PDA

View Full Version : Michael Katon



stevieramon
23 mei 2001, 13:11
Misschien niet voor iedereen een onbekende naam... M. Katon. deze man uit Hell, Michigan (zo heet die plaats echt) wordt wel de Boogieman From Hell genoemd. Hij is een echte oude rocker. Hij speelt al jaren bij Provogue en heeft een stuk of 6 cd's uitgebracht. Zijn muziekstijl is harde blues/boogie en hij rockt...
Hij speelt ook veel slide. Dit jaar komt hij weer voor een tour naar Europa, en zeker naar Nederland. Je moet er wel van houden, maar het is een aanrader.
kijk eens op Katon.com

Rory
29 mei 2001, 21:58
hou je van slide????Luister eens naar Rory Gallagher, Gwyn Ashton, Eric Sardinas.....

taylor
3 juni 2001, 11:04
ja of michael lee firkins die speelt slide zonder een slide!!


nog een goeie slide gitarist vind ik mick mars dat is de broer van de toetsen(orgel) speeler van zappa(ik geloof tony mars)

heeft heel veel verschillende dingen gedaan voornamelijk blues/rock

DirtyLowdownBlues
25 juni 2002, 18:47
En de Nederlandse Julian Sas ?

BLOK182
25 juni 2004, 18:49
Om maar ff ene ouwe koe uit de sloot te halen, vanavond speelt Katon hier in Blerick op het ZOKSfestival 8-)

Bluesbreaker
25 juni 2004, 19:51
En de Nederlandse Julian Sas ? pff, julian sas, die was laatst ook in Emmen op de Jazz en Blues nacht, ik heb zn soundcheck gehoord ( na 2 uur gewacht te hebben voordat alles klaar stond ) na de soundcheck van een half nummer moest hij zich nog verkleden, na een uur ben ik weg gegaan. Die soundcheck die hij speelde klonk echt super, maar als je zo lang op je laat wachten ga ik wel ergens anders heen

BLOK182
26 juni 2004, 10:54
KATON KICKTE COMPLEET ASS GISTEREN 8-) 8-) Na het optreden nog ff mee staan praten, toffe lui, ik ga met mun band een nummer van ze coveren en opsturen :P

moelplat
27 september 2007, 09:52
Misschien niet voor iedereen een onbekende naam... M. Katon. deze man uit Hell, Michigan (zo heet die plaats echt) wordt wel de Boogieman From Hell genoemd. Hij is een echte oude rocker.

Heb Michael Katon (idd een oude rocker) zien optreden, mijn zoon René heeft nog een partijtje met 'm gespeeld (zie youtube onder Michael Katon)

Was volledig geimproviseerd, en het was suuuper!!