PDA

View Full Version : Speeddemon: "The Trooper" (Iron Maiden cover)



Speeddemon
26 oktober 2005, 22:44
http://www.soundclick.com/bands/pagemusic.cfm?bandID=425337

Da's m'n 2e.

Ik weet 't, bij de solo vlieg ik paar keer uit de bocht. :oops:

koella
27 oktober 2005, 00:14
Compleet ander geluid dan bij crazy train.
Maar strak man.
Plezier om naar te luisteren!

Speeddemon
27 oktober 2005, 00:30
Compleet ander geluid dan bij crazy train.
Maar strak man.
Plezier om naar te luisteren!
Yep, deze was nog eens ge-route via de "speaker compensated" headphones out van m'n amp, en klinkt daardoor wat beter.

Maar als je dan m'n versterker zelf hoort in m'n kamer valt 't nog vies tegen. Ik zal nog wat meer moeten kloten met EQ-ing enzo...

Wil namelijk ook nog VH-Unchained (stukje) opnemen, aangezien ik die sound aardig te pakken heb.

Stratman70
27 oktober 2005, 11:42
Klinkt ook goed! Lekker strak inderdaad. Idd ga je bij de solo ff uit de bocht, maar over het algemeen ook oké hoor. Goeie sound hier.

Roy K.
27 oktober 2005, 11:52
Beide nummers klinken lekker. Geluid op the Trooper vind ik beter, maar het geluid op de LedZep cover komt wel weer in de buurt van LedZep geluid... De solo vind ik op Crazy train netter en beter dan op the Trooper, hier en daar wel een valzig aandoende opdrukker maar die mogen de pret niet drukken :cool: Goed gedaan! 8)

Satriani
27 oktober 2005, 12:20
Sweeet, lekkere sound man :)
Solo is wat minder maja
Met wat voor gear heb je dit opgenomen?

urezna
27 oktober 2005, 14:36
klinkt goed, maar uhmmmm, waar is de zang gebleven??? ;-)

belfrink
28 oktober 2005, 01:22
Klinkt erg vet, jammer alleen dat de zang er niet in zit ;)

Speeddemon
28 oktober 2005, 11:09
Beide nummers klinken lekker. Geluid op the Trooper vind ik beter, maar het geluid op de LedZep cover komt wel weer in de buurt van LedZep geluid... De solo vind ik op Crazy train netter en beter dan op the Trooper, hier en daar wel een valzig aandoende opdrukker maar die mogen de pret niet drukken :cool: Goed gedaan! 8)
LedZep cover?! :???:

Maar zoals gezegd, de backing track is dus vals van Crazy Train. Ben 'm opnieuw aan 't doen met een andere backing track. Zal 'm binnenkort posten.

FNaRK
28 oktober 2005, 13:56
Up the Irons met Speedy :D

lekker hoor man .....ik had ' em zo mee kunnen spelen met je