niet meer "D

Roy K.
31 oktober 2005, 00:01
Dat woordje "noch" zorgt er voor dat hij beide niet vindt. Hij vindt het dus niet gaaf, en ook niet melodieus. Daar moet ik hem gedeeltelijk gelijk in geven, en zijn opmerking over slordige passages moet ik hem ook gelijk in geven. Maar verder heb je wel goed gespeeld, en het plezier in je spel straalt van je af, ga zo door!! :cool:

Predator
31 oktober 2005, 10:27
Dude... Kan wel merken wie jouw idool is hahahaa. Je speelt best cool, maar leer die dingen eerst langzaam beheersen want snel klinken ze nog ietwat slordig. Verder echt knap. Adios!

koella
31 oktober 2005, 22:16
IK heb alleen motordrive gehoord. De muziek vind ik saai. Ik heb dit nummer met veel moeite afgeluisterd.

Maar jij beheerst die stijl echt wel.

En wat nou slordig. Het is live en het is ook nog een wedstrijd. Mag er dan zo nou en dan een steekje vallen. :wink:

Negative K3 fan
31 oktober 2005, 22:44
ik had het alleen over no boundaries en die is bijna om te huilen zo slordig, de rest heb ik nog steeds niet kunnen downloaden!!!11 ben erg benieuwd naar lacrimosa...

Wobbert
2 november 2005, 09:56
Haha mooie filmpjes hoor.

Ik was er afgelopen vrijdag ook bij en het was weer gezellig.
Ismar en Mendel hadden duidelijk het meeste fans
(van Accelerate, maar dat doet er niet toe ;))

Erg knap ook, die techniek die jullie hebben bereikt. Vooral Ismar met zijn 2 jaar bezig.

Ga zo door!

Bloodline
2 november 2005, 10:59
Haha mooie filmpjes hoor.

Ik was er afgelopen vrijdag ook bij en het was weer gezellig.
Ismar en Mendel hadden duidelijk het meeste fans
(van Accelerate, maar dat doet er niet toe ;))

Erg knap ook, die techniek die jullie hebben bereikt. Vooral Ismar met zijn 2 jaar bezig.

Ga zo door!

hahaha gaaf man :D ! deed je zelf ook mee of was je er alleen om te kijken ? en als je toch mee deed, wat speelde je toen :D !

Bloodline
2 november 2005, 11:00
ik had het alleen over no boundaries en die is bijna om te huilen zo slordig, de rest heb ik nog steeds niet kunnen downloaden!!!11 ben erg benieuwd naar lacrimosa...

ooow ok :D ! :cool:

Wobbert
2 november 2005, 11:33
Ik kwam alleen even kijken.
's Middags werd ik gebeld door charlotte (presentatie) of ik het leuk vond om te komen kijken (ik speel gitaar bij haar in de band) dus zodoende.

Maaruh, uiteindelijk zou ik aan alle kanten weggespeeld zijn dus op zich heb ik gewoon de veilige weg gekozen ;)
Geen kritiek van mijn kant dus.

Alleen die slome gast met zijn dure witte JEM vond ik ronduit waardeloos; ga dan wat spelen wat je wel kunt.
Voor de rest vond ik het niveau best hoog eigenlijk.
Goed, die jonge meisjes speelden dan wel geen erg ingewikkelde stukken, maar ze zijn ook nog jong.

Overigens, voor wat betreft "mimiek van de avond" is Mendel duidelijk de winnaar. Het had wel wat weg van Tremonti. Geweldig om te zien haha
Je had ook nog wel een mooie sound.

Daar zou Ismar misschien nog iets aan kunnen werken. Het klonk wel erg vlak (de distortion dus) maar buiten dat alleen maar een en al respect om zo te kunnen spelen na 2 jaar...(slaap jij wel eens?)!

Sonno
2 november 2005, 16:38
:o WOW! Tering, jullie kunnen echt waanzinnig spelen! 8-)

En bloodline, je lijkt juist op Macalpine :D !

Bloodline
2 november 2005, 18:37
Ik kwam alleen even kijken.
's Middags werd ik gebeld door charlotte (presentatie) of ik het leuk vond om te komen kijken (ik speel gitaar bij haar in de band) dus zodoende.

Maaruh, uiteindelijk zou ik aan alle kanten weggespeeld zijn dus op zich heb ik gewoon de veilige weg gekozen ;)
Geen kritiek van mijn kant dus.

Alleen die slome gast met zijn dure witte JEM vond ik ronduit waardeloos; ga dan wat spelen wat je wel kunt.
Voor de rest vond ik het niveau best hoog eigenlijk.
Goed, die jonge meisjes speelden dan wel geen erg ingewikkelde stukken, maar ze zijn ook nog jong.

Overigens, voor wat betreft "mimiek van de avond" is Mendel duidelijk de winnaar. Het had wel wat weg van Tremonti. Geweldig om te zien haha
Je had ook nog wel een mooie sound.

Daar zou Ismar misschien nog iets aan kunnen werken. Het klonk wel erg vlak (de distortion dus) maar buiten dat alleen maar een en al respect om zo te kunnen spelen na 2 jaar...(slaap jij wel eens?)!

eerst even een vraag want dat zocht ik al vanaf het begin. heb jij de email van die charlotte :D ( presentatrice ) toen zij ophet podium stond, was iedereen stil :|! . .ik owk

Bloodline
2 november 2005, 18:43
:o WOW! Tering, jullie kunnen echt waanzinnig spelen! 8-)

En bloodline, je lijkt juist op Macalpine :D !


hahhah weetje :D ! dat vindt ik echt 1 va nde vetste complimenten die ik ooit heb gehad ::D !

Bloodline
2 november 2005, 18:52
Ik kwam alleen even kijken.
's Middags werd ik gebeld door charlotte (presentatie) of ik het leuk vond om te komen kijken (ik speel gitaar bij haar in de band) dus zodoende.

Maaruh, uiteindelijk zou ik aan alle kanten weggespeeld zijn dus op zich heb ik gewoon de veilige weg gekozen ;)
Geen kritiek van mijn kant dus.

Alleen die slome gast met zijn dure witte JEM vond ik ronduit waardeloos; ga dan wat spelen wat je wel kunt.
Voor de rest vond ik het niveau best hoog eigenlijk.
Goed, die jonge meisjes speelden dan wel geen erg ingewikkelde stukken, maar ze zijn ook nog jong.

Overigens, voor wat betreft "mimiek van de avond" is Mendel duidelijk de winnaar. Het had wel wat weg van Tremonti. Geweldig om te zien haha
Je had ook nog wel een mooie sound.

Daar zou Ismar misschien nog iets aan kunnen werken. Het klonk wel erg vlak (de distortion dus) maar buiten dat alleen maar een en al respect om zo te kunnen spelen na 2 jaar...(slaap jij wel eens?)!

eerst even een vraag want dat zocht ik al vanaf het begin. heb jij de email van die charlotte :D ( presentatrice ) toen zij ophet podium stond, was iedereen stil :|! . .ik owk
hahah nu even serieus maar die presentatrice was gewoon zow onwijs lekker :|! ik kon me ogen nei geloven, je had zker owk we gezien dat ik haar een xje gaf na de bekendmaking :oops: :oops: . anyway mijn antwoorden:

haha thx !! oefenen !! kom je hel ver !!

en tjh van die dude met die witte steve vai gitaar, ismar en ik d8ten bijde: omg nu zulle nwe gedist worden maar het was dus wel anders. maar ach die jongen is owk nog aan het leren maar het is inderdaad waar dat het wel wat te moeilijk voor hem was. vooral midnight van satriani, het verbasde me dat het hem niet lukte op die gitaar.

hahah grappig dat e zei dat ik wat weg had van tremonti, ik ken hem niet zow goewd, k weet wel dat hij bij alter bridge speelt en vroeger bij * vergeten * en een vriend van angelo is.

en over ismar met zijn 2 jaar sta ik nog steeds echt versteld, die technieken van hem !! :| :|!

Wobbert
2 november 2005, 20:12
Haha het emailadres van Charlotte krijg je niet sorry. Die zul je zelf moeten vragen. Maar ik zal het compliment doorgeven ;)

Ze heeft overigens al tijden een relatie met Thijs, de andere gitarist uit de band waarin ik speel.

Bloodline
2 november 2005, 20:51
Haha het emailadres van Charlotte krijg je niet sorry. Die zul je zelf moeten vragen. Maar ik zal het compliment doorgeven ;)

Ze heeft overigens al tijden een relatie met Thijs, de andere gitarist uit de band waarin ik speel.
haah het was maar een grapje joh :D !! mar jah geef de compliment maar door haha ::D !

Lacrimosa
2 november 2005, 21:56
Ik kwam alleen even kijken.
's Middags werd ik gebeld door charlotte (presentatie) of ik het leuk vond om te komen kijken (ik speel gitaar bij haar in de band) dus zodoende.

Maaruh, uiteindelijk zou ik aan alle kanten weggespeeld zijn dus op zich heb ik gewoon de veilige weg gekozen ;)
Geen kritiek van mijn kant dus.

Alleen die slome gast met zijn dure witte JEM vond ik ronduit waardeloos; ga dan wat spelen wat je wel kunt.
Voor de rest vond ik het niveau best hoog eigenlijk.
Goed, die jonge meisjes speelden dan wel geen erg ingewikkelde stukken, maar ze zijn ook nog jong.

Overigens, voor wat betreft "mimiek van de avond" is Mendel duidelijk de winnaar. Het had wel wat weg van Tremonti. Geweldig om te zien haha
Je had ook nog wel een mooie sound.

Daar zou Ismar misschien nog iets aan kunnen werken. Het klonk wel erg vlak (de distortion dus) maar buiten dat alleen maar een en al respect om zo te kunnen spelen na 2 jaar...(slaap jij wel eens?)!

IK SLAAP hahahah...vet dat je er ook was alleen ik heb echt totaal geen idee wie je bent hehe..volgende keer maar meedoen toch? :razz:

DivisionBell
3 november 2005, 01:30
Vet gespeelt jongens. Misschien hierendaar een paar schoonheidsfoutjes.. maar dat heeft wel iedere artiest die live speelt (op cd klinkt het altijd perfect), en daarom let ik daar express ook niet op.

"goede shit" !

Mvgr, Sherwin

markieray
3 november 2005, 11:33
wow, niet om het een of ander, maar no boundaries is niet alleen erg smakeloos, maar jouw uitvoering is ook nog eens ONTZETTEND slordig!

ik denk dat je een ander nummer had moeten spelen.


wat ben jij toch een ongelofelijk gefrustreerde ZEIKER zeg ... :roll:

Thijs G
3 november 2005, 17:12
hahah nu even serieus maar die presentatrice was gewoon zow onwijs lekker :|! ik kon me ogen nei geloven, je had zker owk we gezien dat ik haar een xje gaf na de bekendmaking . anyway mijn antwoorden:

fotofotofotofotofotofotofotofotofotofotofotofotofo tofotofotofotofotofoto :lol:

Bloodline
3 november 2005, 17:37
hahah nu even serieus maar die presentatrice was gewoon zow onwijs lekker :|! ik kon me ogen nei geloven, je had zker owk we gezien dat ik haar een xje gaf na de bekendmaking . anyway mijn antwoorden:

fotofotofotofotofotofotofotofotofotofotofotofotofo tofotofotofotofotofoto :lol:


hahaha ok ok ff zoeken

Bloodline
3 november 2005, 17:42
nou je kan het niet zoow goewd zien maar op die sena waas ze echt :o :o :o :o naja hier paar fotows gevonden:


http://www.delain.nl/gallery/behind_the_scene/charlottemetgitaar.jpg

(links)
http://www.infernorama.com/gallery/behind_the_scene/charlotte_eline.jpg


http://www.infernorama.com/gallery/behind_the_scene/mark_charlotte.jpg

Thijs G
3 november 2005, 18:43
Meh te oud voor mij :wink: :lol:

Parker gitaar ? :D

Oh btw Sena is de zondag de 13e, ( volgende week zondag dus ) om 10 uur in Hilvesum. Naaistreek, dan hoort iedereen nog in ze bedje te liggen :lol:

Bloodline
3 november 2005, 19:48
Meh te oud voor mij :wink: :lol:

Parker gitaar ? :D

Oh btw Sena is de zondag de 13e, ( volgende week zondag dus ) om 10 uur in Hilvesum. Naaistreek, dan hoort iedereen nog in ze bedje te liggen :lol:

haha jah ik had owk al gehoord dat het de 13de was. maar ey, is het dan om 10 uur in de ochtend, of 10 uur s'avonds :| ! jah wan bij allebei lig ik al in me bedje :D!! haha

Thijs G
3 november 2005, 20:50
S'ochtends. Staat op de sena site.

En kijk niet verbaasd als je daar een paar zombies binnen ziet lopen ( ik en me maat dus :lol: )

Bloodline
3 november 2005, 21:36
S'ochtends. Staat op de sena site.

En kijk niet verbaasd als je daar een paar zombies binnen ziet lopen ( ik en me maat dus :lol: )

hahhah :D !! ik kan niet w8ten, ik zie je daar wel verschijnen en trakteer je wel op een biertje :D ! (ahah nee serieus, dat was een geinje :D ! ) haha geweldig zombies :D ! heir zit er wk 1 hoor in de ochtend.

Luc-O
3 november 2005, 23:29
nou je kan het niet zoow goewd zien maar op die sena waas ze echt :o :o :o :o naja hier paar fotows gevonden:


http://www.delain.nl/gallery/behind_the_scene/charlottemetgitaar.jpg

(links)
http://www.infernorama.com/gallery/behind_the_scene/charlotte_eline.jpg


http://www.infernorama.com/gallery/behind_the_scene/mark_charlotte.jpg

Fuck man echt lekker ja!! niks te veel gezegd!!! :D

Scali
4 november 2005, 00:00
Fuck man echt lekker ja!!

Interessante woordkeus :)

Ik vind die gitaar trouwens heel erg interessant. Exotisch vormgegeven hoorn. En aan de manier waarop ze hem vasthoudt te zien, is ze zelf geen speler, helaas.

Thijs G
4 november 2005, 20:53
S'ochtends. Staat op de sena site.

En kijk niet verbaasd als je daar een paar zombies binnen ziet lopen ( ik en me maat dus :lol: )

hahhah :D !! ik kan niet w8ten, ik zie je daar wel verschijnen en trakteer je wel op een biertje :D ! (ahah nee serieus, dat was een geinje :D ! ) haha geweldig zombies :D ! heir zit er wk 1 hoor in de ochtend.

Bier is ranzig. Likeur ownd :-D :razz:

Bloodline
4 november 2005, 21:22
S'ochtends. Staat op de sena site.

En kijk niet verbaasd als je daar een paar zombies binnen ziet lopen ( ik en me maat dus :lol: )

hahhah :D !! ik kan niet w8ten, ik zie je daar wel verschijnen en trakteer je wel op een biertje :D ! (ahah nee serieus, dat was een geinje :D ! ) haha geweldig zombies :D ! heir zit er wk 1 hoor in de ochtend.

Bier is ranzig. Likeur ownd :-D :razz:


hahaha ik geef je volkomen gelijk !!

Roy K.
4 november 2005, 21:24
S'ochtends. Staat op de sena site.

En kijk niet verbaasd als je daar een paar zombies binnen ziet lopen ( ik en me maat dus :lol: )

hahhah :D !! ik kan niet w8ten, ik zie je daar wel verschijnen en trakteer je wel op een biertje :D ! (ahah nee serieus, dat was een geinje :D ! ) haha geweldig zombies :D ! heir zit er wk 1 hoor in de ochtend.

Bier is ranzig. Likeur ownd :-D :razz:

Voor vrouwen en jongetjes wel ja!! :razz:

Thijs G
4 november 2005, 21:45
S'ochtends. Staat op de sena site.

En kijk niet verbaasd als je daar een paar zombies binnen ziet lopen ( ik en me maat dus :lol: )

hahhah :D !! ik kan niet w8ten, ik zie je daar wel verschijnen en trakteer je wel op een biertje :D ! (ahah nee serieus, dat was een geinje :D ! ) haha geweldig zombies :D ! heir zit er wk 1 hoor in de ochtend.

Bier is ranzig. Likeur ownd :-D :razz:

Voor vrouwen en jongetjes wel ja!! :razz:

lol :razz: :-(

WICKED
4 november 2005, 23:36
jeuh ik ben ook door :satisfie:

Bloodline
5 november 2005, 01:27
jeuh ik ben ook door :satisfie:

hahah tot volgende week zonterdag !!

Thijs G
5 november 2005, 12:54
k heb ook gehoord dat er 19 kantidate zijn. Wordt druk :o :razz:

Bloodline
5 november 2005, 13:07
k heb ook gehoord dat er 19 kantidate zijn. Wordt druk :o :razz:

19 :o :o :o jeezus, JJEEZUUUS

Thijs G
5 november 2005, 13:45
Haha dat wordt vechten voor een plaats in de finale :razz:

WICKED
5 november 2005, 15:53
19? nee man dat kan gewoon niet

Bloodline
5 november 2005, 16:04
19? nee man dat kan gewoon niet

wordt een LANGE DAG !! neem oordopjes mee voor btw, er kunnen gitaristen zijn die niet weten hoe e met feedback moeten omgaan

Thijs G
5 november 2005, 16:50
19? nee man dat kan gewoon niet

Haha. Jawel :lol: ( Niet allemaal in 1 catogorie natuurlijk. Zeg maar 8 uit 12 tm 16 etc. )

En met de oordopjes is idd aan te raden, ik kan niet met de volume knop overweg :lol:

Bloodline
5 november 2005, 17:29
19? nee man dat kan gewoon niet

Haha. Jawel :lol: ( Niet allemaal in 1 catogorie natuurlijk. Zeg maar 8 uit 12 tm 16 etc. )

En met de oordopjes is idd aan te raden, ik kan niet met de volume knop overweg :lol:

:D :D HILARISCH :D

Wobbert
7 november 2005, 10:52
He Mendel.

Gisteren in het oefenhok nog even je complimenten doorgeschoven aan de zangeres en ze was helemaal blij!
Ze vond je enorm schattig, dus bij deze.

Groet
Robbert

ps. ergens lijkt het wel of jullie een beetje seksueel gefrustreerd zijn :D

Bloodline
7 november 2005, 22:12
He Mendel.

Gisteren in het oefenhok nog even je complimenten doorgeschoven aan de zangeres en ze was helemaal blij!
Ze vond je enorm schattig, dus bij deze.

Groet
Robbert

ps. ergens lijkt het wel of jullie een beetje seksueel gefrustreerd zijn :D


OOOOEWWW !! hahah volgens mij is zij owk een schat van een meid ! haha, dankje voor het comp. doorgeven ::D!

Luc-O
8 november 2005, 11:33
Heb nog eens goed gekeken, maar is zij niet de ex van Epica-gitarist Ad Sluijter en dochter van Andries Knevel???

Bloodline
8 november 2005, 14:45
Heb nog eens goed gekeken, maar is zij niet de ex van Epica-gitarist Ad Sluijter en dochter van Andries Knevel???

als dat zow is ben ik heel erg blij

Wobbert
8 november 2005, 17:27
Nee joh, niet de ex van Ad (bij mijn weten in ieder geval). En ook niet de dochter van Andries Knevel hehe.

Ze zingt wel in Delain (spam: http://www.delain.nl --- waarvan jullie volgend jaar allemaal de cd moeten gaan kopen ;).
Project van Martijn Westerholt (ex Within Temptation).

Daar is ook die foto van met die rare gitaar.

Ohja, en ze zingt dus in Rainsphere, de kliek waarin ik o.a. de katten verkracht (althans, zo noemt men dat hier; gitaar spelen)

Bloodline
8 november 2005, 18:04
hahah katten verkrachter :D ! goh ik luister een mp3tje genaamd delaine op de site. is bij dat intro, is dat haar stem ?

Wobbert
8 november 2005, 18:46
Alledrie de concepten die er nu op staan zingt Charlotte.

Het zou wat suf zijn als ze de gastmuzikanten nog niet bekend zouden maken, maar er wel concepten van laten horen ;)
Die grunts zijn trouwens pre-mix grunts, en die zijn later nog door iemand anders gedaan.

Bloodline
8 november 2005, 21:00
aha !! goh wat een mooie stem heeft ze. normaal houd ik totaal niet van deze muziek maar dit doet me ff anders denken :D ! lekker !! ( de gitaren dan enzo )

Wobbert
9 november 2005, 17:23
Namens Thijs; 1e gitarist uit Rainsphere:

Ja! Charlotte is inderdaad zo enorm lekker!
En ik ben echt blij met haar.

En jongens, ze is echt nog veeeel beter dan jullie vermoeden... Dat mogen jullie overigens zelf invullen.

ow.. en ze is niet beschikbaar.. voor op zn minst heeel lang

Bloodline
10 november 2005, 11:56
* barst in tranen uit *

:D

Scali
10 november 2005, 12:58
Niet getreurd, Bloodline, ze maakt zelf wel uit wanneer ze beschikbaar is, en niet Thijs.
En als ze dit leest, zal ze wellicht eerder beschikbaar zijn, want een moderne, geemancipeerde vrouw houdt niet van dat chauvinistische bezitterige gedrag zoals Thijs hier demonstreert ;)

Bloodline
10 november 2005, 14:15
Niet getreurd, Bloodline, ze maakt zelf wel uit wanneer ze beschikbaar is, en niet Thijs.
En als ze dit leest, zal ze wellicht eerder beschikbaar zijn, want een moderne, geemancipeerde vrouw houdt niet van dat chauvinistische bezitterige gedrag zoals Thijs hier demonstreert ;)


volgens mij kijk jij Dr. Phil of niet :D !

Roy K.
10 november 2005, 14:26
:dance:

Wobbert
10 november 2005, 17:13
Haha, Charlotte heeft het topic inmiddels wel degelijk gezien (via Lennert geloof ik) en ook nog via mij... En ze vond Thijs'reactie wel leuk geloof ik.

Dus Mendel, dat gaat niks worden denk ik. Schade!

En Scali, je verstand van vrouwen kan schijnbaar nog wel iets van (fine)tuning gebruiken om het in gitaristen-gebied te houden. :)

Bloodline
10 november 2005, 18:01
Haha, Charlotte heeft het topic inmiddels wel degelijk gezien (via Lennert geloof ik) en ook nog via mij... En ze vond Thijs'reactie wel leuk geloof ik.

Dus Mendel, dat gaat niks worden denk ik. Schade!

En Scali, je verstand van vrouwen kan schijnbaar nog wel iets van (fine)tuning gebruiken om het in gitaristen-gebied te houden. :)

hahhaha nee man ik zei het gewoon maar maar het is een mooie meiden daar blifjt het bij ! en tjah scali :D !

Scali
10 november 2005, 19:50
Hee, ik heb het ook maar van Dr. Phil hoor! :)

Lacrimosa
10 november 2005, 19:57
zomg bestaat dit topic nog steeds....

:-D

Wobbert
10 november 2005, 22:50
Mendel, lekker boeie. Ze vond je schattig!
Mooi toch!

En Scali; Dr. Phil is ook een verbitterde ouwe man dus daar moet je niks van aannemen ;)

Bloodline
10 november 2005, 23:01
Mendel, lekker boeie. Ze vond je schattig!
Mooi toch!

En Scali; Dr. Phil is ook een verbitterde ouwe man dus daar moet je niks van aannemen ;)


ze vondt me skattig ^^ haaw

Wobbert
10 november 2005, 23:19
En om even de score op te maken:
Twee pagina's reacties op jullie deelname, en vier pagina's over Mendel's onbeantwoorde liefde voor Charlotte haha ;)

Bloodline
10 november 2005, 23:20
En om even de score op te maken:
Twee pagina's reacties op jullie deelname, en vier pagina's over Mendel's onbeantwoorde liefde voor Charlotte haha ;)


achjah :oops:

Thijs G
13 november 2005, 20:46
Net zoals de vorige keer weer een lekkere presentator :-D :lol:

Gefeliciteerd hé dudes 8-)

Bloodline
14 november 2005, 21:29
Halve Finale ws erg leuk !! er zijn paar fotows gemaakt en een filmpje van mijn optreden ( de gozer die fimlde was vergeten anderen te filmen i.v.m. chillen, excuses daarvoor :) ! )

hier mijn optreden met motordrive en 7th dimension:

http://s62.yousendit.com/d.aspx?id=2PFUC4EROWHYV2RHO6U19V15QA


foto's komen nog !!

Thijs G
14 november 2005, 21:43
lol @ 7th dimension :-D

Potverdorie :cool: 8-)

Scali
14 november 2005, 22:32
Sorry, even on-topic...
Heb je van Motordrive en 7th Dimension ook 'studio'-opnamen?
Ik kon ze op Soundclick niet vinden.

Bloodline
14 november 2005, 23:07
binnenkort wel. de backings zijn compleet opgenomne. alleen sindszondag is mijn podxt kapot gegaan ( mischien zekering doorgebrandt ? ) anyway als ie gefixed is neem ik de lead op.
als dat legato op ut eind van 7th nog lukt <_<!

Bloodline
15 november 2005, 01:17
ok die link werkt niet eer, badwith exeded ( raakt in paniek )

heeft iemand nog toevallig een host . . .voor 100 mb :P!

Thijs G
15 november 2005, 07:54
Me vader vond trouwnens erg goed hoe je techniek en melodie koppelde in het 2e nummer, hij vond het erg cool klinke.

Bij deze 8-)

Bloodline
15 november 2005, 09:45
Me vader vond trouwnens erg goed hoe je techniek en melodie koppelde in het 2e nummer, hij vond het erg cool klinke.

Bij deze 8-)

maar jij was owk facking cool :|!! :D

Negative K3 fan
15 november 2005, 11:31
binnenkort wel. de backings zijn compleet opgenomne. alleen sindszondag is mijn podxt kapot gegaan ( mischien zekering doorgebrandt ? ) anyway als ie gefixed is neem ik de lead op.
als dat legato op ut eind van 7th nog lukt <_<!

das mooi kut, maar volgens mij zijn de zekeringen van een pod niet echt makkelijk bereikbaar... anders mag je mijne wel lenen :) veel succes iig

Thijs G
15 november 2005, 13:05
Me vader vond trouwnens erg goed hoe je techniek en melodie koppelde in het 2e nummer, hij vond het erg cool klinke.

Bij deze 8-)

maar jij was owk facking cool :|!! :D

Haha dank je :D

Ik vond iedereen eigenlijk wel ownen, maar ik had maar 4 mensen gezien ofzo :-( ( Wick, jij, dude van this dying soul + paradigm shift en die dude op die akoustiese gitaar. )

Bloodline
16 november 2005, 01:02
Me vader vond trouwnens erg goed hoe je techniek en melodie koppelde in het 2e nummer, hij vond het erg cool klinke.

Bij deze 8-)

maar jij was owk facking cool :|!! :D

Haha dank je :D

Ik vond iedereen eigenlijk wel ownen, maar ik had maar 4 mensen gezien ofzo :-( ( Wick, jij, dude van this dying soul + paradigm shift en die dude op die akoustiese gitaar. )

die wick jonge jezus :|! voglens mij is dat de nieuwe becker. dat jochie is 14, en hij sweept al als een pro :|! hij schudt het zow uit ze mou

Thijs G
16 november 2005, 08:35
Ja hijs 14 ja. Hhaa. Ik ook :lol: ( wel een paar maanjes ouder. Binnen week al 15 :lol: 8-) )

Scali
16 november 2005, 09:54
Toen ik 14 was, sweepte ik ook al heel goed. Zowel met een bezem als met stoffer en blik. Een gitaar had ik nog niet :)

WICKED
16 november 2005, 18:18
Me vader vond trouwnens erg goed hoe je techniek en melodie koppelde in het 2e nummer, hij vond het erg cool klinke.

Bij deze 8-)

maar jij was owk facking cool :|!! :D

Haha dank je :D

Ik vond iedereen eigenlijk wel ownen, maar ik had maar 4 mensen gezien ofzo :-( ( Wick, jij, dude van this dying soul + paradigm shift en die dude op die akoustiese gitaar. )

die wick jonge jezus :|! voglens mij is dat de nieuwe becker. dat jochie is 14, en hij sweept al als een pro :|! hij schudt het zow uit ze mou

haha nou nou :oops:

het was erg gaaf, jammer dat thijsg niet door was!! en de concurrentie was echt echt hoog, iedereen kon gewoon super goed spelen! Mendel ownde met zijn eigen gemaakte nummers zo vet!!! Haha jury vroeg zo hoeveel noten mendel kon spelen in min ofzo, mendel zo: ik weet wel per sec, 20,3 (ofzo) noten per sec!.. schoot iedereen in de lach :lol:

c.hultermans
19 november 2005, 13:38
Met de finale bij ik erbij!!

Peter, een maatje van me, staan ook in de finale...


Grtz,

Conrad

Bloodline
19 november 2005, 16:58
Met de finale bij ik erbij!!

Peter, een maatje van me, staan ook in de finale...


Grtz,

Conrad
gaaf !! zien we je daar !

Lacrimosa
19 november 2005, 19:06
Zeer waarschijnlijk kom ik ook kijken!!
8-)

c.hultermans
19 november 2005, 19:17
Zeer waarschijnlijk kom ik ook kijken!!
8-)

ook gezellie!!
:P

Thijs G
19 november 2005, 20:48
Ik kom waarschijnlijk ook. Als me vrindin niet sjaggerijnig is :lol:

Lol, suc6 hé pikke die door zijn :D

Bloodline
19 november 2005, 21:24
ow god :-D vriendinnen tegenwoordig

Thijs G
19 november 2005, 21:31
tsss ja

worde helemaal boos als je ze slet noemt :lol:

Bloodline
20 november 2005, 00:48
tsss ja

worde helemaal boos als je ze slet noemt :lol:

hahahh vindt je het gek :D

WICKED
21 november 2005, 08:25
Zeer waarschijnlijk kom ik ook kijken!!
8-)

JA! :dance:

Bloodline
1 december 2005, 23:11
volgende week finale !! al wat zenuwen hier en daar ?

Thijs G
2 december 2005, 12:22
Zeker weten haha :-D

Hoe laat begint het eigenlijk ? ( Wick kon hier geen antworod op geven :lol: )

c.hultermans
2 december 2005, 17:50
Een maatje van me zit in de finale van de Sena guitar awards, hij is een geweldige melodische gitarist!!!

hieronder een stukje uit de plaatselijke krant!!


‘Brede muzikale oriëntatie is mijn kracht’
Door Bregje Suurland


Dinsdag 29 november 2005 - BERGEN OP ZOOM – Vader Van der Tor moest vroeger regelmatig de elektrische gitaar uit handen van zijn slapende zoon Peter halen. Al dat spelen heeft effect gehad. Peter staat 11 december in de finale van de Sena Guitar Award.


http://www.bndestem.nl/gfx/gfx_nieuw/kranten/BNS/artikelvisuals/2975853-383260-groot.jpg



Dit is een landelijke wedstrijd voor jong gitaartalent. Honderden kandidaten meldden zich aan, Peter zit inmiddels bij de laatste tien. Zij strijden 11 december in Hilversum. Peter komt met zijn 22 jaar uit in de hoogste leeftijdscategorie. Hij neemt het op tegen drie andere fanatieke gitaristen.

„Vrienden hebben me opgegeven, van mij hoefde dat competitieve niet zo“, zegt hij nuchter. Maar ondertussen is hij het hartstikke leuk gaan vinden. En bedenkt strategieën om het zo ver mogelijk te schoppen. Het meest beducht is hij voor een tegenstander die zich helemaal toelegt op metal. „Die heeft een ongelooflijk snelle aanslag“, klinkt het vol ontzag.

De Bergenaar denkt dat juist zijn brede muzikale oriëntatie zijn grote kracht is. „Ik houd echt van allerlei soorten muziek. Jazz, blues, funk rock, metal.“ Voorbeelden heeft hij dus ook talloze. „Steve Lukather, Steve Vay, Eric Johnson, John Petrucci“, somt hij op.

Voor zijn selectie heeft hij een eigen compositie gemaakt en al die verschillende stijlen daarin verwerkt.

„Ik heb de mooiste stukjes die ik de afgelopen jaren heb verzonnen aan elkaar gesmeed tot een nummer. Zeven verschillende stijlen komen in tien minuten voorbij.“ Bovendien speelde Peter zelf met basgitaar en keyboard de muzikale begeleiding in. „Ook dat scoort natuurlijk punten.“

Gelegenheid

De gelegenheid om zelf verschillende partijen op te nemen, heeft Peter gewoon thuis. In zijn ouderlijk huis is een complete studio ingericht. Met daarin niet alleen de benodigde apparatuur, maar ook een tiental gitaren. Muziek is heel belangrijk in familie van der Tor. Opa Joop was beroepsmuzikant en ook vader en broer maken muziek. Peter speelt al sinds zijn vijfde, acht jaar lang kreeg hij les van Eugène den Hoed. Samen met pa en broer speelt hij in de amusementsband El Torro. Dat doet hij naast zijn band waarmee hij eigen werk maakt, maar die nog in de ‘garagefase’ verkeert en projecten zoals musicals en jamsessies. „Podiumervaring heb ik genoeg.“

Het oordeel van de jury tijdens de voorronde en halve finale was lovend. De kritieken varieerden van ‘een nieuwe Bohemian Rapsody’ tot ‘Wat Paul McCartney met zijn stem kan, kun jij met je gitaar’. „Een jurylid vroeg zelfs of dat hij me Jan mocht noemen. Vergeleken worden met Jan Akkerman is natuurlijk super.“ Inmiddels is Peter druk met de voorbereiding op 11 december. „Het nummer zit al in mijn hoofd. Nu moet het nog goed op band komen. Dat kost nog heel wat uurtjes.“

De finale van de Sena Guitar Award is 11 december in Hilversum. Waaruit de hoofdprijs dit jaar bestaat, is nog geheim. „Voorgaande jaren kon je opnametijd in een studio winnen, of werd er een gitaar voor je gebouwd. Dat is natuurlijk geweldig, maar ook de titel doet me wel wat. Ik zou heel graag de professionele weg op gaan.“

Bloodline
2 december 2005, 23:21
Een maatje van me zit in de finale van de Sena guitar awards, hij is een geweldige melodische gitarist!!!

hieronder een stukje uit de plaatselijke krant!!


‘Brede muzikale oriëntatie is mijn kracht’
Door Bregje Suurland


Dinsdag 29 november 2005 - BERGEN OP ZOOM – Vader Van der Tor moest vroeger regelmatig de elektrische gitaar uit handen van zijn slapende zoon Peter halen. Al dat spelen heeft effect gehad. Peter staat 11 december in de finale van de Sena Guitar Award.


http://www.bndestem.nl/gfx/gfx_nieuw/kranten/BNS/artikelvisuals/2975853-383260-groot.jpg



Dit is een landelijke wedstrijd voor jong gitaartalent. Honderden kandidaten meldden zich aan, Peter zit inmiddels bij de laatste tien. Zij strijden 11 december in Hilversum. Peter komt met zijn 22 jaar uit in de hoogste leeftijdscategorie. Hij neemt het op tegen drie andere fanatieke gitaristen.

„Vrienden hebben me opgegeven, van mij hoefde dat competitieve niet zo“, zegt hij nuchter. Maar ondertussen is hij het hartstikke leuk gaan vinden. En bedenkt strategieën om het zo ver mogelijk te schoppen. Het meest beducht is hij voor een tegenstander die zich helemaal toelegt op metal. „Die heeft een ongelooflijk snelle aanslag“, klinkt het vol ontzag.

De Bergenaar denkt dat juist zijn brede muzikale oriëntatie zijn grote kracht is. „Ik houd echt van allerlei soorten muziek. Jazz, blues, funk rock, metal.“ Voorbeelden heeft hij dus ook talloze. „Steve Lukather, Steve Vay, Eric Johnson, John Petrucci“, somt hij op.

Voor zijn selectie heeft hij een eigen compositie gemaakt en al die verschillende stijlen daarin verwerkt.

„Ik heb de mooiste stukjes die ik de afgelopen jaren heb verzonnen aan elkaar gesmeed tot een nummer. Zeven verschillende stijlen komen in tien minuten voorbij.“ Bovendien speelde Peter zelf met basgitaar en keyboard de muzikale begeleiding in. „Ook dat scoort natuurlijk punten.“

Gelegenheid

De gelegenheid om zelf verschillende partijen op te nemen, heeft Peter gewoon thuis. In zijn ouderlijk huis is een complete studio ingericht. Met daarin niet alleen de benodigde apparatuur, maar ook een tiental gitaren. Muziek is heel belangrijk in familie van der Tor. Opa Joop was beroepsmuzikant en ook vader en broer maken muziek. Peter speelt al sinds zijn vijfde, acht jaar lang kreeg hij les van Eugène den Hoed. Samen met pa en broer speelt hij in de amusementsband El Torro. Dat doet hij naast zijn band waarmee hij eigen werk maakt, maar die nog in de ‘garagefase’ verkeert en projecten zoals musicals en jamsessies. „Podiumervaring heb ik genoeg.“

Het oordeel van de jury tijdens de voorronde en halve finale was lovend. De kritieken varieerden van ‘een nieuwe Bohemian Rapsody’ tot ‘Wat Paul McCartney met zijn stem kan, kun jij met je gitaar’. „Een jurylid vroeg zelfs of dat hij me Jan mocht noemen. Vergeleken worden met Jan Akkerman is natuurlijk super.“ Inmiddels is Peter druk met de voorbereiding op 11 december. „Het nummer zit al in mijn hoofd. Nu moet het nog goed op band komen. Dat kost nog heel wat uurtjes.“

De finale van de Sena Guitar Award is 11 december in Hilversum. Waaruit de hoofdprijs dit jaar bestaat, is nog geheim. „Voorgaande jaren kon je opnametijd in een studio winnen, of werd er een gitaar voor je gebouwd. Dat is natuurlijk geweldig, maar ook de titel doet me wel wat. Ik zou heel graag de professionele weg op gaan.“
jaah hij was steen en steen en steen goewd !! als ik eerlijkmeot zijn hoopte ik ook dat hij in de finale zou komen want ( mischien klinkt dit gay :D ) maar ik vondt het een eer om met hem in de halve finale te zitten. hij is echt zow goewd !!

en hey, kijk nou eens wat er in dat stuk staat :D :

"Het meest beducht is hij voor een tegenstander die zich helemaal toelegt op metal. „Die heeft een ongelooflijk snelle aanslag“, klinkt het vol ontzag. "


goh, wie zou dat nou toch zijn :roll: :roll: :)

Guitarfreak
2 december 2005, 23:33
Yo Mendel (jip hier). Ik kom ook even langs+de cheerleader groupie!

WICKED
3 december 2005, 00:27
ha vet, die peter had ik niet gezien.. toen zat ik waarschijnlijk boven met wim den herder (ook leuk :D ), ik moet nog druk oefenen, tot 11 december! :evil:

c.hultermans
3 december 2005, 10:10
Een maatje van me zit in de finale van de Sena guitar awards, hij is een geweldige melodische gitarist!!!

hieronder een stukje uit de plaatselijke krant!!


‘Brede muzikale oriëntatie is mijn kracht’
Door Bregje Suurland


Dinsdag 29 november 2005 - BERGEN OP ZOOM – Vader Van der Tor moest vroeger regelmatig de elektrische gitaar uit handen van zijn slapende zoon Peter halen. Al dat spelen heeft effect gehad. Peter staat 11 december in de finale van de Sena Guitar Award.


http://www.bndestem.nl/gfx/gfx_nieuw/kranten/BNS/artikelvisuals/2975853-383260-groot.jpg



Dit is een landelijke wedstrijd voor jong gitaartalent. Honderden kandidaten meldden zich aan, Peter zit inmiddels bij de laatste tien. Zij strijden 11 december in Hilversum. Peter komt met zijn 22 jaar uit in de hoogste leeftijdscategorie. Hij neemt het op tegen drie andere fanatieke gitaristen.

„Vrienden hebben me opgegeven, van mij hoefde dat competitieve niet zo“, zegt hij nuchter. Maar ondertussen is hij het hartstikke leuk gaan vinden. En bedenkt strategieën om het zo ver mogelijk te schoppen. Het meest beducht is hij voor een tegenstander die zich helemaal toelegt op metal. „Die heeft een ongelooflijk snelle aanslag“, klinkt het vol ontzag.

De Bergenaar denkt dat juist zijn brede muzikale oriëntatie zijn grote kracht is. „Ik houd echt van allerlei soorten muziek. Jazz, blues, funk rock, metal.“ Voorbeelden heeft hij dus ook talloze. „Steve Lukather, Steve Vay, Eric Johnson, John Petrucci“, somt hij op.

Voor zijn selectie heeft hij een eigen compositie gemaakt en al die verschillende stijlen daarin verwerkt.

„Ik heb de mooiste stukjes die ik de afgelopen jaren heb verzonnen aan elkaar gesmeed tot een nummer. Zeven verschillende stijlen komen in tien minuten voorbij.“ Bovendien speelde Peter zelf met basgitaar en keyboard de muzikale begeleiding in. „Ook dat scoort natuurlijk punten.“

Gelegenheid

De gelegenheid om zelf verschillende partijen op te nemen, heeft Peter gewoon thuis. In zijn ouderlijk huis is een complete studio ingericht. Met daarin niet alleen de benodigde apparatuur, maar ook een tiental gitaren. Muziek is heel belangrijk in familie van der Tor. Opa Joop was beroepsmuzikant en ook vader en broer maken muziek. Peter speelt al sinds zijn vijfde, acht jaar lang kreeg hij les van Eugène den Hoed. Samen met pa en broer speelt hij in de amusementsband El Torro. Dat doet hij naast zijn band waarmee hij eigen werk maakt, maar die nog in de ‘garagefase’ verkeert en projecten zoals musicals en jamsessies. „Podiumervaring heb ik genoeg.“

Het oordeel van de jury tijdens de voorronde en halve finale was lovend. De kritieken varieerden van ‘een nieuwe Bohemian Rapsody’ tot ‘Wat Paul McCartney met zijn stem kan, kun jij met je gitaar’. „Een jurylid vroeg zelfs of dat hij me Jan mocht noemen. Vergeleken worden met Jan Akkerman is natuurlijk super.“ Inmiddels is Peter druk met de voorbereiding op 11 december. „Het nummer zit al in mijn hoofd. Nu moet het nog goed op band komen. Dat kost nog heel wat uurtjes.“

De finale van de Sena Guitar Award is 11 december in Hilversum. Waaruit de hoofdprijs dit jaar bestaat, is nog geheim. „Voorgaande jaren kon je opnametijd in een studio winnen, of werd er een gitaar voor je gebouwd. Dat is natuurlijk geweldig, maar ook de titel doet me wel wat. Ik zou heel graag de professionele weg op gaan.“
jaah hij was steen en steen en steen goewd !! als ik eerlijkmeot zijn hoopte ik ook dat hij in de finale zou komen want ( mischien klinkt dit gay :D ) maar ik vondt het een eer om met hem in de halve finale te zitten. hij is echt zow goewd !!

en hey, kijk nou eens wat er in dat stuk staat :D :

"Het meest beducht is hij voor een tegenstander die zich helemaal toelegt op metal. „Die heeft een ongelooflijk snelle aanslag“, klinkt het vol ontzag. "


goh, wie zou dat nou toch zijn :roll: :roll: :)

lol

geen idee joh!

:wink:

Kep er zin in!!

Grtz

Ratje

Bloodline
7 december 2005, 15:19
ik kreeg dus paar dagen geleden net als alle andere deelnemers een email van sena. waarin ook stond vermeld dat je niet langer dan 6 minuten mocht anders wordt je onderbroken. is dit niet facking belachelijk ? ik bedoel heb ik al die tijd ( ik zal ongetwijfelt niet de enigste zijn ) zitten zwoegen op nummers en kom dus duidelijk over die 6 heen ( 8 ofzow ) en ik las dus dat theo van de tor iets geniaals had van 10 minuten. komen ze nu met die email.

wat nu !!?!?!/

Bloodline
7 december 2005, 15:20
ik kreeg dus paar dagen geleden net als alle andere deelnemers een email van sena. waarin ook stond vermeld dat je niet langer dan 6 minuten mocht anders wordt je onderbroken. is dit niet facking belachelijk ? ik bedoel heb ik al die tijd ( ik zal ongetwijfelt niet de enigste zijn ) zitten zwoegen op nummers en kom dus duidelijk over die 6 heen ( 8 ofzow ) en ik las dus dat theo van de tor iets geniaals had van 10 minuten. komen ze nu met die email.

wat nu !!?!?!/

Scali
7 december 2005, 16:56
Inkorten naar 6 minuten, lijkt me.

Roy K.
7 december 2005, 17:08
...of doorraggen tot ze je van het podium sleuren :D

Bloodline
7 december 2005, 17:15
Inkorten naar 6 minuten, lijkt me.
jah, goedemorgen :D hhihi.

Bloodline
7 december 2005, 17:16
...of doorraggen tot ze je van het podium sleuren :D

dat doe k :D

c.hultermans
7 december 2005, 17:29
ik kreeg dus paar dagen geleden net als alle andere deelnemers een email van sena. waarin ook stond vermeld dat je niet langer dan 6 minuten mocht anders wordt je onderbroken. is dit niet facking belachelijk ? ik bedoel heb ik al die tijd ( ik zal ongetwijfelt niet de enigste zijn ) zitten zwoegen op nummers en kom dus duidelijk over die 6 heen ( 8 ofzow ) en ik las dus dat theo van de tor iets geniaals had van 10 minuten. komen ze nu met die email.

wat nu !!?!?!/

Peter van de Tor heeft idd ook iets langer dan 6 minuten!! :(

das wel minder ja!!

Thijs G
7 december 2005, 17:37
...of doorraggen tot ze je van het podium sleuren :D

Tss hijs mij niet :-D

K had in de eerste ronde ongeveer 17 minuten gespeeld :lol:

WICKED
7 december 2005, 19:12
Jah het is wel rottig, maar ik begrijpt t ook wel als je meer dan 6 min speelt kan je ook meer van jezelf laten zien en dat is oneerlijk voor de gitaristen die zich wel aan die 6 min hebben gehouden. :evil:

maar kga weer oefenen voor zondag, druk met school lkkr :-?

Bloodline
10 december 2005, 17:44
jongens !! ik zie julie morgen. en veel sterkte !!

Thijs G
11 december 2005, 20:19
K weet de uitslag al maar was het leuk gasten ? :D

Thijs G
11 december 2005, 20:25
en k doe volgend jaar weer mee en ik weet al precies wat ik ga spelen haha :lol:

Gert-Jan
11 december 2005, 20:29
K weet de uitslag al maar was het leuk gasten ? :D

En?????????

Thijs G
11 december 2005, 20:42
um gast op akoustiese gitaar winaar bij 17 tm 21 en ene manuel reijn bij 13 tm 16

WICKED
12 december 2005, 12:11
hm de prijs uitreiking is een beetje vaag gegaan, ze noemden alleen de gene die 1e waren, ik weet nog steeds niet hoeveelste ik ben geworden in mijn categorie.. maar in mijn categorie (13 tm 16) had dusty de overal prijs dus die mocht niet meer natuurlijk in onze categorie winnen, toen had manuel gewonnen in onze categorie, dus ben ik nou 2e? Ik weet het niet hoor :lol: Mja ik weet niet of ik weer ga meedoen, de jury oordeelt natuurlijk persoonlijk, je kan niet van een death metal en blues gitarist zeggen wie de beste is.. maar het blijft wel leuk om andere gitaristen te ontmoeten :)

Bloodline
12 december 2005, 15:21
was erg gaaf jah. heb net mail gekregen dat we owk allemaal abonnement op gitarist hebben gekregen kijk. daar doe ik het voor :D

WICKED
12 december 2005, 16:07
was erg gaaf jah. heb net mail gekregen dat we owk allemaal abonnement op gitarist hebben gekregen kijk. daar doe ik het voor :D
ja haha!! :D

Thijs G
12 december 2005, 17:02
Dus die dusty is de 'echte' winnaar van dit jaar ?

WICKED
12 december 2005, 18:13
jup

Thijs G
12 december 2005, 18:53
lol

Wobbert
17 januari 2006, 11:53
Om nog even terug te komen op Mendels vermeende romances voor Charlotte;
12 februari moeten we 's middags optreden op het Metal Koffie Concert 7 in het Popfront Zwolle.
Dus mocht je haar nog eens een korset of iets dergelijks willen zien; kom gerust kijken haha.

Erger je dan niet aan mijn belabberde gitaarspel maar zorg wel dat je je tong binnen boord houdt!

Bloodline
17 januari 2006, 19:02
Om nog even terug te komen op Mendels vermeende romances voor Charlotte;
12 februari moeten we 's middags optreden op het Metal Koffie Concert 7 in het Popfront Zwolle.
Dus mocht je haar nog eens een korset of iets dergelijks willen zien; kom gerust kijken haha.

Erger je dan niet aan mijn belabberde gitaarspel maar zorg wel dat je je tong binnen boord houdt!

* pakt feest muts *

bedankt voor de informatie :D !

Speulert
17 januari 2006, 22:42
Kan iemand misschien alsjeblieft tender surrender door ismar nog een keer plaatsen/uploaden.
please?

Bloodline
18 januari 2006, 20:15
Kan iemand misschien alsjeblieft tender surrender door ismar nog een keer plaatsen/uploaden.
please?

het filmpje bedoel je ?

WICKED
18 januari 2006, 20:59
jahhhhhhh heb certificaat binnen, ik was 2e!!:p

Speulert
18 januari 2006, 21:11
het filmpje bedoel je ?

ja het filmpie

metallic
27 december 2006, 12:07
The page you requested cannot be found

nielsduursma
27 december 2006, 12:41
The page you requested cannot be found

the page you requested is ook al ouder dan een jaar;)