PDA

View Full Version : help help help weer eens gas en geen idee wat te doen



Dude
26 oktober 2005, 23:47
Ik krijg al maanden mails van een of andere fransman die mijn Jaguar wil kopen

Ik kan hem voor een leuke prijs aan hem kwijt (1900 euro, heb ik hem ook voor gekocht)

Ik heb het afgehouden omdat ik hem in de eerste instantie niet zo verttrouwde, slecht engels sprekende man die vaag deed over afspraken

Nu wil die toch echt naar nederland komen om het ding te kopen

Ik kan viavia een splinternieuwe Fender Voodoo stratocaster kopen waar ik al sinds ik gitaarspeel op geil, helemaal nieuw inclusief beschermfolie, koffer papieren nooit bespeeld etc etc

Hier de fotootjes van die strat (niet die maar dat type)

http://www.stratcollector.com/images/news/80hendrix/hendrixtributestrat.gif

Wat verdomme nou te doen joh, godvergeten kut GAS

Dude
26 oktober 2005, 23:53
Mijn jag is trouwens een orginele 63'er

niet superzeldzaam maar je ziet ze niet vaak, volgens internet tussen de 1900 en 2200 dollard waard

Punt
26 oktober 2005, 23:56
Ik zou hem nooit verruilen voor zo'n Strat.
Alleen voor een Customshop Les Paul, b.v. een R7 die komt kwa prijs en mojo in de buurt. Is kwalitatief natuurlijk veel beter :)

Orpheo
27 oktober 2005, 00:17
ben t wel met PUNT eens. die jag van je is bijzonderder, heeft vettere vibe en mojo (althans; neem ik aan, maar zal wel als t er eentje is uit '63!).

maar als je m echt kwijt wilt, en je speelt er never op, en je vindt m nie lekker spelen/klinken, dan kan je m beter verkopen en die strat ervoor nemen. maar wie garandeert je dat die strat wel naar wens is?


@ punt: of een customshop gibson per se beter is dan een strat uit de customshop (die voodoo is toch customshop? right? ) valt te bezien. ik ken les pauls (maar geld voor ieder merk!) die beter zijn dan de customshops soms. en andersom natuurlijk, maar das logisch.

Quink
27 oktober 2005, 00:59
Tsja, ik vind persoonlijk die Strat heel erg mooi qua kleur, hals, 70's kop etc. Alleen dat omgekeerde. Blleeeeggg. Vreselijk. Knopjes die in de weg zitten, moeilijker bereikbare hogere posities, zo'n Strat kop ziet er op de kop ook niet uit.
http://www.hometown.aol.com/irkanvex/bleah.gif

Tupelo
27 oktober 2005, 02:13
Strat doet niks bij mij, sorry, dus uhh, niet doen... :o

john.3001
27 oktober 2005, 09:06
:stop: NEE, NIET DOEN...!!! hier ga je echt spijt van krijgen man, wie doet nou een o-ri-gi-ne-le 63 jag weg...

Bobbel
27 oktober 2005, 09:12
klopt die jag wil je niet kwijt, ik heb geen originele, maar wel een USA en die vind ik al bijzonder genoeg om niet weg te doen... ik zou gewoon sparen voor die strat voor erbij...

idno
27 oktober 2005, 10:56
je ken toch ook gewoon een linkshandige strat kopen en dan de volgorde snaren omkeren?

dejohan
27 oktober 2005, 11:55
Ik dat hij gewoon een linkshandige strat had gepost :-).

Maar ik snap wel dat je een jag kwijt wil: echt breed inzetbaart zijn ze niet vind ik, en het geluid blijft vaak iel. Wel veel mojo.

Maareuh, ik weet niet in wat voor staat de jaguar is, maar indien in goede staat (origineel en niet herschilderd) kan je voor een '63 veel meer vangen. Het feit dat hij zo oud is (de eerste productie jag is mid 62 gemaakt) en pre CBS geeft hem meer waarde.