PDA

View Full Version : Nieuwe compressor



zjanke
28 oktober 2005, 17:38
Ik had een CS3 en nu heb ik een Carl Martin, ofdat je verschil kunt horen :o

Ik was niet helemaal tevreden en puur gebasseerd op verhalen heb ik een Carl Martin gekocht van Vinni
(als het ebay was, 2 bonuspunten voor de afhandeling 8-) hij heeft ook nog een voodoolab en een senheisser te koop :-D )
Ik moet hem maandag nog met andere gitaren en voor mijn Marshall testen, maar dat zit wel snor denk ik.

Het levert me overigens wel een partijtje GAS op voor mijn andere Boss-en, dat moet ik nog effe uitleggen aan moeders de vrouw :wink:











Valt het op dat ik er erg tevreden mee ben?

Izegrim
28 oktober 2005, 19:59
Gefeliciteerd man! Ik heb ook een CS-3. Als je zo enthousiast bent heb je vast wel ff tijd om me om te lullen? Misschien koop ik er dan ook een...:-D

Frusciante
28 oktober 2005, 21:10
mooie aankoop,,,, mijn apreciaties, en inderdaad kan je dan geweldig goed horen wat het verschil is tussen kwaliteit en kwantiteit ;).
altijd mooi om te horen dat je boss-jes prima pedalen zijn, goed geluid geheel tevreden etc etc en dan krijg je een keer wel een subliem pedaal t e leen of te horen en dan is die boss toch echt een stuk minder ineens hehe denk dat iedereen dat toch wel een keer heeft meegemaakt.
heb nu een barber tonepress in de backorder staan, over 2 weekies binnen dus ik laat wel weten wat dat doet op een jtm45.
succes.

Mitch
28 oktober 2005, 23:37
Zjanke, gefeliciteerd ! Topgeluids kwaliteit hè ?

Frusciante.....een Tone Press op een JTM45...... 8-) dat wordt een briljante lead sound, gegarandeerd. S-M-O-O-T-H !

vinni
29 oktober 2005, 01:57
GoH...heb jij een Carl Martin! :-D

Waanzinnig spul....!

Nou ja....humor op de late vrijdagavond.

Succes dr mee Zjanke.

Heb er helaas te weinig emplooi voor gehad.
Een maand geleden had ik nog twee CM compressors.
Allebij weggedaan.

Vinni

BartL
29 oktober 2005, 09:26
Hoe is die Route 66 eigenlijk?

dunnoaname
29 oktober 2005, 11:46
die route 66 is geniaal :-D . Echt heel lekkere comp met een goede ts808 kloon erachter. Als je de kanalen stakt krijgt de od meer gain, is NOG smoother en heeft meer sustain. Het enige nadeel van de comp is dat als je de sustain verder draait dan 3 uur hij nogal ruist op de sustain. :(