PDA

View Full Version : Fucking Powerball schroefje



andy
29 oktober 2005, 13:22
Vorige week bij het repeteren viel de footswitch van mijn Powerball een paar keer uit.
Het probleem was bij het afbouwen direct gevonden. Ik trok namelijk bij het verwijderen van het snoer (soort compu aansluiting) meteen het hulsje waar het schroefje in gedraaid wordt mee naar buiten. Niks aan de hand, dat zetten we dan een volgende keer weer vast.
Goed gisteravond speciaal gereedschap er voor mee genomen om de boel te herstellen. Hup, huls de amp weer in en ff een beetje aandraaien. Ik zet nauwelijks kracht, breekt die vervloekte huls in de amp af. :evil: En dat is er dus niet meer uit te krijgen.
Snoer bij het repeteren maar tussen amp en cabs doorgehaald, zodat het niet 'hing'. Dat hielp wel. Geen uitval van het voetpedaal, maar wel fucking irritant. Kan ik de hele achterwand los halen om te kijken of ik die huls uberhaupt er uit kan krijgen en vervangen.
En het is trouwens niet de eerste keer dat ik die hulsjes uit de amp trek. Maar dat het ding nu breekt...... Zeker metaalmoeheid. :wink:

LordRiffenstein
29 oktober 2005, 16:00
Je bent ook zo'n bruut Andy!!! :-D

Succes met de reparatie.

andy
29 oktober 2005, 16:41
:razz:
Dank je, mezelf kennende zal dat nog een tijdje duren. :wink:
Ik hou niet zo van dat uitgebreide 'uit elkaar haal' werk.

ieme
29 oktober 2005, 18:16
tsja engl heh, :razz:

andy
29 oktober 2005, 20:21
Hehe, maar Ieme weet je waarom er nooit wat stuk gaat aan jouw amps??
Je hebt ze daarvoor niet lang genoeg. :-D

ieme
29 oktober 2005, 20:25
Hehe, maar Ieme weet je waarom er nooit wat stuk gaat aan jouw amps??
Je hebt ze daarvoor niet lang genoeg. :-D

klopt, regelmatig wisselen van spullen, het is het zelfde als iedere dag boerenkool, is ook geen zak aan! en een half jaar in de zelfde onderbroek lopen, JUK!

;) haha nou wanneer haalt jeroen die LC cab op?